فقط با خوندن کامل این مطلب روش های جذابی برای افزایش مشتری های آرایشگاه مردانه ، زنانه و سالن های زیبایی یاد میگیرید.
یکی از مدل کسب و کارهایی که برای کسب درآمد زیاد نیاز به بازاریابی اصولی و درست دارند بیزینس آرایشگاه و سالن زیبایی است.
در حالت عادی خیلی از آرایشگاه ها یک سری مشتری عادی و گذری دارند یا اینکه تعداد مشتری های وفادارشان خیلی کم هست.
به این صورت شما نمیتونید در آمد های بالایی از این راه در بیارید. پس نیاز دارید که یاد بگیرید دقیقا چطور و اصولی میتونید مشتری های وفادار بسازید
همچنین از ابزار اینترنت و شبکه های اجتماعی حتما باید استفاده کنید تا مشتری هایتان را چند برابر کنید.
در این دوره ی آموزشی که در این صفحه برای شما رونمایی شده است شما تکنیک های افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر را یاد میگیرید + ترفند های بازاریابی در اینستاگرام برای بیزینس سال زیبایی و آرایشگاه مردانه و زنانه.
متن تخفیف آرایشگاه:
اگر قصد دارید برای آرایشگاه و سالن زیبایی خودتان تبلغات کنید و در تبلیغ از جذابیت تخفیف استفاده کنید می بایست اول بدانید که این تبلیغ در کجا قرار است منتشر بشود.
اگر در فضای مجازی تبلیغ را منتشر میکنید شما زمان کمی دارید که هم خودتان را به خوبی معرفی کنید و هم تخفیف را اعلام کنید پس بهتر است یک نمونه ی واقعا عالی از موهایی که کوتاه کردید را نمایش بدید و در تبلیغ عنوان کنید برای “زدن مدل های جدید و روز با ۴۵ هزار تومان تخفیف به آرایشگاه ما مراجعه کنید.”
متن افتتاحیه سالن زیبایی:
در متن های افتتاحیه سالن های زیبایی باید عنوان کنید که یک آرایشگاه زیباسازی مطابق مد روز در شهر شما افتتاح میشود که برای ۱۰۰ مشتری اول ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته اید.
*نکته ی مهم: حتما برای افتتاح آرایشگاه و سالن زیبایی خودتان دنبال فروش زیاد اولیه باشید پس اعلام کنید که به n نفر اول ۵۰ درصد تخفیف خواهید داد.
یا مثلا n نفر اول میتوانند یک اصلاح سر و صورت به همراه پاکسازی پوست رایگان داشته باشند.
به هر حال شما هزینه کردید و یک سالن زیبایی راه اندازی کردید پس ارائه ی این تخفیف در شروع کار به شما خیلی کمک میکند که کسب و کارتان در شروع کار رونق بگیرد.
آرایشگاهم مشتری نداره:
اگر آرایشگاه شما مشتری کافی ندارد باید علت را در چند عامل بررسی کنید: ۱- کیفیت شما مناسب است؟ 2- در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی و راه های اینترنتی تلاشی برای جذب مشتری میکنید؟ ۳- مشتری ثابت دارید؟
تمامی موارد بالا را در دوره ی “۲۲ تکنیک افزایش فروش سالن زیبایی و آرایشگاه” به شما اموزش خواهم داد.
ایده های جالب برای آرایشگاه:
در واقع در این دوره ی آموزشی به شما کلی ایده ی ناب و جالب داده ام که میتوانید فروشتان را چند برابر کنید.
این ایده های هوشمندانه هستند و باعث وایرال شدن شما میشود. یعنی به طریقی شما این شانس را دارید که از طریق چندین مشتری به حدود ۱۰۰ مشتری جدید دست پیدا کنید.
فقط باید روش ها و تکنیک هایی که به شما در این دوره ی آنلاین آموزشی گفته میشود را به درستی رعایت کنید.
ایده تبلیغات برای سالن زیبایی و آرایشگاه:
علاوه بر تکنیک ها و روش های تبلیغاتی که به شما در این دوره گفته میشود در اینجا هم به شما میگویم که برای تبلیغات سالن زیبایی و آرایشگاه خودتان باید حتما از نمونه مدل های جالبی که داشتید عکس یا ویدیو بذارید.
در تبلیغات شما باید خروجی کار را به مشتری نشان بدهید. یعنی نتیجه ی نهایی که نصیب مشتری میشود باید یک مدل موی جذاب باشد.
حالا بسته به پیجی که در ان تبلیغ میدهید باید یک مدل خاصی انتخاب کنید. مثلا در پیج هایی که نوجوان ها حضور دارند باید مدل های گنگ و فشن قرار بدهید.
در پیج هایی که افراد عادی و سن بالاتر هستند باید مدل های شیک و عام پسند را قرار بدهید.
بیو اینستاگرام برای سالن زیبایی:
در بیو پیج اینستاگرامی سالن زیبایی خودتان نباید موارد ساده ای مانند ” سلام اینجا پیج سالن زیبایی فلان است اشاره کنید.” زیرا که با نوشتن این موارد مردم احساس جالبی برای فالو کردن شما پیدا نمیکنند.
باید اولا محتوای خوب در پیجتان قرار بدهید سپس باید در بیو بنویسید که هر روز یا هر هفته در این پیج مدل های زیبا و روز دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.
همچنین حتما آدرس کامل سالن زیبایی و آرایشگاهتان را قرار بدهید.
در یک هایلایت نیز تعرفه ها و قیمت هایتان را قرار بدهید.
کپشن برای سالن زیبایی و آرایشگاه:
در کپشن پست های اینستاگرامی پیج سالن زیبایی تان باید به این نکته توجه کنید که باید از فالوورهایتان دعوت به اقدام کنید. یعنی از انها بخواهید اگر ازین مدل خوششان می آیند کامنت بگذارند یا اگر از این مدل موی جذاب خوششان می آید برای سفارش و رزرو وقت به ما پیام بدهند.
بازاریابی و تبلیغ برای سالن اپیلاسیون:
بازاریابی و تبلیغات سالن اپیلاسیون هم زیر مجموعه سالن زیبایی محسوب میشود پس برای هر ود به یک صورت میتوانید تبلیغات کنید. فقط اینکه در پیج های زنانه قطعا نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.
تکنیک های نوبت دهی و فروش آرایشگاه برای عید:
در این دوره به شما روش هایی گفتم که چطور نوبت دهی کنید و اینکه چطور همیشه کلی مشتری داشته باشید تا کسب و کارتان از رونق نیوفتد.
بخشی از سر فصل های این دوره ی تکنیک محور برای افزایش فروش لوازم آرایشی و سالن های زیبایی:
- تکنیک های برای افزایش فروش آرایشگاه زنانه
- تکنیک های برای بازاریابی و فروش ارایشگاه مردانه
- روش های تولید محتوا براس صفحه ی اینستاگرام برای جذب مشتری از شهر خودتان
- نکات اجرایی و بسیار مهم برای فروش های فوق العاده و کمپین ها
- چطور مشتری دائم و همیشگی داشته باشیم
- چکار کنیم که تبلیغات پربازدهی رو تجربه کنیم + چند نکته ی بسیار مهم در مورد تبلیغات مخصوص آرایشگاه ها
- جذب مشتری برای آرایشگاه در فضای آنلاین ( وبسایت و اینستاگرام)
میخوام توی این دوره ی پولساز شرکت کنم
با تکنیک های توی این دوره میتونی فروشت آنلاینت رو افزایش بدی:
تکنیک های کاربردی براتون توی این دوره قرار دادم که با استفاده از اون کاملا میتونی توی اینستاگرام یک پیج بسیار قدرتمند و پویا داشته باشی.
به طور مشخص بعد از سپری کردن این دوره متوجه خواهی شد که چه محتوایی رو توی صفحه ی اینستاگرامت باید بذاری تا بتونی از شهر خودت مشتری جمع کنی.
مزیت های شرکت در این دوره:
- صرفه جویی در زمان و عمر
- افزایش فروش و مشتریان
- داشتن مشتری های وفادار
- کسب دانش بازاریابی اختصاصی ویژه ی این شغل
- استفاده از تکنیک های این دوره برای مشاوره به همکاران و کسب درامد از مشاوره
- داشتن یک بیزینس پویا و پر درآمد
- تکنیک های تولید محتوا برای بازاریابی اینترنتی
- جذب مشتری از اینستاگرام
- چند برابر کردن مشتریان با استفاده از روش های وایرال کردن محتوا
جذب مشتری برای آرایشگاه و سالن های زیبایی:
یکی از مباحثی که در این دوره در موردش صحبت میکنیم اینست که یک آرایشگاه حالا چه مردانه و چه زنانه به چه روش هایی مشتریان بسیار زیادی رو جذب کند.
یک نکته ی مهم که خیلی ها ازش غافل هستند اینست که شما حتما باید بلد باشید مشتری های فعلی خودتون رو به مشتری دائم تبدیل کنید.
این اتفاق به صورت طبیعی در حد متوسطی برای یک آرایشگاه با کیفیت کار متوسط می افتد اما اگر میخواهید نرخ تبدیل مشتری معمولی به مشتری دائم شما بیشتر بشه باید از روش ها و تکنیک هایی که در این دوره بهتون گفته میشود استفاده کنید.
همچنین یاد میگیرید چطور مشتری را در زمان هایی که احساس میکند به خدمات شما نیاز ندارد باز به آرایشگاه خودتان بکشانید تا از خدماتتان استفاده کند و به شما پول پرداخت کند.
اگر ارایشگر هستی و درآمد چند ده میلیونی نداری
مطمئن باش از تمام ظرفیت و توان خودت استفاده نمی کنی
کلاس های زیادی شرکت کردی ولی نتیجه نگرفتی؟
من دقیقا راه حل مشکلت رو میدونم. خیلی از شما کلاس هایی رو شرکت کردین و در انتها صرفا فقط یک جزوه ای پر از نکته دارید در حالی که سردرگم هستید
و نمیدونید چطور باید ازین نکته ها استفاده کنید.
اما من میدونم مشکل شما چی هست و در این دوره این مشکل رو برطرف کردم.
من آموزش های این دوره رو به صورت نکته ای و چک لیستی بهت ارائه دادم تا دقیقا و مشخصا بعد از سپری کردن آموزش ها بدونی که چه کارهایی رو باید انجام بدی.
در واقع بعد از دیدن آموزش این دوره ماموریت هایی داری که باید اونها رو انجام بدی.
امروزه در دنیا گران قیمت ترین آموزش ها به صورت چک لیستی هستند.
دوست داری توی دوره شرکت کنی ولی به قیمت دوره فکر میکنی؟
دوست خوبم تا حالا دیدی آدم هایی که میخوان با دارایی هاشون پز بدن در حالی که شخصیت خوبی ندارن؟
میدونی مشکل این آدم ها چیه؟ اینه که تمرکزشون روی چیز اشتباهی هست.
یعنی به جای اینکه بگن من برم روی شخصیت خودم کار کنم تا ادم با ارزش تری باشم تمرکز کرده روی پولش و میخواد با اون آدم با ارزشی باشه.
این رو گفتم که بگم بعضی وقتها ما آدم ها تمرکزمون رو روی یک چیز اشتباه میذاریم.
قطعا با ارزش ترین دارایی تو زمانت هست نه پولی که هزینه میکنی. اینکه داری هر روزت رو هدر میدی بدون اینکه فروش خوبی داشته باشی این خیلی تباهیه.
از دست دادن زمانی که داری صدها برابر بیشتر از پولی که خرج میکنی بهت ضربه میزنه.
قیمت این دوره معادل پولی هست که از ۲ تا مشتری میگیری ولی با این تکنیک ها میتونی حد اقل ۲۰۰ تا مشتری جدید داشته باشی
میدونی من چه موقع خیلی عصبانی میشم؟ دقیقا روزهایی که باید سر کلاس های دانشگاه حاضر بشم. چون یک ساعت من ۵۰۰ هزار تومان می ارزه.
چون بلدم از زمانم به خوبی استفاده کنم برای فروش محصولاتم. چون بلد هستم پس وقتی زمانم رو صرف میکنم ازش پول در میارم.
واسه ی همین هست که خیلی از افراد کل زندگیشون تلاش میکنن اما نتیجه ای نمیگیرند چون تمرکزشون روی چیز اشتباهی هست.
مدرس دوره: محمد امین ابوعلی
محمد امین ابوعلی کیست؟
- موسس ۴ کسب و کار آنلاین و اینترنتی ( سرشار از تجربه های گران قیمت)
- برگذار کننده دوره ی بازاریابی عصبی هیجانی برای اولین بار در ایران
- مدیر وبسایت آموزشی ممتازکلاب
- نویسنده ی کتاب آنلاین “روانشناسی فروش”
- دانشجوی ارشد رشته ی MBA (مدیریت کسب و کار و بازاریابی)
- دانشجوی دوره ی طولانی مدت استادی مجموعه بیشتر از یک
- ضمانت بازگشت وجه:
شما عزیزان در صورتی که به هر دلیلی از شرکت در دوره راضی نباشید فقط با ارسال یک پیام ساده میتوانید تمامی مبلغی که پرداخت کرده اید را دریافت کنید.
در پنل کاربری شما که پس از تهیه دوره در اختیارتان قرار خواهد گرفت شما میتوانید پیامی با عنوان بازگشت وجه ارسال کنید و ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری مبلغ شما بدون هیچ مشکلی بازگشت داده خواهد شد.
اطمینانی که به محتوای این دوره دارم باعث شده است که با کمال میل این گارانتی رو روی دوره ی اموزش بازاریابی ” فروشندگان ممتاز” قرار بدم.
واقعا جای هیچ گونه ریسکی نیست با خیال راحت میتونی آموزش فروش اینترنتی محصولاتت رو شروع کنی.
همین الان میخوام این دوره رو تهیه کنم
سوالات متداول:
نحوه شرکت در این دوره چگونه است؟
شما پس از کلیک کردن روی دکمه ی “ثبت نام” با طی فرایندی بسیار ساده در کمتر از دو دقیقه میتوانید دوره را تهیه کنید.در حین تهیه دوره حساب کاربری برای شما ایحاد میشود و برای همیشه میتوانید فیلم دور را از طریق حساب کاربری تان دانلود یا تماشا کنید.
چگونه میتوانم با مدرس در ارتباط باشم برای پشتیبانی؟
پس از تهیه دوره در حساب کاربری شما بخشی ویژه فعال میشود برای ارسال تیکت ها و سوالات که از این طریق میتوانید با مدرس دوره در ارتباط باشید.
روش درخواست بازگشت وجه چگونه است؟
از طریق حساب کاربریتان میتوانید به پشتیبانی وبسایت پیام بدید و مبلغ پرداختی شما طرف ۷۲ ساعت کاری باز خواهد گشت.
مزیت های شرکت در این دوره آموزشی:
- صرفه حویی در زمان و عمر
- افزایش فروش و مشتریان
- داشتن مشتری های وفادار
- کسب دانش بازاریابی اختصاصی ویژه ی این شغل
- استفاده از تکنیک های این دوره برای مشاوره به همکاران و کسب درامد از مشاوره
- داشتن یک بیزینس پویا و پر درآمد
- تکنیک های تولید محتوا برای بازاریابی اینترنتی
- جذب مشتری از اینستاگرام
- چند برابر کردن مشتریان با استفاده از روش های وایرال کردن محتوا
خرید دوره و شروع یادگیری ( کلیک کنید)
تکنیک های افزایش فروش آرایشگاه زنانه و مردانه و سالن های زیبایی
توی این مطلب میخوایم در مورد این صحبت کنیم که چطور یک آرایشگاه زنانه رو تبدیل کنیم به یک آرایشگاه پر مشتری و شلوغ که مشتریان زیادی دارد.
خب مسلما شما اگر بخواهید همینطور یک آرایشگاهی بزنید و در آن صبر کنید تا مشتری بیاد نمیتونید موفق باشید. یعنی نمیتونید به اهداف مالی خودتون برسید.
من در این مطلب میخوام به شما روش هایی بگم که کاملا عملی هستند و میتونید با استفاده از اون افزایش فروش داشته باشید برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی زنانه.
مهمترین نکته قبل از هر بیزینسی اینست که ما کیفیت لازم رو داشته باشیم. در واقع تمام مواردی و برای آموزش فروشندگی حرفه ای به شما یاد میدهم زمانی کارساز هست که شما بخواهید واقعا یک بیزینس با کیفیت باشید که اصطلاحا کار مردم را راه می اندازد.
حالا بهترین راهکار برای افزایش فروش یک آرایشگاه زنانه چی هست؟
امروز در دنیا اپیدمی کرونا تمام مشاغل و شغل ها رو تحت تاثیر خودش قرار داده است. البته ما در دوران پسا کرونا هم شاهد بودیم که بسیاری از کسب و کارها مسیر آنلاین بودن را پیش گرفتند.
خیلی از مردم از منزل های خودشون کمتر بیرون میان. و سعی میکنند در جایی تجمع نکنند. حالا این رفتار جدید مردم شغل آرایشگاه و سالن های زیبایی را تهدید میکند.
و در آینده هم مردم این رفتار های آنلاین و کم تحرکی در جامعه را پیروی خواهند کرد حتی اگر کرونا روزی از بین برود. بنابراین یک بیزینس مانند آرایشگری باید بتواند خودش رو با این شرایط وقف دهد.
این نکته ی خلی مهم را بدانید که بازاریابی درونگرا در واقع مخصوص کسب و کارهای انلاین است و نکته ی بسیار مهمتر اینست که در حال حاضر رفتار های مردم بسیار به سمت رفاه طلبی میرود یعنی رفاه باعث میشود که آدم ها بخواهند همه چیز را به صورت آنلاین به دست بیاورند.
پس این قضیه را وقتی از لحاظ علم نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی بررسی میکنیم ، میفهمیم که خیلی مهم است که روی تکنیک های فروش انلاین برای جذب مشتری در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی سرمایه گذاری کنیم. ممکن است بپرسید کسب و کار آرایشگاه یک بیزنس غیر انلاین است. اما این طرز فکر اشتباه است. جذب مشتری در فضای آنلاین اتفاق می افتد و در انجا باید مشتریان را به سمت سالن خودتان جذب کنید تا مراجعه کنند.
بنابراین یک کلاس آنلاین برای رفع این مشکل برگذار کردم:
من برای حل این مشکل یک کلاس آنلاین بازاریابی و فروش ویژه ی آرایشگاه ها و سالن های زیبایی برگذار کردم که توی این کلاس استراتژی ها و روش های افزایش فروش آرایشگاه ها رو کاملا تدریس کردم.
تمام روش ها و نکات و ساتراتژی هایی که گفتیم کاملا قابل اجرا هست و مبتنی بر بازاریابی آنلاین می باشد.
یک بیزینس در دنیای امروز باید حتما آنلاین باشد در غیر اینصورت آسیب زیادی میبیند.
من مطمئن هستم که شما با عشق شغل آرایشگری را شروع کردید و دوست ندارید که روزی مجبور به تعطیل کردن بیزینستان باشید.
اگر شما جزو عزیزانی هستید که فرصت نکردید در این کلاس شرکت کنید جای نگرانی نیست چونکه فیلم کلاس رو واستون در وبسایت آپلود کردم و شما همین الان میتونید توی کلاس شرکت کنید.
ازونجایی در ایام کرونا و در زمان قرنطینه ها هستیم من یک کد تخفیف برای شما در نظر گرفتم که میتونید این فیلم این کلاس رو با تخفیف ۳۸ هزار تومانی تهیه کنید.
نام کلاس: ۲۲ تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
هدف مطالب آموزش داده شده در کلاس: آموزش بازاریابی و افزایش فروش برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ( متمرکز روی بازاریابی آنلاین)
دوره های مرتبط
دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
راه حل های نورومارکتینگ برای رشد فروش در کسب و کار به دوره ی جامع نورومارکتینگ خوش امدید. آماده ی…
۱۴ نکته کلیدی برای تولید محتوا
سلام به شما بچه های عزیز. توی ویدیو امروز میخواهیم راجع به ۱۴ نکته ی اساسی در مورد تولید…
فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
تکنیک های فروش محصول با استفاده از بازاریابی عصبی هیجانی چطور بدون هزینه تبلیغات پر بازده تری رو بنویسیم …
روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر در واقع یک استراتژی ذهنی عصبی هست که باید اون رو صحیح به مخاطب القا…
بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
در این مطلب قصد دارم در مورد بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام صحبت کنم که به شما یاد…
دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
دوره ی جامع آموزش بازاریابی و فروش حرفه ای آموزش اختصاصی اینستاگرام : تولید محتوا ، افزایش فالوور ، تعامل…
Reviews
تومان۸۹,۰۰۰