جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > ۳ کتاب برتر برای خلاقیت و مذاکره

۳ کتاب برتر برای خلاقیت و مذاکره

آذر ۲۸, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، برندینگ
118 بازدید

بررسی سه کتاب آلکسیس اوهانیان

آلکسیس اوهانیان، یکی از بنیان‌گذاران اصلی ردیت و مدیر فعلی شرکت سرمایه‌گذاری ۷۷۶، به تازگی سه کتابی را معرفی کرده که در سال ۲۰۲۴ تاثیر زیادی بر روی شغل و مسیر حرفه‌ای او داشته‌اند. اوهانیان که در سال ۲۰۰۵ ردیت را با همکاری استیو هافمن بنیان‌گذاری کرد و یک سال بعد آن را به قیمت حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون دلار به شرکت Condé Nast فروخت، اکنون یکی از چهره‌های نوآور دنیای فناوری و سرمایه‌گذاری است. او از زمانی که به طور رسمی از تیم مدیریتی ردیت خارج شد و شرکت سرمایه‌گذاری هفت-هفت-شش (Seven Seven Six) را در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد، ثروت و پرتفوی تجاری خود را به شدت افزایش داده است. وی در گفتگویی با Business Insider سه کتابی را معرفی کرد که امسال بیشترین تأثیر را بر روی شغل و رهبری‌اش گذاشته‌اند.

۱. Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration – اثر اد کتمل و امی والاس

این کتاب درباره چگونگی غلبه بر نیروهای نامرئی که مانع از الهام واقعی می‌شوند، صحبت می‌کند. اد کتمل یکی از بنیان‌گذاران پیکسار است و در این کتاب تجارب خود را از کار در یکی از خلاق‌ترین محیط‌های کار دنیا به اشتراک می‌گذارد. کاتلین هالوی، شریک اوهانیان در شرکت ۷۷۶، کمک کرد تا این کتاب بر اساس تجربیات او در پیکسار تولید شود. اوهانیان بیان کرده که این کتاب به او دید جدیدی در مورد اینکه چگونه ردیت را بازسازی کند و شرکت ۷۷۶ را بسازد، ارائه داده است.

۲. Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It – اثر کریس واس با تاهل رز

کریس واس، یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای بوده که در این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه مانند یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای عمل کنید. اوهانیان این کتاب را از زکریا ریتانو، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت رو (یکی از سرمایه‌گذاری‌های ۷۷۶) توصیه دریافت کرده و آن را یک کتاب ضروری برای همه، نه فقط مدیران اجرایی و بنیان‌گذاران، می‌داند. او هر سال این کتاب را بازخوانی می‌کند تا نکات کلیدی آن را همیشه به یاد داشته باشد.

۳. Unreasonable Hospitality: The Remarkable Power of Giving People More Than They Expect – اثر ویل گیدارا

این کتاب توسط مگی، یکی از اعضای تیم ۷۷۶، به اوهانیان معرفی شده است. ویل گیدارا، نویسنده کتاب، به عنوان مدیر و مالک سابق رستوران Eleven Madison Park شناخته می‌شود. این رستوران یکی از رستوران‌های محبوب اوهانیان است و او معتقد است که روش‌ها و ذهنیتی که در این کتاب مطرح شده را می‌توان برای ساخت یک برند استثنایی در خارج از حوزه غذا و مهمان‌نوازی نیز به کار برد.

تأثیر کتاب‌ها بر روی رشد و توسعه کسب و کار

این داستان بخشی از سری مقالات معرفی کتاب‌های انتهای سال است که تلاش دارد تا بهترین کتاب‌هایی که مدیران عامل و رهبران تجاری تاثیرگذار در سال ۲۰۲۴ مطالعه کرده‌اند را معرفی کند.

خلاقیت و الهام‌بخشی

همان‌طور که در کتاب اول “Creativity, Inc.” به آن اشاره شده است، خلاقیت یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند به رشد و توسعه یک کسب و کار کمک کند. این کتاب به شما دیدی عمیق‌تر از روش‌های جلوگیری از نیروهایی که ممکن است مانع خلاقیت شوند، ارائه می‌دهد و کمک می‌کند تا ایده‌های جدیدی را شناسایی و به کار گیرید. برای هر کسی که در حوزه فناوری یا هر صنعت خلاق دیگری کار می‌کند، یادگیری از تجربیات شخصی مانند اد کتمل می‌تواند بسیار مفید و انگیزه‌بخش باشد.

مذاکره به عنوان یک مهارت حیاتی

کتاب Never Split the Difference در مورد اهمیت و تکنیک‌های مذاکره صحبت می‌کند. در دنیای کسب و کار، مذاکره یک مهارت حیاتی است که می‌تواند موفقیت یا شکست را رقم بزند. اگر یاد بگیرید که چگونه مانند یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای عمل کنید، ابزار قدرتمندی در دست دارید که می‌تواند به نفع شما و کسب و کارتان باشد.

ساختن برندی با حوزه وسیع‌تر از انتظارات

نهایتاً، Unreasonable Hospitality به شما نشان می‌دهد که چگونه با ارائه ارزش بالاتر از انتظارات مشتریان، می‌توانید برندی استثنایی و به یاد ماندنی ایجاد کنید. بدون توجه به صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید، ایجاد تجربه‌های فوق‌العاده برای مشتریان می‌تواند وفاداری و شهرت برند شما را به شدت افزایش دهد.

پایان‌نامه

در نهایت، با وجود تغییرات سریع در دنیای کسب و کار و فناوری، مطالعه و یادگیری مستمر از رهبران و نوآوران می‌تواند شما را برای رویارویی با چالش‌های جدید بهتر آماده کند. خواندن این کتاب‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر عمل کنید و مسیر موفقیت خود را تسریع کنید. آمادگی و تمایل به یادگیری از دیگران همیشه یکی از ویژگی‌های کلیدی موفقیت در هر زمینه‌ای است.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > ۳ کتاب برتر برای خلاقیت و مذاکره

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
جدیدترین روش‌های مقابله با پاورپوینت
قدیمی تر چگونه در کار لذت و بازی داشته باشیم؟
جدیدتر چگونه با Sora فیلمسازی را آسان کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت