جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > ۳ روش جدید طرز صحبت کردن با مشتری + ویدیو

۳ روش جدید طرز صحبت کردن با مشتری + ویدیو

تیر ۴, ۱۴۰۰
ارسال شده توسط محمد امین ابوعلی
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی حضوری ، قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
1.42k بازدید
https://file.momtazclub.ir/free-vids/speak-withe-customer-momtazclub.mp4

تا حالا شده مشتری شما یک مشکلی داشته باشد و شما نتوانید خوب و درست با او صحبت کنید؟

آیا در صحبت کردن با مشتری ناراضی خودتان مشکل دارید؟

آیا برای یادگیری بازاریابی نیاز دارید نحوه صحبت کردن با مشتری را یاد بگیرید؟

در این مطلب به شما ۳ روش جدید برای ایجاد ارتباط قوی و نحوه ی صحبت کردن با مشتری را خواهم گفت.

یک ویدیو کوتاه در مورد نحوه و طرز صحبت کردن با مشتری:

http://file.momtazclub.ir/free-vids/3641F_etedal.mp4

 

ویدیو دوم با عنوان : چطور با مشتری صحبت کنیم ( ۳ تکنیک جدید) :

https://file.momtazclub.ir/free-vids/speak-withe-customer-momtazclub.mp4

 

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم

پیش نیاز های ارتباط با مشتری و طرز صحبت کردن با او:

  • بلد بودن ارتباط با مشتری یک هنر است اما نیاز دارد که علم این هنر را بلد باشید.
  • حرفه ای ارتباط گرفتن با مشتری و طرز صحیح ارتباط با مشتری را بلد بودن تاثیر زیادی روی برند شما دارد.
  • خوب صحبت کردن با مشتری باعث رضایت بیشتر مشتری میشود.
  • نکته ی مهم:  ارتباط صحیح با مشتری تاثیر قابل توجهی روی جیب و میزان درآمد شما دارد.
  • ارتباط درست و صحبت کردن حرفه ای با مشتری تاثیری بیشتر از هر تخفیف و جایزه ای دارد. و مشتری را وفادار میکند.
مطالعه کنید  لیست کامل کتاب های برایان تریسی در زمینه فروش و بازاریابی

خیلی خب فهمیدم که چرا مهمه. حالا بگو چطور انجامش بدم؟

۳ روش نحوه ی صحبت کردن با مشتری:

۱- لحن دوستانه به این صورتی که میگم:

فرض کن مشتری به شما مراجعه میکنه و میگه ارسال رایگان دارید؟

پاسخ به حالت اشتباه: نه نداریم !

پاسخ به حالت درست: سلام دوست عزیز. راستش نه متاسفانه در حال حاضر همچین سرویسی نداریم. اگر مسئله ی دیگری در این مورد دارید در خدمتم.

تفاوت لحن منفی با لحن مثبت:

لحن منفی: سلام. نخیر من نمیتوانم این مورد شما رو پیگیری کنم شما باید زودتر اعلام میکردید. در حال حاصر کاری برای شما قابل انجام نیست.

لحن مثبت: سلام دوست عزیز. ( در صورتی که فامیلش را میدانید ذکر کنید). در حال حار این مسئله به نظر قابل انجام نیست اما اجازه بدید پیگیری کنم . میتونم بهتون خبر بدم که نتیجه یپیگیری من چی شد. در صورتی که باز هم پاسخم منفی باشه پیشاپیش از شما عذر میخوام.

لحن ثابت خودتان را تعریف کنید:

برای اینکه بتوانید بهتر با مخاطبان هر روزه ارتباط حرفه ای و صحبت های خوبی داشته باشید لحن مشخصی را در نظر بگیرید تا همیشه با اون لحن با مشتری صحبت کنید.

اینکه یک بار صمیمی باشید و یک بار جدی باشید جالب نیست. مخاطب حس خوبی نمیگیره.

حتما سعی کنید با مشتری مثل یک انسان رفتار کنید. دقیقا همان چیزی که ما دوست داریم باهامون برخورد بشود.

۲- طول پیام در صحبت و پیام های اینترنتی:

خیلی وقتها پیش میاید که ما به مشتر ایمیل میزنیم یا اینکه میخواهیم به مشتری دایرکت بدیم.

در این شرایط فرستادن پیام های طولانی کار جذابی نیست. بهتر است برویم سر اصل مطلب و خیلی مودبانه و با لحن خودمان با مخاطب کوتاه و ساده صحبت کنیم.

مثال: سلام محمد عزیز. این لینک دانلود فیلم نحوه ی استفاده از تلوزیون سامسونگ مدل tu8000 است. با کلیک روی دکمه ی زیر فیلم رو دانلود کنید. موفق باشید. فروشگاه فلان.

مطالعه کنید  لیست فیلم و سریال ها در زمینه بازاریابی و فروش

وقتی طول پیام زیاد باشد مخاطب حس بسیار تلخی میگیرید چون مردم از خواندن پیام های طولانی خسته هستند. بنابراین برای طرز صحبت کردن با مشتری در اینترنت باید سعی شود که کوتاه صحبت کنید.

بیشتر از آنکه صحبت کنید گوش بدید. مشتری ها دوست دارند در هنگام خرید و سوال کردن بیشتر کوینده باشند تا آنچه که میخواهند را بهتر توضیح دهند.

۳- روش صحبت کردن با مشتری پشت تلفن:

اشتباه بزرگ شما برای صحبت کردن با مشتری پشت تلفن این است که فکر کنی مشتری چهره ی شما رو نمیبیند. 

حالت چهره ی شما پشت تلفن کاملا روی لحن شما تاثیر دارد. اگر باور ندارید همین الان یک بار با حالت بی حوصلی بگید: سلام خوب هستید؟ 

حالا یبار با حالتی که لبخند زدید بگید: سلام خوب هستید؟

تفاوتش رو حتما مشاهده کردید. 

با مشتری خودتون پشت تلفن هر طور شده با لبخند و روی گشاده صحبت کنید. فرض کنید مشتری حضوری است و باید مودب باشید در جلوی اون.

این نکته ی مهم رو بدونید که مشتری ممکن است پشت تلفن از شما شاکی باشد و شاید بخواهد از شما انتقادی بکند که شاید وارد نباشه و اصلا شما خطایی مرتکب نشدید اما حتما با مشتری لحن دوستانه بگیرید زیرا با این کارتون آتیش اون رو خاموش خواهید کرد و باعث میشه اون مشتری برای دفعات بعدی هم از شما خرید کند.

 

لیست دوره های آموزش بازاریابی و فروش

اشتراک گذاری:
برچسب ها: ارتباط با مشتریتکنیک های فن بیان در فروشندگی
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > ۳ روش جدید طرز صحبت کردن با مشتری + ویدیو

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
جدیدترین روش‌های مقابله با پاورپوینت
STAR یا PARADE؟ کدام روش مصاحبه بهتر است؟
چگونه در بیگ فور حقوق بالا بگیریم؟
قدیمی تر چطور به اعتراض مشتری پاسخ بدیم+ ویدیو
جدیدتر آموزش صفر تا صد فروش +30 تکنیک فروشندگی✔️

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت