ویدیو تکنیک احساساتی کردن مشتری برای افزایش فروش
خرداد ۲۸, ۱۴۰۰
ارسال شده توسط محمد امین ابوعلی
644 بازدید
یکی از روش های نورو مارکتینگ یا همان بازاریابی عصبی این است که مخاطب را احساساتی کنید. در واقع ما در این روش نمیخواهیم سر کسی را کلاه بگذاریم. بلکه می آییم معایب و اشکالات خرید نکردن محصولمان را برای مشتری توضیح می دهیم.
یا اینکه می آییم به مشتری توضیح میدیم که مثلا نخریدن عینک استاندارد چه مشکلاتی برای چشم مشتری ایجاد میکند. و با توضیح احساسی اون مشکلات مخاطب را ترغیب به خرید کردن می کنیم.
پس از تماشای این ویدیو من به شما پیشنهاد میدهم که در یک دوره ی جامع شرکت کنید.
دوره ی جامع فروشندگان ممتاز به شما تمام فرایند بازاریابی اینترنتی را از صفر تا صد به شما آموزش می دهد:
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > ویدیو تکنیک احساساتی کردن مشتری برای افزایش فروش
دیدگاهتان را بنویسید