ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام+ عکس👌

وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام- ممتازکلاب

در این مطلب وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام را به شما معرفی خواهم کرد. در نظر دارم وسایل و تجهیزات مورد نظر رو در چند سطح و لول برای شما توضیح بدم.

اول از همه باید این نکته را بدانید:

هرچه زمان میگذرد برای شروع فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام کار ما کمی سخت تر میشود. اما همیشه پیج هایی هستند که با قدرت خلاقیت بالا و جذابیت ها و نوع اوری ها این خلا رو پر میکنند.

مثلا شما میبینی یک پیج جدید در اینستاگرام    مثلا در حوزه فروش کفش با یک خلاقیت جدید کاری میکند که محتوایی که دارد  خیلی جلب توجه میکند و حتی اگر آن فرد کیفیت وسایل مورد نیاز برای تولید محتوای خوبی هم نداشته باشد به خاطر خلاقیتی که به کار برده رشد قابل توجهی را تجربه میکند.

اما به صورت استاندارد و با استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام اگر بخواهیم در اینستاگرام فعالیت کنیم نیاز داریم که از یک سری تجهیزات استفاده کنیم.

من بیشتر ازین فکرتون رو درگیر نمیکنم و بریم سراغ معرفی وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام.

معرفی تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام:

۱- میکروفون :

احساس میکنم نیاز است اول برای شما توضیح بدم که چرا میکروفون یکی از تجهزات محتوای اینستاگرامی است.

در اینستاگرام یکی از مهمترین و بهترین و تاثیر گذارترین محتواها ، محتوا ویدیویی است. همچنین در بین انواع محتواهای ویدیویی  ، آن دسته از ویدیو ها که در آن فروشنده محصولش را توضیح میدهد بیشتر بازخورد دارند.

بنابراین در ویدیو ها ما نیاز داریم که صحبت کنیم و برای صحبت کردن ما حتما نیاز به میکروفون داریم.

برخی از افراد فکر میکنند از طریق میکروفون دوربین میتوانند صدای خوبی ضبط کنند اما اینطور نیست.

ما نیاز به کیفیتی بالا و واضح از صدا داریم.

معرفی میکروفون های مناسب تولید محتوا:

میکروفون boya m1 - برای تولید محتوا در اینستاگرام - ممتازکلاب

 


۲- دوربین مناسب

برای تولید محتوا ویدیویی شما نیاز به داشتن یک تصویر مناسب و کیفیتی باشید که مخاطب متوجه توجهش صرفا به خود محتوا باشد نه اینکه چرا کیفیت ویدیو پایین است.

اما نکته ی مهم اینست که کیفیت دوربین اکثر گوشی های موبایل امروزی واقعا خوب و مناسب هستند.

اگر شما یک گوشی موبایل در حد شیائومی هم دارید کیفیت ویدیوی ان واقعا مناسب است و جوابگوی کار شماست.

همچنین گوشی های اپل واقعا کیفیت بسیار بالایی به شما می دهند و به راحتی میتوانید در سطح حرفه ای تولید محتوا کنید.

برترین گوشی های موبایل برای تولید محتوا ( عکس ، ویدیو ، لایو ، وبینار):

ثبت نام آسان در دوره آموزش بلاگری در اینستاگرام


۳- نور

نور هم یکی از ملاک های خیلی خوبی است که هم در زمان تهیه عکس از محصول و هم در حال تولید محتوای ویدیویی از خودتان و محصول کاملا رابطه ی مستقیمی با میزان بازخورد شما از محتوا تولیدیتان دارد.

این نکته را به یاد داشته باشید که هر چقدر کیفیت عکس هایی که شما از محصولتان منتشر میکنید تاثیر خیلی بیشتری روی ذهن مشتری میگذارد که نسبت به خرید کردن از شما ترغیب بشود.

در واقع به صورت نا خود اگاه وقتی عکس های با کیفیت تری از شما میبینید برای خرید کردن نسبت به شما حس بهتری دارد تا پیج هایی که عکس های بی کیفیت منتشر میکنند.

بنابراین تهیه عکس هایی با نور خوب رابطه ی مستقیمی با کسب درآمد از اینستاگرام دارد.

در ادامه به شما نورهایی را معرفی میکنیم تا در تهیه تصاویر محتوای پیجتان به شما کمک کند.

نمونه عکس برداری حرفه ای با نور مناسب از محصول برای انتشار پست در اینستاگرام:

در عکس بالا کیفیت بالای تصویر محصول را مشاهده میکنید.

بهترین نور برای تهیه عکس نور طبیعی محیط بیرون است. اگر دسترسی دارید حتما تصاوثر محصول یا ویدیو از خودتان را در بیرون از خانه تهیه کنید. ( مثلا پارک یا کافه و ..)

اما اگر در منزل و محیط داخل قصد تهیه عکس دارید و شرایط نور داخلی به گونه ای است که نیاز به تجهیزات نورپردازی دارید من به شما یک سری ابزار معرفی میکنم.

تجهیزات نورپردازی عکاسی از محصول برای تولید محتوا:

 

بنابراین اگر در محیط بسته محتوا تصویری تولید میکنید میتوانید از ابزار های مختلف بهره بگیرید.

این نکته رو هم بگم که نور پردازی قلق هایی دارد و اینطوری نیست که فقطبا خرید سافت باکس و رینگ لایت بتوانید عکس حرفه ای بگیرید بلکه باید زاویه نور را روی محصول به خوبی تنظیم کنید.

مثلا مدرس ها وقتی که میخواهند محتوا تولید کنند بعضا نور رینگ لایت را مستقیم جلوی تابلو وایت برد قرار میدهند و این باعث میشود که نور درخشنده ای روی تخته بیوفتد و این در ویدیو خیلی به چشم می آید.

شرکت در دوره ی جامع تولید محتوا در اینستاگرام


۴- محیط

محیط تولید محتوا هم بسیار در چشم نواز بودن و تاثیر گذاری محتوای شما تاثی دارد.

محیط میتواند بکگراند عکس محصول شما باشد. میتواند بکگراند شخصی باشد که جلوی دوربین در حال صحبت کردن است.

برای تولید محتوا از محصول سعی کنید با کاغذ های رنگی بکگراند مناسبی برای محصول ایجاد کنید.

همچنین امروزه برای تولید محتوا در اینستاگرام باید کمی واقعی تر محتوا تولید کنیم. یعنی چی؟

یعنی اینکه از محصول در حال استفاده ویدیو تولید کنیم.

مخاطب دوست دارد تصاویر واقعی ببیند پس سعی کنید ضمن حفظ کیفیت خوب محیط و بکگراند عکس و ویدیو های محصول ، حتما عکس های واقعی تولید کنید.

مثلا اگر لوازم آشپزخانه میفروشید میتوانید در آشپزخانه مرتب منزل خودتان از آن استفاده کنید.

هدف از محیط خوب اینست که مخاطب احساس بی اعتبار بودن نکند.

کاهی اوقات یک مغازه ی پر از محصول خودش محیط مناسبی برای تولید محتوا است زیرا که اعتبار خوبی به مخاطبان منتقل میکند.

خرید دوره ی آموزش بلاگری و تولید محتوا اینستاگرام

خروج از نسخه موبایل