عواقب خطرناک از دست دادن رضایت مشتری + ویدیو
توی این مطلب میخوایم در مورد عواقب از دست دادن رضایت مشتری صحبت کنیم که چطور ما رو از درآمدها و فروش های زیاد محروم میکنه. من محمد امین ابوعلی میخوام این مسئله رو توضیح بدم
ب
پیشنهاد میکنم ویدیو زیر رو در مورد عواقب از دست دادن رضایت مشتری مشاهده کنید:
از دست دادن یک مشتری در واقع فقط از دست دادن صرف یک نفر نیست. شاید شما به عنوان یک فروشنده فکر میکنید مشتری از دست دادن مسئله ای نیست.
نکته اینجاست اگر رضایت یک مشتری رو از دست بدید در واقع تمام خرید های همه ی عمر اون مشتری رو از دست دادی.
اون مشتری میتونست زمان های زیادی خریدها از شما انجام بده و کلی پول ازین بابت به دست بیارید.
از طرفی دیگر از دست دادن رضایت مشتری باعث میشه اطرافیان و دوستانی که میتونست با خودش برای شما تبدیل به مشتری کنه هم از دست بدید و در واقع همه ی این ضرر ها به خاطر عدم جلب رضایت یک مشتری هست.
حالا به این فکر کنید که شما از این ضرر هایی که کردید بی خبر هستید.
شاید خیلی از کسب و کارهایی که جمع کردید به خاطر نداشتن مشتری کافی بوده است و این نکته میتونست به شما کمک کند.
همینطور از دست دادن رضایت مشتری برای شما باز هم هزینه دارد. خیلی از افراد ممکن هست بخواهند از شما خرید کنند ولی به خاطر اخبار بدی که از برند و فروشگاه شما به گوششون میخوره از خریدشون منصرف میشن.
بنابراین باید سعی کنید هر مشتری رو به چشم یک شمش طلا ببینید تا بتوانید فروش های زیادی رو در زمان های متوالی تجربه کنید.
دیدگاهتان را بنویسید