ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

تولید محتوا در اینستاگرام (آموزش کامل) + ویدیو ✅

آموزش ساخت تولید محتوا در اینستاگرام - ممتازکلاب

تولید محتوا در اینستاگرام تنها روش کسب درآمد از طریق اینستاگرام است که شما فقط با یادگیری آن میتوانید میلیون ها مخاطب را تحت تاثیر محتوا و محصولات خودتان قرار بدهید و اقدام به فروش محصولاتتان در اینستاگرام کنید.

تولید محتوای اینستاگرام یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر کسی که قصد فروش محصولات در اینستاگرام را دارد باید حتما بلد باشد.

بگذارید به شما ۲ تا قول بدم:

۱- بدون یادگیری و آموزش تولید محتوا اینستاگرام نمیتوانید در کسب درآمد اینستاگرامی موفق باشید

۲- با یادگیری آموزش های تولید محتوا در اینستاگرام که در این صفحه برای شما قرار میدهم ، میتوانید از جایگاهی که هستید حد اقل ۱۰ پله بالاتر بیایید.

پس اگر تمایل دارید با یادگیری همه چیز درباره تولید محتوا در اینستاگرام به جذب فالوور + تعامل بالا + فروش زیاد در اینستاگرام برسید حتما این مطالب را تا انتها مطالعه کنید.

به جرات میتوانم بگم که این مطلب جامع ترین محتوا در مورد آموزش تولید محتوا در اینستاگرام است.

اصول تولید محتوا در اینستاگرام چگونه است؟

تولید محتوا در اینستاگرام چند قالب فرمتی دارد: ویدیو و عکس  //  محتوا به صورت پست و محتوا به صورت استوری

اما از لحاظ سبک های تولید محتوا در اینستاگرام تنوع های بیشتر و جذاب تری داریم:

اطلاعات بیشتر در مورد دوره ی جامع بلاگری

یک سوال از شما میپرسم: به نظر شما ما در اینستاگرام از چه چیزی باید محتوا تولید کنیم؟

تولید محتوا در اینستاگرام برای کسانی هست که میخواهند از آن کسب درآمد کنند. پس از محصولی که میفروشیم باید محتوا تولید کنیم.

محصولات در اینستاگرام به ۳ دسته تقسیم میشوند:

ویدیو زیر در مورد تولید محتوا برای پیج های خدماتی در اینستاگرام است:

پس بنابراین  منظور از تولید محتوا در اینستاگرام ، بسته به اینکه ما در چه زمینه ای فعالیت میکنیم از محصولات ، خدمات و اموزش هایمان میتوانیم محتوا تولید کنیم.

اهمیت تولید کردن محتوا در اینستاگرام:

شما در اینستاگرام پیجی که پست و استوری نذارد را دنبال میکنید؟ آیا حاضر هستید از آن پیج خرید کنید؟

مثلا من یک پیج فروش لوازم برقی دارم. وقتی در اینستاگرام محتوا تولید نکنم و پست قرار ندم. استوری منتشر نکنم چه کسی متوجه میشود که من محصولاتی برای فروش دارم؟؟؟

با تولید محتوا در اینستاگرام میتوانیم افزایش فالوور داشته باشیم. در واقع کلی کاربر واقعی پیج ما را پیدا خواهند کرد و با دیدن محتوای ما متوجه میشوند که من چه محصولاتی دارم و این محصولات چگونه هستند و سپس از من خرید میکنند.

لپ کلام اهمیت تولید کردن محتوا در اینستاگرام در عکس زیر است:

تولید محتوا در اینستاگرام - ممتازکلاب

 

پیج اینستاگرام شما در واقع فروشگاه شما است. و تولید محتوا کردن در آن یعنی باز بودن فروشگاه و نمایش محصولات به مخاطبان.


تولید محتوا با کیفیت و خوب برای اینستاگرام چگونه است؟

بیاید دوتا پیج اینستاگرام که برای فروش محصولاتشان تولید محتوا میکنند را با هم مقایسه کنیم:

۱- پیجی که روزانه ۵ محتوا با کیفیت نامطلوب از محصولاتش منتشر میکند.

۲- پیجی که روزانه ۱ محتوا با کیفیت و جذاب منتشر میکند.

به نظر من پیج شماره ۲ موفق تر خواهد بود.

به تصویر زیر توجه کنید:

آموزش تولید محتوای خوب و با کیفیت در اینستاگرام- ممتازکلاب

 

چگونه محتوای خوب و جذاب برای اینستاگرام بسازیم؟

با داشتن ویژگی های بالا شما میتوانید یک تولید کننده محتوای با کیفیت و جذاب در اینستاگرام باشید که فروش بالایی را تجربه میکند.

ثبت نام در دوره آنلاین بلاگری در اینستاگرام


چگونه محتوای تاثیر گذار بسازیم؟

یکی از روش های افزایش فروش با تولید محتوا اینست که ما محتوای تاثیر گذاری بتوانید متولید کنیم. 

به این صورت که وقتی مخاطب این محتوا را دید بیشتر برای خرید ترغیب بشود. به همین جهت سه عامل اصلی نیاز داریم تا محتوای ما تاثیر گذار باشد.

۱- نشان دادن نتیجه ی کار:

هدف ازین کار این هست که ما خروجی کار ، یا محصولمان در حال استفاده را به مشتری و مخاطبان نشان بدیم تا بیشتر به کیفیت محصول ما باور داشته باشند.

۲- محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی بیشتر قدرت را در ترغیب مشتری ها به خرید کردن دارند. پس شما اگر بتوانید محتوای ویدیویی خوبی تولید کنید در واقع زور بیشتری برای افزایش فروش خودتان در تولید محتوا در اینستاگرام زدید.

اگر دنبال بیشتری تاثیر گذاری روی مخاطب هستید و بیشترین میزان فروش را تجربه کنید پس محتوای شما باید ویدیویی باشد.

در زیر یک ویدیو برای آموزش چگونگی فروش در اینستاگرام با تولید محتوای ویدیویی قرار داده ام:

فروش در اینستاگرام با ویدیو:

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم

 

۳- حضور شخص در ویدیو

خیلی ها هستند در محتوای ویدیویی خودشان صرفا موزیک قرار میدهند. در حالی که اگر شخص خود شما جلوی دوربین بیایید و یا با صدای خودتان توضیحاتی ارائه کنید بیشتری تاثیر گذاری را در محتوای اینستاگرامی روی مخاطب گذاشته اید.

 

من این ۳ عامل اصلی را در یک ویدیو برای شما بیشتر توضیح داده ام:

 

دانلود ویدیو با لینک مستقیم

 


فرآیند تولید محتوا در اینستاگرام + ویدیو:

۱-هدف: 

هدف ما از تولید محتوا باید کاملا مشخص باشد. یعنی من بدانم این محتوا را برای جذب فالوور میخواهم یا ازین محتوا قصد دارم فالورهای فعلی خودم را تبدیل به مشتری کنم یا اینکه هدفم این است که محصولم را معرفی کنم تا پس از دیدن این محتوا مستقیم فروش رقم بخورد.

پس اولین گام در تولید محتوا برای پیج اینستاگرام مشخص کردن هدف است.

مثلا اگر شما میخواهید تولید محتوا برای آتلیه عکاسی کنید ممکن است هدف شما رزرو کردن چند مشتری باشد.

محتوای بی هدف یعنی شلیک به یک نقطه ی نامعلوم در وسط یک کویر.

کسانی که در تولید محتوای خودشون حرف خاصی به مخاطب نمیرسانند نمیتوانند از طریق اینستاگرام به درآمد برسند.

در زیر یک ویدیو برای روشن شدن این قضیه برای شما آماده کرده ام:

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم

۲-شفاف:

وقتی محتوایی تولید میکنیم باید کاملا شفاف با مشتری صحبت کنیم. مثلا اگر من تولید محتوا پیج آموزش زبان انجام میدهم و موضوع محتوای من “۷ روش آموزش زبان است”

حتما باید ۷ مورد به درد بخور و کاربردی رو درست و شفاف به مخاطبم منتقل کنم. زیرا که برخی افراد در محتوای خودشون مفهوم مشخصی رو منتقل نمیکنند.

 

۳- انتقال احساس:

یکی از کارهایی که در تولید محتوا و پست گذاری برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام باید انجام بدهیم این است که به جای اینکه فقط در مورد خود محصول صحبت کنیم بیایم و حس استفاده از محصول را منتقل کنیم.

شما به عنوان  تولید کننده محتوا و کسی که فروشنده ی محصولی هست باید بتوانید به درستی احساس داشتن محصول و لذت بردن از ان را نمایش دهید.

مثال: مثلا اگر شما دستگاه قهوه ساز میفروشید باید در مورد حس خوردن یک قهوه داغ پس از بازگشت به منزل در فصل زمستان صحبت کنید.

باید در مورد درست کردن کاپوچینو برای اعضای خانواده و حس خوب نوشیدن آن صحبت کنید.

۴- دعوت به انجام کاری:

این بخش از تولید محتوا اینستاگرامی یکی از ضعف هایی هست که بسیاری از پیج ها مرتکب میشوند.

بسیاری از افراد با هدف فروش محتوا تولید میکنند ولی در محتوا به مخاطبان پیشنهاد خرید محصول ارائه نمی دهند.

در واقع تا شما به مخاطب مستقیما نگویید این محصول را بخر مشتری ممکن است اقدام نکند.

همینطور گاهی اوقات مخاطبان در شبکه های اجتماعی محتوای شما را در بخش اکسپلور مشاهده میکنند پس شما در اینجا هم باید دعوت به اقدام کنید و به مخاطب بگید که پیجتان را فالو کند.

پس دعوت به اقدام که به آن کال تو اکشن نیز گفته میشود یکی از مراحل مهم تولید محتوا برای اینستاگرام می باشد.

 

در این زمینه یک ویدیو آماده برای شما آماده کردم که این فرآیند ۴ مرحله ای را شرح خواهم داد:

 

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم


تولید محتوای جذاب در اینستاگرام:

اگر دنبال افزایش فروش با محتوا هستید پس به جای تولید محتوا های معمولی همیشگی محتوای جذاب برای اینستاگرام تولید کنید.

محتوا جذاب در اینستاگرام روش ها و قلق هایی دارد که بخش قابل توجهی ازین ماجرا به خلاقیت و حوصله به خرج دادن شما بر میگردد.

یک فروشنده ضعیف محتوای ضعیفی دارد و یک فروشنده قوی بهترین محتوا را منتشر میکند. این تفاوت به اندازه ی ۵ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

در ادامه یک ویدیو برای شما ارائه دادم که نحوه ی تولید محتوای جذاب در اینستاگرام را برای شما توضیح دادم:

 

 

دانلود ودیو بالا با لینک مستقیم

 

ثبت نام در دوره آنلاین بلاگری در اینستاگرام

 


 

خروج از نسخه موبایل