تغییرات چشمگیر در مدیریت سوئیتواتر
مدیرعامل جدید سوئیتواتر
در دنیای فروش آنلاین سازهای موسیقی، شرکت سوئیتواتر به کمک مدیرعامل جدید خود، مایک کلم، در حال تقویت فعالیتهای خود است و قصد دارد تا نیازهای مشتریانش را بیش از پیش تأمین کند. مایک کلم که پس از بازنشستگی جان هاپکینز وارد این موقعیت شده است، سابقهای طولانی در نقشهای مدیریتی مختلف در زمینه بازاریابی و تجارت الکترونیک دارد و به خوبی میداند چگونه با نوآوریهای استراتژیک، رشد شرکت را هدایت کند.
بیانیههای جان هاپکینز و چاک سوراک
جان هاپکینز در مورد کلم میگوید: “مایک گزینهی ایدهآلی برای مدیرعاملی بوده و در رشد و موفقیت شگفتانگیزمان در طی ۲۰ سال گذشته نقش مهمی ایفا کرده است.” چاک سوراک، بنیانگذار و رئیس هیئتمدیره سوئیتواتر نیز اضافه میکند: “مایک نه تنها ارزشها و اصولی که من و سوئیتواتر را هدایت کردهاند درک میکند، بلکه به نگهداری از مشتریان، کارکنان و همکاران فروشندگان توجه بسیاری دارد.”
تجربیات مایک کلم
کلم که سابقهای بیش از ۲۵ سال در خردهفروشی اینترنتی دارد، تغییرات بسیاری را در خریدهای آنلاین موسیقی تجربه کرده است. بزرگترین تغییر، انتقال خرید سازها از فروشگاههای فیزیکی به آنلاین بوده است. او میگوید: “ما سخت تلاش میکنیم تا با افزودن ارزش و اعتماد بیشتر مانند ضمانت دوساله، پشتیبانی فنی رایگان، ارسال رایگان و بازرسی ۵۵ مرحلهای گیتار به مشتریان در این جابهجایی کمک کنیم.”
رشد در بازارهای جدید
این شرکت همچنین در حال پیدا کردن رشدهای هیجانانگیز در بازارهایی مانند تولیدکنندگان محتوا، آموزشهای K-12 و ابزارهای دست دوم است. سوئیتواتر با چالشهای اقتصادی و تغییر رفتار مصرفکنندگان روبروست، اما توانسته با موفقیت این چالشها را مدیریت کند. کلم بیان میکند: “مشتریان بیش از همیشه به اعتماد و ارزش نیاز دارند و ما شاهد علاقهی زیادی به گزینههای مالی هستیم.”
خدمات مشتری و استراتژیهای تجارت الکترونیکی
سوئیتواتر به خاطر خدمات مشتری فوقالعادهاش شناخته شده است. کلم معتقد است که این شهرت یکی از موفقترین استراتژیهای تجارت الکترونیکی است که برای رشد شرکت اجرا کردهاند. بهطور خلاصه، سوئیتواتر با تمرکز بر خدمات بینظیر مشتری و تلاش برای ارائه ارزش واقعی به مصرفکنندگان، مسیر موفقیت خود را نوشته است. درسی که از این ماجرا میتوان گرفت این است که اهمیت تجربه مشتری در دنیای امروز بیش از پیش احساس میشود و برای موفقیت در بازاریابی و فروش، توجه به خواستهها و نیازهای مشتریان ضروری است.
دیدگاهتان را بنویسید