نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

۸ ایده محتوا برای پیج عطر و ادکلن

ایده محتوا برای پیج عطر و ادکلن

فروش عطر در اینستاگرام می تواند استراتژی بسیار خوبی برای فروش عطرهای فروشگاهتان باشد. اینستاگرام بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال ایرانی دارد  که آن را به یک پلتفرم ارزشمند برای تبلیغ برند و محصولات شما تبدیل می کند.

اینستاگزام و البته شبکه های اجتماعی دیگر یک ماهیت بصری دارند که شما به عنوان فروشنده ی عطر و ادکلن باید از ان به عنوان منتقل کننده ی حس خوب عطرهایتان استفاده کنید.

وقتی از طریق فضای انلاین مردم قصد دارند عطر تهیه کنند مشکل بو کردن عطر ها به میان می آید که شما میتواند با شیوه های درست بلاگری کردن  و تولید محتوا ان را به مخاطبان خودتان ارائه بدهید.

برای اینکه فروش اینستاگرامی خوبی را از طریق پیج عطر و ادکلن تجربه کنید نیاز به تولید محتوای جذاب اینستاگرامی دارید اما در این مطلب چند ایده برای پیج عطر به شما خواهم گفت.

ایده های تولید محتوا برای پیج فروش عطر و ادکلن:

بوی روز:

یکی از ایده ها اینست که هر روز یک عطر خوب را در پیجتان معرفی کنید. اسم این ایده ” بوی روز” است که خیلی جالب است و باعث میشود که محصولات موجودتان را به فروش برسانید.

پشت صحنه ی تولید محتوایتان:

به فالوورهایتان اجازه بدید که تا پشت صحنه ی زحمت شما برای تولید محتوا را ببینند این کار باعث میشود که بیشتر به محتوای شما توجه کنند.

شیر کردن نظر مشتریان:

یکی از روتین ترین کارهایی است که هر پیج اینستاگرامی برای تولید محتوا باید انجام بدهد. این کار باعث میشود که فالوورهای شما متقاعد بشوند و فرآیند فروش به فالوورها اتفاق بیوفتد

جفت عطرها:

رایحه‌های مکمل را پیشنهاد کنید و نکاتی را در مورد نحوه لایه‌بندی عطرها برای ساخت یک راحیه های اختصاصی پیشنهاد کنید. مثلا دو تا عطر رو با هم پیشنهاد بدید که هر دو رو استفاده کنند و یک بوی عطر اختصاصی داشته باشند.

همکاری اینفلوئنسرها:

با اینفلوئنسرها در جایگاه خود شریک شوید تا عطرهایتان را در پلتفرم‌هایشان به نمایش بگذارید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

آموزش عطر:

محتوای آموزشی در مورد عطر های مناسب برای قرار ملاقات و .. منتشر کنید. زیرا این مسئله در جذابیت آدم ها تاثیر دارد و بخ نوبه ی خود یک تکنیک بسیار مهم در بازاریابی عصبی است.

دوره ی آموزشی تولید محتوا به روش عصبی هیجانی


تاثیر عطر بر خلق و خو و رفتار آدمها:

نشان می دهد که چگونه عطرها می توانند روی رفتار و خلق و خو شما و طرف مقابلتان تاثیر بگذارد.

کامنت و دایرکت های کاربران:

مشتریان را تشویق کنید تا تجربیات خودشان از عطر ها را به شما بگویند و سپس آنها را استوری کنید و در موردشان نظر تخصصی خودتان را بدهید. اینطوری فالوورهایتان ارتباط بهتری با شما میگیرند.

عطر های فصلی:

عطرهای مناسب برای فصلی که در ان هستید یا فصل آینده که به آن نزدیک هستید را معرفی کنید. این کار باعث افزایش فروش میشود زیرا مردم همیشه دوست دارند با مد روز و ترندها همراه باشند.

  1. دانلود ویدیو بالا

    شرکت در دوره ی جامع فروشندگان ممتاز

خروج از نسخه موبایل