ایجاد ترس در مشتری برای افزایش فروش + ویدیو
توی این مطلب کوتاه یاد میگیرید که چطوری یک محصول رو با ایجاد ترس بفروشید.
در واقع مردم ترسو هستند و این قضیه همیشه ثابت است. مثلا ترس از دست دادن چیزی.
توی مباحث ترند روز بازاریابی در دنیا چیزی که خیلی رایج هست اینکه چطور این ترس رو به کار بگیریم.
خیلی از فروشندگان بلد نیستند این کار رو بکنن و به اشتباه ازین ترس استفاده میکنند.
ایجاد ترس در مشتری به صورت منطقی!!!
فراموش نکنید اگر میزان ترسی که در محتوا به مخاطب میدی خیلی اغراق آمیز و زیاد باشه نتیجه ی عکس میده.
بنابراین برای افزایش فروش و درآمد با استفاده از تکنیک ترس باید به صورت ضمنی ترس رو توی محتوات ایجاد کنی.
یعنی طوری که مخاطب و مشتری تو به صورت منطقی به این نتیجه برسه که برای ندیدن آسیب و ضرر باید محصول تورو تهیه کنه.
به این تکنیک ها ، بازاریابی عصبی هیجانی میگویند.
من یک کلاس کامل در مورد بازاریابی عصبی هیجانی برگذار کردم که فیلم کلاس رو میتونید از طریق لینک زیر تهیه کنید.
تهیه فیلم کلاس بازاریابی عصبی هیجانی
دیدگاهتان را بنویسید