نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

آموزش تکنیک های فروش محصول در اینستاگرام + ویدیو ✔️

تکنیک های فروش محصول در اینستاگرام

تکنیک های فروش محصول در اینستاگرام

با آمدن کرونا و اینترنتی شدن رفتار مردم دنیا به خصوص ایرانی ها در خرید کردن بشرایط کسب و کار ها بسیار تغییر کرد برای مثال تولید محتوا در اینستاگرام یکی از شیوه های کسب درآمد شده است.

چیزی که شاید تا قبل از آن بهش فکر هم نمیکردیم. البته در این بین بازار کسب درآمد از اینستاگرام خیلی تغییرات داشته است.

به طور مثال اوایل پیج های اینستاگرام به صورت پراکنده و بدون برنامه و هدف مشخصی تولید محتوا میکردن اما پس از مدتی یع تعدادی از پیج ها رشد بسیار زیادی داشتند و درامد خیلی زیادی کسب کردند.

کم کم خیلی ها به خصوص دیجیتال مارکتر ها شروع به تحلیل این پیج ها کردن تا متوجه شدند که نحوه ی ارائه ی محتوا و ایده ها و سبک تولید محتوا و تکنیک های فروش در اینستاگرام همه در این رشد زیاد تاثیر داشته است.

در واقع پشت این رشد کردن علم مارکتینگ بوده است که باعث شده خیلی از افراد که امروزه به عنوان بلاگر میشناسیم موفق بشوند.

البته منظور ان دسته از بلاگرها و واینر ها نیست که تولید محتوای روزمرگی یا طنز انجام میدهند بلکه بلاگرهایی که هدف تجاری و فروش محصول ، خدمات و آموزش دارند منظور ما است.

 

اما امروزه بلاگری و بلاگر شدن تبدیل به یک امر بسیار ضروری شده است. در یادگیری بلاگری شما میتوانید به شکل منصر به فرد و با ایجاد نیاز و اعتماد سازی فروش های زیادی برای محصول خودتان ایجاد کنید.

در این مقاله از سری آموزش های ممتاز کلاب ما قصد داریم تا آموزش فروش محصولات در اینستاگرام برای شما را به طوری که درآمد از اینستاگرام در منزل برای شما مثل آب خوردن شود توضیح دهیم.

 

چطور در اینستاگرام یک محصول را بفروشیم؟

خیلی ساده است. برای اینکار شما باید پیشنهاد فروش طراحی کنید. پیشنهاد فروش شامل یک پیام است که به صورت غیر مستقیم یا مستقیم اما با توجیه مناسب مخاطب را ترغیب به خرید کردن میکند.

در پیشنهاد فروش ما روی مزیت های محصولمون تاکید میکنیم ضمن اینکه قیمت آن را با چیزهای دیگر مقایسه میکنیم و نشان میدهیم که خرید این محصول سود محسوب میشود.

بهتر است پیشنهاد فروش شامل یک پست ویدیویی و تعدادی استوری باشد که شما با استفاده از آن میتوانید یک در پست کامل محصول را معرفی و پیشنهاد را ارائه بدید.

سپس در استوری ها نیز به صورت رشته استوری که در دوره ی جامع بلاگری آن را اموزش داده ام ، انواع مخاطب هایتان را متقاعد کنید که پیشنهاد خرید را ثبت کنند.

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم

 

چطور میشه با تولید محتوا فروش زیادی در اینستاگرام داشت؟

یکی از کارهایی که میتوانید انجام بدید اینه که کلاف های سردرگم مشتری را حل کنید. خیلی ها هستند نمیدانند چرا باید یک محصول را تهیه کنند یا اینکه نمیدانند این قیمت برای این محصول ارزش دارد یا نه.

دقیقا مثل یک روانشناسی که سردرگمی شما را برطرف میکند شما هم باید به همین فالوورهایی که دارید کاملا توضیح بدهید که یک مشکلی وجود دارد و این محصول این مشکل را برطرف میکند.

در واقع ما داریم راه حل میفروشیم نه لباس و عینک و کفش و …

اگر مشکل خوش لباس بودن وجود داره پس یک لباس و ست مناسب هست که این مشکل را برطرف کند پس مشتری ما در اینستاگرام با این مدل محتوا متقاعد میشود که محصول ما مناسب او هست. در همین رابطه ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

 

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم

چطور برای فروش محصول در اینستاگرام مخاطب را درگیر خودش کنیم؟ 

توی اینستاگرام آدم ها خیلی راحت محتوا را مرور میکنند و از یک پست رد میشوند و کسی در این بین میتواند در فروش محصولش در اینستاگرام موفق عمل کند که بتواند کاری کند که فالوورها راحت از پست و استوری اش عبور نکند. برای این کار باید ذهن فالوور رو درگیر کنیم.

هر آدمی بیشتر از هر چیزی به خودش اهمیت میدهد یعنی وقتی یک مسئله ای را عنوان میکنیم که خیلی به فالوورهای ما مرتبط نیست زیاد جدی نمیگیرند اما اگر مسئله ای عنوان کنی که به انها مرتبط است حالا ما تونستیم ذهن آنها را درگیر کنیم و اماده هستند که حرف های ما را بشنوند.

شما وقتی یک مشکلی را عنوان میکنی که فالوورت هم قبلا با اون مشکل دست و پنجه نرم کرده است حالا احساس همزاد پنداری میکند و باعث میشود که روی محتوای شما مکث کند و ان را مشاهده کند. در همین رابطه ویدیو زیر را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم


در دوره ی جامع تولید محتوا در اینستاگرام و بلاگری شما میتوانید علاوه بر یادگیری تمام تکنیک های فروش اینستاگرامی ، نحوه ی استراتژی داشتن برای محتوای پیج با هدف فروش ، و همینطور انواع تکنیک های بلاگری در استوری و پست های جذاب را یاد بگیرید.

اطلاعات بیشتر و خرید دوره ی کامل فروش در اینستاگرام


در این مطلب تکینک ها و مهارت هایی برای افزایش فروش محصولات به شما خواهیم گفت که شاید در دیگر مقالات و وبسایت ها پیدا نکنید پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

در زیر چند ویدیو برای شما آماده کردم که توسط خودم برای شما تدریس شده است. ویدیو ها را با هم ببینیم

۱۰ تکنیک طلایی در آموزش فروش در اینستاگرام برای شما آماده کرده ایم. در این مقاله نکات کلیدی در کسب درآمد از اینستاگرام ذکر شده است.

۱۰ تکنیک طلایی فروش محصولات در اینستاگرام

  1. عکس های باکیفیت و ریز بینانه استفاده کنید:
    اولین و مهم ترین نکته در آموزش فروش محصولات در اینستاگرام استفاده از عکس های باکیفیت هست.
    ویترین مغازه شما در اینستاگرام عکس های پیج شماست. این عکس های نشان دهنده کیفیت محصول شما ست.
    وقتی از آموزش فروش محصولات در اینستاگرام حرف میزنیم، یکی از ملاک های خیلی مهم تولید محتوای تصویری ست.موقع عکس گذاشتن از محصولتان این نکته را در نظر داشته باشید که تنوع مختلف ، سایز های مختلف را در عکس ها به مخاطب منتقل کنید.
    فکر کنید خودتان تمایل دارید چه عکسی ببینید که آن محصول را خرید کنید. اینطوری بهترین عکس ممکن را میتوانید تهیه کنید.
    طوری از محصولت عکس بذار که مخاطب نیاز نداشته باشه حضوری مراجعه کنه و محصول رو از نزدیک ببینه و لمس کنه. 

     

  2. برای تولید محتوا اینستاگرام خودمان از محصولاتمان عکاسی کنیم؟
    اینکه خودمان هزینه بیشتری کنیم و از محصولاتمان عکس بگیریم به مشتریانمان حس اطمینان بیشتری میدهیم. عکاسی از زوایای مختلف، عکاسی در کنار یک شی مرتبط میتواند برای تشخیص اندازه به مشتری کمک کند.
    موقع تهیه عکس از محصولات به این مسئله توجه کنید که باید به جزئی ترین نکات هم توجه کنیدو طوری که مشتری احساس کند محصول را در دستش گرفته است.
  3. چگونه در اینستاگرام اعتماد مشتریان را جلب کنیم؟
    در فروش جلب اعتماد مشتری همیشه و همواره حرف اول را میزند. در خرید های حضوری، مشتری خود با چشم خود محصول را میبیند و آنرا امتحان میکند، ولی در فروش از طریق اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی مشتری فقط میتواند عکس محصولات را ببیند پس شما نیاز دارید اعتماد مشتریان را جلب کنید.اعتماد سازی در اینستاگرام را حتما یاد بگیرید زیرا تا اعتماد نباشد هیچکس خرید نمیکند.در وبسایت ممتاز کلاب یک دوره ی جامع آموزش بلاگری به صورت آنلاین منتشر شده است که طی آن شما به طور کامل با فرآیند اعتماد سازی از طریق بلاگری کردن آشنا میشوید.

    ثبت نام آسان در دوره آموزش بلاگری در اینستاگرام

    اما چگونه باید این کار را انجام داد؟
    با استفاده از رضایت مشتری های قبلی شما میتوانید پیام های تبریک و تشکر و نظراتی که مشتریان قبلی راجع به محصولاتتان داده اند را صادقانه به تصویر بکشید.

  4. استفاده از استراتژی درست تبلیغات:
    در آموزش فروش محصولات در اینستاگرام داشتن استراتژی خوب و درست برای تبلیغات محصول نکته کلیدی مهم دیگری ست.در اینستاگرام تبلیغات به ۳ شیوه هست:
  1. هم آموزش هم فروش:
    در آموزش فروش محصولات در اینستاگرام باید این نکته را خاطر نشان کنیم که صرفا برای فروش محصولاتتان محتوا تولید نکنید.
    تولید محتوا های آموزشی میتواند به تخصص شما در زمینه فروشتان اشاره کند و همچنین افزایش آگاهی مشتری نسبت به خرید باعث میشود که مشتری با آگاهی و رضایت بیشتری خرید و تبدیل به مشتری دائمی شما شود.
    همچنین این نوع تولید محتوا که محتوا سبز نیز نامیده میشود همیشگی و ماندگار است و نیازی به به روز رسانی ندارد.
  2. آموزش استفاده از محصول:
    اگر محصول تازه ای دارید و اگر محصول شما شیوه استفاده‌ی خاصی دارد بهتر است محتوا های متعددی برای آموزش استفاده از محصولتان تولید کنید.
    مخصوصا اگر این محتوا بصورت ویدیو باشد چرا که مخاطب ارتباط سمعی و بصری بهتری گرفته و این محتوا برای شما به عنوان یک محتوا سبز خواهد بود.
  3. از بازخورد و نظرات مشتریان غافل نشوید:

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

از فروش در سطح کلان گرفته تا کسب درآمد از اینستاگرام در منزل یک نکته را باید همیشه در نظر داشت، بازخورد مشتریان. به هیچ عنوان از بازخورد مشتریان غافل نشوید چرا که به شما در بهینه سازی و ارتقا محصول و حتی نحوه فروشتان خیلی کمک میکند.
التبه باید خاطر نشان کنیم که از بازخورد های منفی نترسید.

  1. سعی کنید حرفه ای و اعتماد ساز به نظر برسید:
    با رعایت کردن تمام نکات این مقاله شما در فروش اینستاگرامی خودتان حرفه ای به نظر خواهید رسید و این حرفه ای بودن شما باعث اعتماد سازی در مشتریان جدید خواهد شد و احتمال تبدیل مخاطب به مشتری را بالاتر میبرد. چرا که مهم ترین اصل در فروش ایجاد اعتماد است.
  2. ویدیو را فراموش نکنید:
    ویدیو برخلاف عکس دارای پویایی است و علاوه بر پویایی بیننده میتواند صدای شما را در این نوع محتوا بشنود و همچنین ویدیو خود باعث اعتماد سازی دو چندان در فروش محصولات میشود. ویدیو به مخاطب این امکان را میدهد تا ببیند چگونه باید با محصول کار کرد و مهم تر اینکه، محصول شما یک عکس زیبای حاصل فتوشاپ نیست بلکه محصولی واقعی در دست یک فرد دیگر است.
  3. استوری در اینستاگرام جادو میکند:
    اینستاگرام دارای قابلیت گذاشتن استوری هست، استوری گذاشتن را اگر بخواهیم ساده بگوییم یعنی گفتگو های خودمانی با مخاطبان و مشتری.
    استوری ها به این اشاره دارند که پیج شما زنده‌ست و میخواهد با مشتریان خودش یک ارتباط ساده، صمیمانه و دوستانه داشته باشد.
    بنابراین یکی دیگر از مهم ترین نکات مهم آموزش فروش در اینستاگرام گذاشتن استوری به صورت روزانه هست. (حداقل ۵ استوری در روز) این استوری ها باید کاربردی و مرتبط با محصولات و خدمات شما باشد.
    استوری ها باید بهانه های خلاقانه برای معرفی محصولات شما باشد به طور مثال، ۳ محصول پر فروش هفته گذشته خود را معرفی کنید. استوری ها بر خلاف پست ها دسترسی ساده تر و راحت تری دارند و شما فقط ۱۵ ثانیه وقت دارید تا نظر مخاطبانتان را برای خرید جلب کنید.استوری های اینستاگرام یکی از بهترین مکان ها برای فروش رگباری محصولاتتان است. اگر شما واقعا میخواهید تلاش هایتان در اینستا جواب بدهد حتما در پیجتان استوری هایی بگذارید و در آن محصول معرفی کنید. البته این معرفی کردن محصول قلق هایی دارد که در آیتم یازدهم به شما خواهم گفت.
  4. بلاگری :
    یکی از راه های فروش محصولات در اینستاگرام ، بلاگری کردن در آن است. شما با بلاگری در اینستاگرام  میتوانید ارتباط عجیب قریبی با مخاطبان خودتان داشته باشید.
    این ارتباط هم شما را به سرعت رشد میدهد و هم فروش بسیار بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

جمع بندی مبحث فروش محصولات در اینستاگرام:

اگر میخواهید در اینستاگرام تولید محتوای حرفه ای داشته باشید که منجر به فروش بیشتر شما شود بهتر است از ۱۰ نکته بالا به شیوه های خلاقانه استفاده کنید، در این موضوع دست شما باز است ولی رعایت این ۱۰ نکته طلایی مانند یک زنجیره هست و باید از همه ی نکات به بهترین و خلاقانه ترین نحوه استفاده کنید تا فروش خود را بیشتر کنید.

اگر واقعا قصد دارید به صورت حرفه ای فروش در اینستاگرام رو یاد بگیرید توصیه میشه همین الان در کلاس آنلاین آموزش بلاگری در اینستاگرام شرکت کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد آموزش جامع بلاگری در اینستا

تومان۴۹۹,۰۰۰

خروج از نسخه موبایل