خیلی از صاحبان مشاغل و مغازه ها و فروشگاه ها و کسب و کار های انلاین به دنبال راهی برای فروش زیاد هستند.
قبل از شروع آموزش این بخش دو تا نکته بگم: ۱- این مطلب در مورد آموزش فروش زیاد است. (نه فروش عادی) ۲- برای داشتن فروش زیاد شما نیاز به یک سری زیرساخت ها داشته باشید(مثل یک وبسایت که روزانه ورودی دارد یا یک صفحه ی اجتماعی مانند اینستاگرام که حد اقل ۴ هزار فالوور دارد).
اگر میخواهید مبحث فروش اینترنتی را یاد بگیرید مقالات جامع زیر را مطالعه کنید تا با ان مفهوم کاملا آشنا بشوید:
آموزش صفر تا صد فروش + ۳۰ تکنیک حرفه ای
اگر به طور اختصای قد دارید آموزش فروش در اینترنت را یاد بگیرید مقاله ای جداگانه نوشتیم که به شما برای این مسئله کمک میکند تا از طریق ابزار های اینترنتی فروش حرفه ای داشته باشید.
فراموش نکنید که بعضی ها را میتوان پیدا کرد به شکلی غیر استاندارد با یک سری عوامل فروشی را در اینترنت دارند اما خب اولش را بلد نیستند و شما هم نمیتونید الگوی مشخصی از روی انها بردارید بنابراین نیاز دارید که به صورت حرفه ای مقوله ی فروش اینترنتی را یاد بگرید.
آموزش فروش اینترنتی و کسب درآمد از آن
این رو باید بدونی اگر میخوای فروش زیاد رو تجربه کنی باید اشتیاقش رو داشته باشی و بتونی تصور کنی که در یک مدت محدود زیادتر میفروشی.
اگر بهت خبر بدن که امروز ۵۰ میلیون یا ۱۰۰ میلیون فروختی تعجب میکنی یا واست باور پذیره؟
اگر تعجب میکنی پس احتمالا هنوز اماده یادگیری راههای فروش زیاد نیستید. اما اگر خودت به خاطر زحماتی که کشیدی لایق این میزان فروش بالا میدونی بهت تبریک میگم چون آماده هستی که آموزش های این مطلب را یاد بگیرید.
اما من در این مقاله میخوام به شما راه ها و روش های فروش زیاد و افزایش فروش را ارائه بدم:
تکنیک های افزایش فروش:
۱- انتشار پیام بازاریابی در سطح وسیع با کمترین هزینه در زمان کم (فروش فشرده)
برای اینکه بتوانیم بسیار زیادتر بفروشیم باید کاری کنیم که محتوای ما را در سطح وسیعی افراد زیادتری ببینند.
خب قطعا ابزار ما اینترنت است و به خصوص شبکه های اجتماعی و وبسایت ها.
با استفاده از این ها ما میتوانیم یک محتوا را در اینترنت منتشر کنیم و افراد بسیار زیادی رو مخاطب خودمان قرار بدیم. به این صورت مششتریان زیاد تری خواهیم داشت. البته فقط دیده شدن ملاک فروش نیست. آموزش های بیشتری نیازط دارد که در ادامه به شما خواهم گفت.
به عنوان مثال من یک ویدیو از معرفی محصولم میسازم و آن را در پیج اینستاگرامم قرار میدهم و شانس زیادی دارم که افراد زیادی آن را ببینند. یا اینکه آن را در وبسایت آپارات و یوتیوب منتشر میکنم.
سعی کنید در هر وبسایتی که به شما اجازه ی تولید محتوا میدهد متن های تبلیغاتی خودتان و عکس محصولاتتان به همراه شماره تماس یا روش های خرید آنلاین را منتشر کنید.
حالا در زمان کم یعنی چی؟ ما باید یک کمپین فروش را در یک بازه ی زمانی طراحی کنیم. به این صورت که با ارئه ی تخفیف و تولید محتوا در مورد اون ، برای مخاطب هایمان جلب توجه میکنیم و به خاطر همین تخفیف تعداد زیادی فروش را تجربه خواهیم کرد.
حالا ممکن است بپرسید چطور محتوای خوبی بنویسم؟ در بخش بعدی توضیح خواهم داد.
۲- بلد بودن تولید محتوا به شکل صحیح
خب اینکه من صرفا یک متن بنویسم و توی اون نتونم خوب توضیح بدم که محصول من به چه دردی میخوره یا مزیت هاش چی هست احتمالا نمیتونه افراد زیادی رو ترغیب کنه که محصولم رو خرید کنند.
بنابراین باید بلد باشم محتوای حرفه ای تولید کنم.
روش های تولید محتوای حرفه ای برای فروش زیاد:
- تیتر مناسب و جذاب مانند : ۳ تکنیک خرید کفش مردانه یا 5 روش انتخاب بهترین پرده ی سالن
- شروع محتوا با یک داستان یا توضیح کنجکاو برانگیز که مخاطب رو قفل کند تا انتهای متن را با شما همراه باشد
- داشتن چند تیتر و عنوان با فونت بزرگ در بین متن. تا متن یکنواخت نباشد و مخاطب حوصله ی خواندن متن را داشته باشد
- استفاده از عکس و فیلم ها: زیرا این کار باعث انتقال بیشتر احساسات میشود. مخاطب ما انسان است و خرید کردن برای او باید لذت بخش باشد. باید فکر کند که با خرید محصول شما یک لذت اساسی کسب کرده است.
۳- نشان دادن منفعت مشتری در توضیحات محصول
در متن و محتوای بازاریابی که مینویسید باید منفعت مشتری را نشان بدید. اینکه صرفا فقط بگیم محصول من خوب است فایده ندارد. باید توضیح بدیم که محصول من چکار برای مشتری میکند.
مثلا به جای اینکه بگیم ما صندلی های خوبی داریم کاف نیست. بلکه باید توضیح بدیم و مثلا بگیم ” صندلی های ما با ساختار استانداردی که دارد باعث میشود شما به کمر درد دچار نشوید”
به این شکل من توانسته ام فایده و مزیت محصولم را به خوبی برای مخاطبان توضیح بدم.
یا یکی دیگر از کارهایی که میتوانیم انجام دهیم اینست که به مشتری بگیم این تخفیف دیگر در امسال تکرار نمیشود با این کار یک ترس از دست دادن به مشتری منتقل کرده ایم.
در واقع در کمپین های فروش ما با باید بتوانید به شدت روی مشتریان تاثیر بگذاریم و عصب های ذهنی آنها را تحریک کنیم. وقتی آشنایی کامل با مغز و فرایندهای آن را داشته باشید میتوانید نورومارکتینگ را به بهترین شکل اجرا کنید و فروش بسیار زیادی را تجربه کنید.
نکته ی مهم: همیشه یک مدل محرک ذهنی مخاطب را تحت تاثیر قرار نمیدهد بلکه باید به صورت متنوع از نورومارکتینگ استفاده کنیم تا بتوانیم اقشار مختلف و آدم های بیشتری را تبدیل به مشتری کنیم و هدف نهایی ما یعنی فروش زیاد رقم بخورد.
۴- مشخص کردن مشتری خود به طور دقیق
ما اگر درست متوجه نباشیم که مشتری ما دقیقا چه افرادی هستند نمیتوانیم محتوای خوبی درست کنیم. و همچنین نمیتوانیم با انها به درستی صحبت کنیم.
مثلا من اگر در همین وبسایتم که برای شما مقاله و مطلب مینویسم اگر به درستی تشخیص ندم که مشتری من چه کسانی هستند نمیتوانم موضوعات مناسبی پیدا کنم برای تولید محتوا.
من باید بدونم مشتری من دقیقا چه مشکلی دارد و وقتی که مشکل دارد در اینترنت به دنبال چه چیزی هست.
چه کلماتی را جستجو میکند و غیره..
پس باید سعی کنم شناخت خوبی از کسانی که میتوانند مشتری من باشند داشته باشم.
۵- داشتن یک مزیت طلایی برای رقابت:
این مورد شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد امام واقعا جواب میدهد.
فرض کن شما قصد خرید یک لپتاپ دارید. و در اینترنت برای خرید لپتاپ جستجو میکنید و وارد ۲ وبسایت میشوید.
- قیمت وبسایت اول: 24 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
- قیمت وبسایت دوم: 25 میلیون تومان + یک کیف لپتاپ رایگان + ۷ روز ضمانت تعویض
به احتمال زیاد شما از وبسایت دومی خرید میکنید. شاید قیمتش کمی زیادتر باشد اما خدماتی ارائه میدهد که مشتری ترغیب میشود از او خرید کند.
پس با داشتن مزیت هایی که رقبایتان ندارند میتوانید فروشتان را تا حد بسیار زیادی افزایش بدهید.
یک انتخاب هوشمندانه برای افزایش فروش به صورت نامحدود:
اگر شما جزو افرادی هستید که در بیزینس و کسب و کار خودتان دچار مشکل هستید و میخواهید به صورت خصوصی و حرفه ای آموزش افزایش فروش در اینترنت را ببینید من برای شما یک خبر خوب دارم.
من مدت ها قبل برای این مشکل شما یک راه کار بسیار اساسی و کامل و جامع ایجاد کردم و آن یک دوره ی آموزشی است که در آن از صفر تا صد به شرکت کننده ها روش های شروع بازاریابی و فروش محصولات در اینترنتی ( اینستاگرام ، شبکه های اجتماعی ، وبسایت ) را یاد داده ام.
اسم این دوره : ” فروشندگان ممتاز” است. ویژه ی کسانی است که میخواهند یک مبلغ ناچیز معادل دو سه مرتبه رستوران رفتن را روی بیزینس خودشان سرمایه گذاری کنند تا بتوانند از طریق آن درآمد های میلیونی و بالاتر از آن داشته باشند.
شما میتوانید همین الان به این دوره ی اموزشی دسترسی داشته باشید.