ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

آموزش صفر تا صد فروش +۳۰ تکنیک فروشندگی✔️

آموزش مهارت فروشندگی به شیوه امروزی + 3 تکنیک فروش

قبل از هرچیز ویدیوی زیر را ببینید تا با روش های  فروش و فروشندگی آشنا بشوید:

دانلود ویدیو بالا

وقتی مهارت فروش و فروشندگی را بلد نیستیم پس چطور میخواهیم یک بیزینس و کسب و کار را مدیریت کنیم؟

خیلی از فروشنده ها هرچی زور میزنند ولی افزایش درآمد رو تجربه نمیکنند.

مساله فروش یکی از جدی ترین مسایل ممکن در کسب موفقیت است. اگر فروش شما کاهش پیدا کند مطمئنا کسب و کار شما به مرور زمان از بین خواهد رفت.

پس این مساله را جدی بگیرید. با استفاده از تکنیک های فروشندگی و رعایت اصول ارتباط گیری با مشتریان، کسب و کار خود را رونق دهید و مخاطبان خود را به مشتری تبدیل نمایید

 

حتی خیلی سعی میکنند روش ها و تکنیک های بازاریابی را انجام بدهند ولی باز هم در میزان فروش و مشتری هایشان تاثیر چندانی ندارد.

احتمالا از خودتان سوال های زیر را پرسیده اید:

  • چرا فروش ندارم؟
  • چرا در اینستاگرام فروش ندارم؟
  • چرا فروش مغازه ی من کم هست؟
  • چطور فروش اینستاگرامی موفق داشته باشم؟
  • روش های به درآمد بالا رسیدن چیست؟
  • اصول بازاریابی چیه؟
  • روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر چی هست؟
  • چرا برخی از همکارانم خیلی بیشتر از من میفروشند؟
  • آیا واقعا فروش زیاد مهارت خاصی میخواد؟

توی این مطلب جامع به همه ی سوالات شما پاسخ خواهیم داد. اگر به دنبال کامل ترین آموزش جامع فروش و تکنیک های فروش هستید تا انتهای این مطلب را حتما مطالعه کنید.


اگر بخواهید فوتبال بازی کنید ولی زمین مناسبی وجود نداشته باشه این کار امکان پذیر نیست. درسته؟

پس اگر میخواهید تکنیک های فروش و بازاریابی را یاد بگیرید باید یک ذهنیت درستی داشته باشید در غیر این صورت موفق نمیشید.

آموزش فروش و فروشندگی

اگر فروش و فروشندگی رو اشتباه متوجه بشی کلا همیشه دیدگاه اشتباهی بهش خواهی داشت.

مثل این میماند که شما به یک نفر دید منفی دارید و حالا میخواهید این دید منفی را تبدیل به دید مثبت کنیم.

منظورم این است که شما وقتی مثل فروشنده های قدیمی و نابلد بخواهید به سمت مقوله ی جذب مشتری و یادگیری مهارت فروش بروید قطعا شکست میخورید.

چه خودتان بخواهید بفروشید و چه کارمندی بخواهید استخدام کنید باید اصول مارکتینگ و فروش را بلد باشید.

مثلا شما پیش خودتان میگویید فلانی خوب حرف میزند این را برای فروشندگی شرکتم استخدام کنم. اما من به شما میگویم که اشتباه میکنید. چون وقتی اصول کار رو بلد نباشید این خوب حرف زدن در جهت موثری استفاده نمیشود.

یک فروشنده ی خوب مثل یک خلبان باید فرآیند کار رو بلد باشه وگرنه بی نتیجه خواهند ماند.

یک خلبان دقیقا میدونه بعد از یک کاری که انجام میده کار بعدی چی هست. به این کار ها فرآیند میگن. اگر یک فروشنده اصول و فرآیند رو بلد نباشه هیچ کار مفیدی نمیتونه انجام بده.


شما فروشنده ی حرفه ای و موفق بودن رو به چی میشناسید؟

وقتی به شما میگویند فلانی یک فروشنده ی موفقی هست چه چیزی توی ذهنتون میاد؟

فروشنده ی ای که خوب حرف میزنه؟ پس بذارید همینجا بهتون بگم فروشنده ای که خوب حرف میزنه قطعا کم حرف هست.

فروشنده ی های معمولی که امروزه در خیلی از بیزینس ها در حال فروش محصولاتشان به تعداد کم و اندک هستند و مشکل فروش دارند بسیار پر حرف هستند

ویژگی های یک فروشنده ی ضعیف:

فروشنده ای که فروش بلد نیست مشتری رو فراری میده و نمیتونه مشتری های ثابت داشته باشه.

در اینجا باید یک مسئله ای رو بگم شاید برخی از شما فروشندگان آن را نمیدانید:

در اکثر کسب و کار ها سود اصلی از خرید مجدد مشتریان قبلی است. و در صورتی که یک بازاریاب و فروشنده ی حرفه ای باشید میتوانید تعداد قابل توجهی از مشتریانتان را تبدیل به مشتری ثابت و وفادار کنید.

یعنی اگر شما از فروش محصولتان ۱۰۰ هزار تومان سود میکنید ، اگر بتوانید یک مشتری را به مشتری دائم تبدیل کنید مانند اینست که ۵۰ بار فروخته اید یعنی هر مشتری برای شما ۵ میلیون توامن سود دارد.

همین الان چند لحظه فکر کنید که اگر هر مشتری که از شما خرید میکند ۵ میلیون تومان به شما بدهد ، درآمد شما چقدر رشد میکند؟

امروزه کسب و کارهای زیادی هستند که با داشتن فروش های مجدد به مشتریان قبلی خودشان بحران های اقتصادی مانند بحران کرونا را پشت سر میگذارند.

 

بنابراین چطور یک محصول را بفروشیم؟  پاسخ ساده است: “سعی نکنید بفروشید”

کمی قبل تر گفتم که یک فروشنده ی ضعیف یکی از خصلت هاش اصرار کردن هست.

من این رو خودم تجربه کردم . وقتی که برای پول درآوردن زیاد زور نزنی و خیلی قضیه رو ساده و یک فرآیند در نظر بگیری خیلی راحت تر پول در میاری.

در این شرایط که شما آزادی فکری داری میتونی خلاقیت های بهتری هم توی کار خودت داشته باشی.

 

دانلود ویدیو بالا

شرکت در دوره ی جامع فروشندگان ممتاز


اگر اجازه بدید میخوام کمی خارج از بحث یه نکته ای به شما بگم:

شرکت آمازون که امروزه یکی از بزرگترین سایت های فروشگاهی در جهان هست در گذشته فقط کتاب میفروخت. در واقع یک وبسایت فروش آنلاین کتاب بود. موسس این سایت یعنی آقای جف بزوس یک تصمیم خلاقانه میگیرد.

این تصمیم به این شکل است که به جای پرداختن هزینه ی زیاد برای انبار داری کتاب ها و انبار کردن و قفسه کردن آنها یک دستگاه چاپگر صنعتی متصل به وبسایت را در اختیار میگیرد

و سپس هر کتاب را بک بار اسکن میکند و در حافظه ی چاپگر قرار میدهد. به این صورت هر موقع که یک نفر در وبسایت به صورت آنلاین کتاب میخرد دستگاه چاپگر به شکلی اتوماتیک کتاب را شروع به چاپ کردن میکند و سپس کتاب برای مشتری ارسال میشود.

این یک تصمیم خلاقانه و انقلابی بود که شرکت آمازون در آن سالها گرفت.

به نظر شما اگر اقای جف بزوس میخواست به ذهن خودش فشار بیاورد و فقط با ساعت های بشتر کار کردن درآمدش را بیشتر کند این ایده به ذهنش میرسید؟

قطعا خیر. پس متوجه میشیم که برای فروش داشتن نباید زور بزنیم.

برای فروش داشتن نباید اصرار کنیم بلکه باید:

  • به این فکر کنیم که چه چیزی مشتری را متقاعد میکند.
  • مشتری از چه چیزی خوشش می آید؟
  • مشکل اصلی مشتری من چیه؟
  • چطور میتونم محصولم رو طوری تغییر بدم که به افراد خیلی بشتری بفروشم؟
  • اگر مشتری از من خرید نمیکند چه مشکلی را دیده است؟

پس باید حتما از زاویه ی مشتری به قضیه نگاه کنیم. حتما مشتری ما میتواند اطلاعات بسیار مهمی به ما بدهد.


با مطلبی که بالاتر گفتم میریم سراغ ادامه ی آموزش فروشندگی:

آموزش مهارت فروش به شیوه ی امروزی:

یک جراح در همان برخورد اول به مشتری نمیگوید که بسیار خب برو روی تخت جراحی تا تو را جراحی کنم. بلکه اول از بیمار سوال میپرسد.

اول باید سوال بپرسیم از مشتری که مشکل شما چیست؟

مشتری من باید بتواند با من احساس صمیمیت و راحتی داشته باشد تا آنچه که واقعا در دلش هست و میخواهد را بگوید.

مثلا فرض کنید مشتری شما میگوید: “یک کفش خوب میخواهم!!!”

و حالا کفش خوب یعنی چی؟؟ این وظیفه ی فروشنده اس که با مطرح کردن یک سوال مناسب و با لحنی مناسب با مشتری گفتگو را شروع کند.

یک فروشنده ی موفق ، فروشنده ای کنجکاو هست !!

 

سه تکنیک جدید برای فروش به روش فروشندگان موفق امروزی:

۱- روش اول: مطرح کردن پرسش های هوشمندانه از مشتری

فرفی نمیکند در فضای آنلاین ( مثلا شبکه های اجتماعی) دارید این فروش را انجام میدهید یا در فضای آفلاین ( مانند مغازه و فروشگاه).

بهترین تکنیک فروش اینست که خودتان را مانند یک پزشک در نظر بگیرید.

یک پزشک کنجکاو در مورد مشکل مشتری اش قطعا موفق تر هست از یک پزشکی که بی ذوق و بی رمق هست.

سوال: اگر وارد یک مغازه بشید و یک فروشنده ی بی حال و بی ذوق رو ببینید چه حسی دارید؟

چگونه مشتری را معاینه کنیم؟ از طریق سوال پرسیدن. با پرسیدن سوال میتوانیم مشتری را متقاعد کنیم که پاسخ نیازش در همین فروشگاه ما هست.

مثال برای راهکار اول: مشتری وارد فروشگاه میشود ( یا به دایرکت صفحه ی اینستاگرام شما پیام میدهد) و کفش میخواهد.

حالا ما باید کاری کنیم که شرایط مانند معاینه کردن بشود.

  • برای کفش بیشتر ظاهر زیبا آن مد نظرتان هست یا کیفیت؟
  • آیا میخواهید کفش را برای استفاده روزانه تهیه کنید یا برای مهمانی؟
  • آیا در محل رفت آمدتان ممکن است کفشتان وارد آب بشود؟

وقتی یکی یکی سوالاتی از مشتری میپرسیم در مورد محصول در ذهن مشتری ناخودآگاه نیاز به محصول شما ایجاد میشود.

مثلا شاید تا قبل از وارد شدن به فروشگاه شما به این فکر نمیکرده است که باید کفشی تهیه کند که هنگام رفتن به درون چاله ی آب باعث یس شدن جوراب نشود. ولی با این سوال این نیاز در او ایجاد شده است و حالا ما میتوانیم به نیاز او پاسخ بدهیم

دانلود ویدیو بالا


۲- روش دوم: محصول من بهترین راه حل مشکل مشتری است

برای مثال فروش کفش وقتی از مشتری پرسیدیم که ایا میخواهید کفشتان آب را به داخل کفش منتقل نکند و اگر پاسخ مثبت گرفتیم 

حالا نوبت گام دوم فروش است که محصول خودمان را یک پاسخ به نیاز مشتری نشان بدیم.

مثلا بگوییم این مدل کفش علاوه بر نرمی قابل توجهی که دارد باعث میشود در زیر باران کفش شما آب را به داخل منتقل نکند.

پس شرایط را مانند یک معاینه در نظر میگیریم و خیلی زیبا میتوانیم فروش خوبی به مشتری داشته باشیم.

این نکته رو بدونید که:

مردم محصولات شما را نمیخرند بلکه راه حل یک مشکل را از شما میخرند.

نکته مهم: مشتری فقط زمانی حاضر میشود محصول من را بخرد و پول را پرداخت کند که نتیجه ی خریدش را به صورت واضح و ملموس بتواند لمس کند و ببیند.

پس یکی از کارهای اصلی شما باید این باشد که حتما در تولید محتوا و یا صحبت کردن با مشتری دقیقا به او نشان دهید که با خرید محصول چه چیزی به دست میاورند.

حتی شرح دادن فرآیند پس از خرید هم میتواند برای او جذاب باشد.

به مشتری کاملا نشان بدید که چگونه از محصول شما سود میبرد. امروزه باید بتوانید با تولید محتوای ویدیویی این سود و منفعت را به مشتری تان نشان بدهید.


۳- روش سوم : حل دادن مشتری به سمت پرداخت

یک عادتی در بین انسان ها یا حد اقل در بین ایرانی ها هست و اونم اینه که حتی برای پرداخت موارد ضروری و لازم هم تعلل میکنند.

مثلا وقتی باید یک قبض را پرداخت کنید خیلی ها تا روز آخر این امر را به تاخیر میاندازند.

حالا شما فرض کنید شما بخواهید پس از انجام دادن دو مرحله ی بالا صبر کنید تا مشتری خودش بیاید و برای پرداخت اقدام کند.

این مسئله به خصوص در فروش های اینترنتی امری بسیار مشکل است. که خود مشتری بگوید میخواهم پرداخت کنم.

بنابراین شما باید بتوانید نهایی سازی فروش را بلد باشید.


در این بخش قصد دارم ۳۰ تکنیک فروش حرفه ای را برای شما ارائه بدم. همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان شد توجه داشته باشید که باید بیس و مفهوم فروش و فروشندگی را یاد بگیرید و در این کار تکنیک های مانند طعم دهنده های جذاب و لذیذ به شما کمک میکنند.

۱- تکنیک اول:  بدانیم مشتری من چه چیزی را میپسندد!

 یکی از مهم ترین ترفندهای بازاریابی محصول، تحقیق‌ درباره مشتریان است. باید ببینید مشتریان شما چه چیزی را می پسندند.

بنابراین پیش از هر اقدامی باید با سلیقه مشتری آشنا شوید و نقاط قوت و ضعف و شکستهای رقبای خود را را بررسی کنید تا بتوانید یکی از بهترین فروشنده ها باشید.

چنانچه مشتریان خود را بشناسید می‌توانید پیش از ملاقات با مشتری ایشان را به سمت محصول خود جلب نمایید.

برای اینکار شما باید در زمینه ی مورد کاریتان  در گوگل جستجو کنید. وقتی اینکار را بکنید گوگل سوالات و کلماتی که مردم بیشتر جستجو کرده اند را به شما نشان می دهد.

مثال: برای موضوع خرید میز

پس در هر موضوعی که هستید سعی کنید کاملا متوجه بشید که مخاطب و مشتری شما دقیقا دنبال چه چیزی است و چه چیزی را میپسندد.

مثلا در همین موضوع میز شما باید بدانید که مشتریان شما که قصد دارند برای شرکتشان میز تهیه کنند دنبال چه مدل میزی میگردند.

ممکن است دنبال میز هایی باشند که روی جاهای مشخصی از سطح آن سوراخ هایی برای عبور دادن سیم ها و کابل شارژ موبایل و مانیتور ها باشد. پس شما باید سراغ تامین کردن این مدل میز ها بروید و یا اینکه روی فروش این مدل میز ها فرآیند بازاریابی و تولید محتوا را انجام بدهید.

 

دانلود ویدیو بالا

شرکت در دوره ی جامع فروشندگان ممتاز


۲- تکنیک دوم: بیش از حد روی کیفیت محصولت زمان بذار

به کیفیت محصول خود اطمینان کامل داشته باشید. اول از همه خودتان مشتری خودتان باشید و یا به عبارت دیگر قبل از این که محصولات خود را به مشتری بفروشید خودتان اولین خریدار باشید.

شما باید بهترین محصول را به فروش برسانید لذا باید یک برگه سفید را به دو قسمت که حاوی نقاط قوت و نقاط ضعف می باشد تقسیم نمایید.

با این ترفند می‌توانید دریابید که نقاط ضعف شما، چه در بخش فروش و یا بخش محصول چه چیزی هست و از ان یک فرصت برای رشد درآمدی خودتان ایجاد کنید.

مثال: مثلا خیلی از کسب و کارها هستند که به واسطه کیفیت خوبی که دارند بسیار بین مردم به صورت دهان به دهان معروف میشوند و فروششان بسیار افزایش پیدا میکند.

به خاطر اینست که روی کیفیت خیلی کار کرده اند. 

راز مهم در بازاریابی و فروش محصولات اینه که اکثر درامد شما از فروش مجدد هست. یعنی یا به مشتریان سابق خودتان مجدد میفروشید یا اینکه کسانی که توسط مشتریان سابق شما به شما معرفی شده اند به شما سود تزریق میکنند.

بنابراین هر موقع خواستید بدانید که محصولتون کیفیت خوبی داره یا نه به این فکر کنید که :

آیا حاضر هستید به عزیز ترین فرد زندگیتون محصولتون رو پیشنهاد بدید؟

اگر پاسخ مثبت بود پس شما محصولتون از کیفیت خوبی برخوردار هست و بیشتر زمانتان را صرف بازاریابی و مشتری یابی کنید. و با بلد بودن تکنیک های فروش میتوانید بیشتر بفروشید.

این نکته مهم را بدانید که وقتی محصول شما با کیفیت باشد شما در امر فروش و ارتباط با مشتریان از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار خواهید بود.

۳- تکنیک سوم: استفاده از NLP در فروش

برنامه ریزی عصبی کلامی یا به عبارتی(NLP)  یکی روش از تکنیک های فروشندگی می باشد. برای تسلط بر فرایند فروش باید هیپنوتیزم پنهان را یاد بگیرید.

هیپنوتیزم پنهان یعنی پیش بردن کارها با یک برنامه ریزی عصبی- کلامی که بنای آن بر درک فکر و احساس مشتریان می باشد و این مساله را به طور کامل موشکافی کنیم که چه چیزی رضایت مشتری را جلب می کند که منجر به فروش محصول می شود.

در واقع ما بایستی بتوانیم روی ذهن مخاطب تاثیری بگذاریم که به این کار نورومارکتینگ میگویند. در بخش بعدی در این مورد بیشتر توضبح خواهم داد.

باید برای یافتن پاسخ این سوال به سخنان مخاطبان گوش بسپارید و پی ببرید که او نیازمند چه اطلاعاتی است و مهم تر از همه این که آیا مشتریان در بحث شما مشارکت می کنند یا خیر.

با شنیدن نظرات مشتریان و بیان نقاط قوت و مزایای محصول و یا خدمت شما مشتریان به پاسخ سوال های خویش می رسند و شما می توانید هر چه زودتر نیازهای افراد را کشف نمایید.

بدین منظور یک دوره ی آنلاین آموزش بازاریابی محتوا و فروش به روش عصبی که همان نورو مارکتینگ است را برای شما پیشنهاد میکنیم که با شرکت در این کلاس آموزشی روش های تاثیر گذاری روی ذهن مخاطب و تحریک کردن اون برای افزایش فروش را فرا خواهید گرفت:

اطلاعات بیشترد در مورد دوره ی بازاریابی عصبی


۴- تکنیک چهارم: استفاده تکنیک های بازاریابی عصبی:

بازاریابی عصبی  چهارمین روش از تکنیک های فروشندگی می باشد. برای تسلط بر فرایند فروش باید بدانید که اتفاقات پنهانی در ذهن مشتری شما می افتد که شما از آن بی خبرید. زمانی میتوانید این مشکل را حل کنید که شما بدانید بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چیست؟

یکی از روش های بسیار جالب در بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) اینست که: ما محرک های مخفی و غریزی ذهن مخاطب را فعال کنیم. مثلا یکی از دلایل خرید که مخاطب به صورت غریزی از آن پیروی میکند ترسیدن است. وقتی مشتری شما بترسد ازینکه جای دیگری ممکن است جنس تقلبی بهش بفروشند یا اینکه بترسد اگر عینک های افتابی غیر استاندارد تهیه کند باعث میشود که چشمانش آسیب جدی ببیند ، ناخودآگاه میترسد و میخواهد از شما محصولش را تهیه کند تا از ان خطر در امان بماند.

اگر دوست دارید به صورت کامل و جامع با مبحث نورومارکتینگ آشنا بشوید میتوانیم کی از جامع ترین مقالات فارسی در این زمینه را که در وبسایت ممتاز کلاب منتشر شده است. این مقاله را مطالعه کنید:

آموزش کامل بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ)


۵- تکنیک پنجم: همسان سازی با مشتری

این نکته بسیار حائز اهمیت هست. چرا؟ زیرا تا وقتی این تکنیک را بلد نباشید نمیتوانیم به عنوان یک فروشنده ی حرفه ای عمل کنید. در واقع یک فروشنده ی آماتور که باعث انتقال حس بد به مشتری میشود ، رفتارش به گونه ای هست که مخاطب احساس بدی بهش دست می دهد. یکی از این رفتارها اینست که فروشنده فقط به فکر فروختن است و مشتری را به چشم پول میبیند.

در این شرایط مشتری حس بسیار بد و ناراحتی دارد و احساس مکند هرلحظه ممکن است اگر غفلت کند سرش کلاه برود زیرا فروشنده فقط دارد به سود خودش فکر میکند.

یک فروشنده ی حرفه ای به خواسته های مشتری بسیار توجه میکند. خودش را جای مشتری میگذارد و سعی میکند که متوجه بشود که مشتری چه چیزی برایش مهم است. مثلا یک جوان ۲۰ ساله قصد دارد از شما لباس تهیه کند. حالا شما باید سعی کنید با سوالاتی که میپرسید متوجه بشید چه چیزی برای او اهمیت دارد.

حالا که متوجه شدید چه چیزی در خرید لباس برایش اهمیت دارد ، سعی کنید با او همفکری کنید و بهش چیزی پیشنهاد بدید که به درد کارش بخورد. 

برای فروش به مشتری اصلا عجله نداشته باشید. سعی کنید اگر مشتری حواسش به چیزی پرت شد مثلا در مغازه ی شما حواسش به تلوزیونی که دارد فوتبال پخش میکند پرت شد ، شما هم به فوتبال توجه کنید و با او همراهی کنید. (البته همراهی واقعی نه مصنوعی) و سپس بقیه کار رو ادامه بدید.


مثال برای نهایی سازی فروش در اینستاگرام:

سلام. ببخشید برای شلواری که در موردش صحبت کرده بودیم پیام میدم. داشتم سفارشات فردا رو بسته بندی میکردم برای ارسال. خواستم بپرسم برای شما هم سفراش رو بسته بندی کنم؟

در مثال بالا مشاهده کردید که من از مشتری به طریقی سوال میپرسم که اون احساس کند قرار نیست الان مبلغ را پرداخت کند و فقط باستی که تصمیم بگیرد که من برایش بسته بندی کنم یا نه.

و  وقتی مشتری قبول کرد و پاسخ مثبت داد حالا اینجا میتوانید راه پرداخت رو به مشتری ارائه بدید. مثلا شماره کارت رو بفرستید و بگید که فیش رو واسم ارسال کنید.

در واقع نهایی کردن فروش یک گام مهم ولی بسیار کوچک و سریع هست که فقط مشتری را به سمت پرداخت مبلغ و تصمیم گیری سریع تر راهنمایی مکند.

ما در این بخش کار نادرستی انجام نمیدهیم. جون مردم ذاتا برای پرداخت پول تعلل دارند ما فقط میخواهیم در زمان صرفه جویی کنیم و به آنها کمک کنیم تا سریع تر پرداخت را انجام دهند.

در دوره ی جامع آموزش بلاگری (تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام) به شما کامل توضیح دادم که چطور استراتژی تولید محتوا برای پیج اینستاگرامتان بنویسید و سپس چطور انواع محتوا ها را منتشر کنید تا به فروش و درآمد برسید.

اگر تمایل داشتید میتونید از طریق دکمه ی زیر اطلاعات بیشتری در مورد دوره ی جامع کاپیتان بلاگری دریافت کنید:

دیدن توضیحات دوره ی آموزش بلاگری


پس یک بار دیگر میپرسم: امروزه چطور محصول را بفروشیم؟

این بود فرق فروشندگی حرفه ای به روش امروزی با فروش به روش های قدیمی.

اگر شما نیاز دارید تا فرآیند بازاریابی و فروش حرفه ای را به شکلی جامع و کامل یاد بگیرید من کلاس آنلاین ۶ ساعته ی فروشندگان ممتاز را به شما پیشنهاد میکنم.

در این دوره به صورت کامل ۷ مرحله ی فروش را برایتان به کاملی شفاف میکنم.

دیدن دوره ی جامع فروشندگان ممتاز

 

آموزش ویدیویی رایگان تکنیک های فروش   آموزش ویدیویی رایگان روانشناسی فروش   

آموزش ویدیویی رایگان تبلیغ نویسی ( جادوی کلمات)    آموزش ویدیویی رایگان قیمت گذاری روی محصول

 

خروج از نسخه موبایل