سامانه Surefront: انقلابی در مدیریت مشتری و خردهفروشی
در سال ۱۹۸۲، بلومبرگ ترمینال معرفی شد؛ ابزاری قدرتمند و انعطافپذیر که توسط شرکت بلومبرگ ارائه شد و به متخصصان مالی اجازه میدهد به دادهها و اخبار مالی به صورت لحظهای دسترسی پیدا کنند. بیش از چهار دهه گذشته، این سیستم همچنان در لبه تکنولوژی قرار دارد و به تصمیمگیرندگان اصلی کمک میکند تا دانش را به عمل تبدیل کنند.
مدیرعامل Surefront، لوک وانگ، در جستجوی سامانهای مشابه برای تجارتهای خردهفروشی بود. زمانی که هیچگونه پلتفرمی پیدا نکرد، تصمیم گرفت خودش آن را بسازد. امروز، Surefront به عنوان یک راهحل نوآورانه در صنعت خردهفروشی، تحت تاثیر قرار دادن شرکتهای مشهوری نظیر BaubleBar و Bony Levy است.
این سیستم وظایفی که معمولاً توسط نرمافزارهای مدیریت چرخه عمر محصول (PLM)، مدیریت اطلاعات محصول (PIM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به صورت جداگانه انجام میشدند را ترکیب میکند و صدها ساعت زمان توسعه را هر ساله صرفهجویی میکند.
لوک وانگ مدعی است که این تکنولوژی تحولآفرین کارایی را بهطور چشمگیری افزایش داده، هزینهها را کاهش داده و فروش را برای شرکتهای پیشرو به شدت تقویت کرده است. محصول او به شرکتها اجازه مدیریت کاتالوگ محصولات، سادهسازی ارتباطات، همکاری در تصمیمگیریهای مرتبط با مرچندایزینگ (چیدمان و نمایش محصولات) و رصد شاخصهای کلیدی عملکرد را میدهد.
ویژگیهای متمایز Surefront
چه چیزی باعث شده Surefront نسبت به دیگر ابزارهای موجود در بازار منحصر به فرد باشد؟ جواب ساده است: یکپارچگی. در حال حاضر صنعت خردهفروشی به شدت به خرید و فروش وابسته است و شرکتها به دو عملکرد نیاز دارند: خرید عمده از تأمینکنندگان (B2B) و فروش به مشتریان (B2C). معمولاً ابزارهای جدا برای هر یک از این عملکردها به کار میروند. اما چطور میتوان محصولات را از مرحله خرید به فروش انتقال داد؟ Surefront تمامی این اطلاعات را در یک سیستم یکپارچه مدیریت میکند و به همین دلیل نیاز به راهحلهای جداگانه را از بین میبرد.
سفر پنج ساله Surefront تا موفقیت
ساخت نمونه اولیه Surefront پنج سال طول کشید. اگر تیم توسعهدهنده، معاملات را در پلتفرم ادغام نکرده بودند، فرآیند توسعه بسیار سریعتر میشد. اما موضوع مهم برای آنها ثبت تمامی تجربیات خردهفروشی و تولید بود. در نهایت، محصول کامل و توسعه یافتهای را به بازار عرضه کردند که به مشتریان و شرکتها ارزش فورا ملموسی ارائه میداد.
پذیرش فناوری جدید برای بسیاری از مشتریان Surefront یک تجربه جدید و متفاوت بود؛ اغلب آنها پس از دیدن نسخهی نمایشی این محصول یا از طریق تحقیقات خود، به ارزش آشکار آن پیبردند.
نقش Surefront در آینده تکنولوژی خردهفروشی و تولید
فاز بعدی توسعه Surefront ایجاد ابزارهای آنالیتیکس با استفاده از قابلیتهای هوش مصنوعی است تا دادههای بیشتری برای مشتریان تولید کند. این ابزارها به ایجاد بینشهای عمیقتر و افزایش کارایی برای مشتریان کمک خواهند کرد.
تمرکز Surefront بر این است که صنایع سنتی خردهفروشی و تولید را با فناوریهای نوین تجهیز کند تا به نیازهای خاص این صنایع پاسخ دهد و روشهای جدیدی برای همکاری فراهم کند که مزایای عملکردی واضحی را به همراه داشته باشد.
در پایان، استفاده از Surefront به معنای قبول یک راهحل هوشمندتر، سریعتر و کاراتر با استفاده از تکنولوژیهای مدرن و بهروز برای مدیریت بهتر چرخه عمر محصولات، اطلاعات مربوط به آنها و تعاملات با مشتریان است. این امر به شرکتها کمک میکند تا در بازار رقابتی امروز، توانایی تصمیمگیری بهتر و سریعتری داشته باشند.
برای مخاطبان سایت ممتاز کلاب که به دنبال راههای جدید کسب درآمد آنلاین و بهبود بازاریابی و تولید محتوا هستند، Surefront میتواند به عنوان یک ابزار نوآورانه، راهحلهای مناسبی برای بهبود کسبوکارشان ارائه دهد. پس اگر به دنبال تحولی در کسبوکار خردهفروشی خود یا بهینهسازی روشهای مدیریت مشتری هستید، Surefront راهی مطمئن و کارامد خواهد بود.