دومین استراتژی مارکتینگ برای فروش محصولات آنلاین
سلام به همه ی شما دوستان عزیز. توی ویدیو امروز به دومیت روش و استراتژی برای ارائه و فروش محصولات آنلاین میخوام اشاره کنم.
خیلی زود بریم سراغ ویدیو و البته بعد ویدیو هم توضیحات کوتاهی خواهم داشت:
___
خب دیدی که ما توی استراتژی دوم فروش محصولات آنلاین میریم سمت اینکه به مشتری و مخاطب بگیم که در ازای خرید محصول ما چه حسی خواهند داشت و یا اینکه چه چیزی به دست میارند.
پس این نکته ضروریه که به کاربر ها مون یک نمایشی از خروجی کار و نمایشی از نتیجه ای که با خرید محصول آنلاین ما به دست میارن نشون بدیم.
در واقع با ایجاد حس خوب در مشتری و مخاطب میتونید اون رو متقاعد به خرید کنید.
ما همواره توی فروش بک محصول آنلاین و دیجیتالی به این فکر میکنیم که چطور میتونیم به مخاطب کمک کنیم تا اون نیازی که با محصول ما برطرف میکنه براش ملموس تر باشه.
پس با برجسته تر کردن نیاز مشتری حتی اگر اون نیاز و دلایل بدیهی باشه میتونیم نیازش رو تشنه تر کنید و با برجسته تر کردن محصول خودتون به عنوان پاسخ میتونید به او
اینگونه نشون بدین که برای رفع نیازش محصول شما لازمه ی کارش هست.