مارکتینگ به روش آزمون گرفتن از مخاطب
سلام به شما دوستان عزیز.
توی این مطلب میخوام یه روش جالب بگم که بتونید با کاربرهاتون ارتباط عمیق تری برقرار کنید.
اول آموزش رو به صورت ویدیوییمارکتینگ به روش آزمون گرفتن از مخاطب رو ببینید و در ادامه توضیحاتی ارائه میدم:
ما توی این روش قصد داریم اطلاعات و دانش مخاطب رو بسنجیم چون ر این صورت باعث جذابیت بیشتری برای مخاطب هست.
این مسئله ای هست که باعث شده که خیلی از برنامه های تلوزیونی که در اون سوالات عمومی پرسیده میشن خیلی پر طرفدار باشن.
از همین رو در این روش و استراتژی شما میاید یه آزمون آنلاین در سایتتون برگذار میکنید و از کاربر سوالاتی رو میپرسید و در ازای نمایش نتیجه ی آزمون هم میتونید ازش ایمیل دریافت کنید که برای ایمیل مارکتینگ و ارسال محتواتون خیلی عالیه
و هم یه روش جالبی که توی خیلی سایت ها دیدم این بود که در کنار نمایش نتیجه ی آزمون به کاربر میگفت ما از نتیجه ی آزمون شما متوجه شدیم که در فلان موضوع نیاز به آموزش دیدن دارید و بهتره فلان محصول سایت ما رو تهیه کنید و یه کد تخفیف هم بهش میداد
خب اینجا کلی جنبه های روانشناسی فروش مطرح میشه که سعی سعی مکینم در یک مقاله ی دیگه هم در بارش صحبت کنم.
اول اینکه اینجا ما شبیه یک دکتر میشیم یعنی داریم مخاطب رو معاینه میکنیم از طریق سوال پرسیدن و وقتی در انتهای آزمون بهش توصیه میکنیم فلان کار رو بکن این یه کال تو اکشن قوی هست.
یعنی احتمال زیادی داره که به اون توصیه ما عمل کنه. پس این مورد رو دست کم نگیرید.
دوم اینکه وقتی کد تخفیف هم میدیم مخاطب احساس میکنه که این یه فرصت هست که نباید اون رو از دست بده و به این نتیجه میرسه که برای ما مهم هست که اون دانش رو ارتقا بده.
اگر از سایت وردپرسی استفاده میکنید میتونید با استفاده از پلاگین HD Quiz برای ساخت آزمون استفاده کنید.