نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

چگونه بازاریابی موبایلی برای دانشگاهی‌ها موفقیت‌آمیز باشد؟

کمپین‌های هوشمندانه The Container Store برای فصل بازگشت به مدرسه

شرکت The Container Store (TCS) برای فصل خرید بازگشت به مدرسه کمپین های هوشمندانه‌ای طراحی کرده و با همکاری شرکت Vibes موفق شده تا روی بازاریابی موبایلی خود تمرکز کند. این تکنیک‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا تخفیف های خوب را برای محصولات خود دریافت کنند.

خلاقیت در بازار رقابتی

در دنیای امروز، رقبا برای جلب توجه دانش‌آموزان در فصل بازگشت به مدرسه باید خلاقیت به خرج دهند. این دقیقا همان چیزی است که TCS با استفاده از ابزارهای موبایلی مثل SMS، MMS و پیام های پاپ اپ درون اپلیکیشن انجام می‌دهد. همچنین، TCS از طرح‌های تشویقی برای جلوگیری از صرف هزینه‌های زیاد برای خریدهای مدرسه استفاده می‌کند و مشتریان را مجذوب خود می‌کند.

موفقیت‌های اخیر TCS

موفقیت در کمپین های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ باعث شده TCS همچنان به بازاریابی موبایلی اهمیت دهد. یکی از نکات جالب توجه این است که تعداد کاربران مشترک TCS در سال ۲۰۲۲ نسبت به ۲۰۲۱ حدود ۶۱% رشد داشته و در همین سال درآمد موبایل محور آن‌ها نسبت به سال قبل سه برابر شده است.

تاریخچه و شهرت برند

The Container Store عمدتاً به دلیل ارائه راه‌حل‌های سازماندهی مانند قفسه‌های سفارشی و خدمات خانگی معروف است. این فروشگاه با یک دیدگاه نو در سال ۱۹۷۸ تأسیس شد و محصولات سازماندهی و ذخیره‌سازی مختلفی را ارائه می‌دهد.

استراتژی‌های بازاریابی خلاقانه

استراتژی بازاریابی خلاقانه این فروشگاه توانسته نتایج قابل توجهی بگیرد. بیش از نیمی از مشترکان کمپین کالج ۲۰۲۲ این شرکت همچنان در لیست بازاریابی پیامکی آن هستند که نشان می‌دهد تعامل موثر و خوشبینانه با مشتریان خود دارند.

گفتگو با مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال

“فصل بازگشت به مدرسه یک زمان حیاتی برای ماست. برای اینکه در این بازار رقابتی باقی بمانیم، ما تصمیم گرفتیم استراتژی دیجیتالی خود را تقویت کنیم و برنامه وفاداری خود را برای دانشجویان و والدین آن‌ها به‌روزرسانی کنیم.”

— سیدنی همیلتون, مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال در TCS

توسعه بازاریابی موبایلی

توسعه بازاریابی موبایلی برای خریداران چندگانه یک استراتژی حیاتی بوده و به آنها کمک کرده تا با استفاده از پیام‌رسانی موبایلی در طول کمپین بازگشت به مدرسه سه ماهه، اطمینان حاصل کنند که مشتریان از اپلیکیشن و پیشنهادات تبلیغاتی استفاده می‌کنند. هدف این است که اپلیکیشن جدید به یک کانال خرید و ارتباطی تبدیل شود.

چالش‌های ارتباطی

یکی از چالش‌های کلیدی در ارائه تجربیات موبایلی مشتری این است که مطمئن شوید هنگامی که مشتریان می‌خواهند، به درستی با آنها ارتباط برقرار کنید. برای این کار، کانال ارتباطی باید با داده‌ها تغذیه شود تا مطمئن شود پیام‌های بازاریابی برای هر فرد شخصی‌سازی شده است.

نتیجه‌گیری و فرصت‌ها

درک تغییرات در نگرش مصرف‌کنندگان و روند خرید در اقتصادی که امروزه خیلی سخت است، به دوام تلاش‌های بازاریابی کمک می‌کند. شخصی‌سازی و توانایی تنظیم ارتباطات بازاریابی، برندهایی مثل TCS را به جلو می‌برد.

همکاری با Vibes در تابستان ۲۰۲۱ برای استفاده از پیام‌رسانی موبایلی و ارتباطات چندگانه برای اجرای برنامه‌ها تأثیرگذار بوده است. همکاری با این شرکت به TCS کمک کرده تا اهداف تولید درآمد مشتریان وفادار را محقق کند.

“پلتفرم هوشمند Vibes به بازاریابان این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک پلتفرم داده‌محور زیبا و خودکار، کمپین‌های SMS، MMS و Mobile Wallet خود را به طور یکپارچه به مشتریان متصل کنند.”

شخصی‌سازی و ارتباطات بازاریابی

همچنین، شخصی‌سازی پیام‌های بازاریابی کمک می‌کند تا این کمپین‌ها به مصرف‌کنندگان خاص مرتبط‌تر شوند. TCS با کمک Vibes یک استراتژی برای ارسال پیشنهادات مرتبط به افراد مناسب در زمان‌های مناسب از طریق SMS و MMS تدوین کرده است که تجربه مشتریان را بهتر می‌کند.

خروج از نسخه موبایل