جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه با جدیدترین روندهای خرید آشنا شویم؟

چگونه با جدیدترین روندهای خرید آشنا شویم؟

آذر ۱۵, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
100 بازدید

تغییر روندهای خرید، خرده‌فروشان را به بازاندیشی در بازاریابی واداشت

در طول زمان تغییرات متعددی در نحوه خرید مصرف‌کنندگان رخ داده است و از جمله عواملی که این تغییرات را تسریع کرد، همه‌گیری کووید-۱۹ بود. گزارشی از نمایه تجربه خرید یا «Shopper Experience Index» از سوی شرکت بازارویس (Bazaarvoice) که در حوزه ارائه راهکارهای مرتبط با نظرات محصولات و محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) فعالیت می‌کند، نشان می‌دهد که چگونه روندهای خرید آنلاین در حال گسترش هستند و خرده‌فروشان را وادار به تطبیق استراتژی‌های بازاریابی خود کرده‌اند.

در این گزارش آمده است که پذیرش خرید دیجیتال توسط مصرف‌کنندگان باعث شده است استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران افزایش یابد، انواع جدید برچسب‌های شخصی راه‌اندازی شود و دسترسی به نمونه‌برداری از محصولات راحت‌تر شود. نکته مهم این گزارش جهانی این است که تجارت اجتماعی به سرعت به یک روند معمول تبدیل شده است. همچنین، خرید دیجیتال به طور کامل جایگزین فروشگاه‌های فیزیکی نشده است، اما از آن پیشی گرفته است.

تجارت اجتماعی به عنوان جریان اصلی:

این گزارش نشان داده است که بیش از یک سوم خریداران در سال گذشته از طریق رسانه‌های اجتماعی خرید کرده‌اند و نوت‌های این واقعیت را تایید می‌کند که تجارت اجتماعی رو به رشد است.

تقریباً نیمی از جمعیت جهانی از حداقل یک پلتفرم رسانه اجتماعی استفاده می‌کنند. امروزه این استفاده تنها به ارتباط با دوستان محدود نمی‌شود و حدود ۳۲ درصد از خریداران آمریکایی از رسانه‌های اجتماعی برای کشف محصولات جدید استفاده می‌کنند.

نتایج گزارش:

در شرایط فعلی که روندهای خرید اجتماعی و آنلاین در حال افزایش است، زمان آن فرا رسیده که برندها محتوایی را که مشتریان با آنها در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، در جاهای دیگر نیز استفاده کنند. این می‌تواند به بازاریابان کمک کند، زیرا بسیاری از خریداران ممکن است نخواهند یا نتوانند به فروشگاه‌ها بروند تا محصولات را از نزدیک ببینند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، می‌توانید بخوانید چگونه با فناوری جدید خرید آنلاین را ساده کنیم؟

محصولات با برچسب خصوصی:

محصولات با برچسب خصوصی یا «Private Label» در حال تبدیل شدن به ترجیح خریداران هستند. این محصولات از سوی خرده‌فروشان از یک طرف ثالث خریداری می‌شوند و با نام برند خودشان به فروش می‌رسند. همه‌گیری نیز باعث شد که این محصولات به دلیل کمبود محصولات جهانی مورد توجه قرار گیرند.

تجربه خرید آنلاین با امکان لمس و چشیدن:

در سال ۲۰۲۰، خرید آنلاین از یک گزینه جدید به یک ضرورت تبدیل شد. بسیاری از مصرف‌کنندگان همچنان به خرید فیزیکی علاقه دارند، اما روند جدیدی مانند نمونه‌برداری محصولات به کمک فناوری‌های مدرن باعث شده است تا تجربه‌ای مشابه فروشگاه‌های فیزیکی ایجاد شود.

در مجموع، شرکت‌های خرده‌فروشی و برندها باید به تغییرات عمده در الگوهای خرید پاسخ دهند و با استفاده از فناوری‌های جدید، تجربه خریدی بی‌نظیر هم در فروشگاه‌های آنلاین و هم فیزیکی به مشتریان ارائه دهند. آیا شما هم تحولات مشابهی در خریدهای روزانه‌تان تجربه کرده‌اید؟ تجربیات و نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه با جدیدترین روندهای خرید آشنا شویم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه تجربه مشتری را در خرید آنلاین بهبود دهیم؟
جدیدتر چگونه مدل‌های ارزیابی بازاریابی را انتخاب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی آموزشی جامع سولوشن
    بسته ی جامع سولوشن
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت