نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

چگونه پنتری جذاب بسازیم؟

پنتری: نماد جدید موفقیت و ثروت

آیا تا حالا فکر کردید چی می‌تونه نشون‌دهنده‌ی موفقیت و ثروت باشه؟ شاید فکر کنید یه خونه بزرگ یا یه ماشین لوکس، اما این روزها نسل جدید دیدگاه متفاوتی دارن. پنتری، یا همون جایی که خوراکی‌هاتو نگه می‌داری، به نمادی از وضعیت مالی افراد تبدیل شده. چرا؟ چون اینجا جاییه که می‌تونی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لوکس و گرون قیمت داشته باشی.

امیلی شیلدت و فروشگاه “پاپ آپ گروسر”

امیلی شیلدت، یه خانم جوان و باهوشه که در حوزه‌ی بازاریابی برندها حسابی تجربه داره. شرکتش به نام “پاپ آپ گروسر”، یه فروشگاه مواد غذایی خاصه. این فروشگاه به نوعی پاسخ نیویورک به فروشگاه‌های لوکس مثل “اِروهون” در لس آنجلسه، که بین سلبریتی‌ها هم حسابی طرفدار داره. این فروشگاه‌های لوکس برای چیزای ساده‌ای مثل شیر هم قیمت‌های نجومی می‌گیرن، مثلاً یه بطری شیر ممکنه ۲۰ دلار باشه!

امیلی، یه برند مارکتر بود که برای شرکت‌های کوچک مواد غذایی کار می‌کرد و فهمید که چقدر سخته تا محصولاتشون رو به فروشگاه‌های بزرگ برسونه. این شد که تصمیم گرفت “پاپ آپ گروسر” رو راه‌اندازی کنه.

اَبرین نسل Z و تغییر نگاه به مواد غذایی

نسل Z، که به نسل جدیدی از مصرف‌کننده‌ها معروفه، به مواد غذایی نگاه متفاوتی دارن. اونا حاضرن برای خرید اسنک‌ها و نوشیدنی‌های گرون‌تر خرج کنن، چون خیلی از خریدای بزرگتر مثل خونه یا کیف‌های مارک‌دار، برای اونا خیلی گرونه. آمارها نشون می‌ده که این نسل بیش از هر نسل دیگه‌ای تو خرید از فروشگاه‌های گرون قیمت پیشتازن. برای اونا، داشتن پنتری پر از غذاهای لوکس به معنی وضعیت خوب مالیه.

امیلی هم این وضعیت رو می‌فهمه. اون خودش رو یه “کارشناس کره‌بادام‌زمینی” معرفی می‌کنه و در حال حاضر دو نوع از این کره‌ها رو در خونه‌اش داره: یکی از جمله “وان تریک پونی ناتس” که با بادام زمینی‌های آرژانتینی و نمک دریایی پاتاگونیایی درست شده و دومی به اسم “پیستاکیو” با ارائه‌ی کره‌ی پسته. قیمت این دوتا با هم بیشتر از ۲۵ دلاره. این قیمتا برای کسایی که به این نوع تجربه‌ها علاقه دارن قابل قبوله.

برنامه‌های آینده و گسترش “پاپ آپ گروسر”

“پاپ آپ گروسر” کارش رو با فروشگاه‌های موقت شروع کرد و تونست با بازخورد مثبت مشتری‌ها روبرو بشه. بعداً این فروشگاه به شکل دائم در وست ولیج نیویورک راه‌اندازی شد و حالا برنامه دارن تا اون رو به جاهای دیگه آمریکا هم گسترش بدن. در این راه، تجربه‌ها و چالش‌های زیادی رو پشت سر گذاشتن، از جمله راه‌اندازی فروشگاه در دوره‌ای که دنیا با پاندمی کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد.

هدف امیلی اینه که “پاپ آپ گروسر” به نوعی مثل “سفورا” در حوزه مواد غذایی باشه؛ یعنی جایی برای کشف برندها و محصولات جدید و حمایت از بنیان‌گذاران که منابع و فرصت‌های کمتری دارن.

نسل جدید: مواد غذایی به عنوان محصول لوکس

با توجه به رویکرد جدید نسل Z، خریدهای لوکس مواد غذایی به معنای تجربه‌ی بیشتر و زنده کردن حس لذت از زندگیه. به عنوان مثال، یه اسموتی ۲۰ دلاری که توسط سلبریتی معروف، هیلی بیبر، معرفی شده، ممکنه بین دوستا و شبکه‌های اجتماعی شما رو معروف کنه. این روند رو به افزایشه و امیلی هم از این فرصت‌ها استفاده می‌کنه تا “پاپ آپ گروسر” رو به برند مهمتری تبدیل کنه و برخلاف سختی‌هایی که در این راه داشتن، به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنه.

نتیجه‌گیری و مسیر آینده

“پاپ آپ گروسر” در مسیرش به سوی موفقیت در حال گسترشه و امیلی شیلدت، با نگاهی دقیق به نیازها و علایق مشتری‌هاش، درصدد بهره‌برداری از این بازار پرفروش و رو به رشده. برنامه‌های آینده‌اش برای گسترش فروشگاه به مکان‌های جدید، تماماً با هدف ایجاد محیطی برای تجربه‌ی جدیدترین برندها و محصولات غذایی طراحی شده و این فروشگاه‌ها می‌تونن در آینده نزدیک در شهرهای دیگر آمریکا، از جمله لس آنجلس، راه‌اندازی بشن. این روند می‌تونه نقطه عطفی در صنعت مواد غذایی باشه و نشان‌دهنده‌ی اهمیت خوراکی‌های لوکس در زندگی مدرن و استایل زندگی نسل‌های جدید باشه.

امیلی شیلدت نه فقط برای درآمدزایی و موفقیت شخصی، بلکه برای تغییر نگاه به خرید مواد غذایی و ایجاد بازاری که تهییج‌کننده‌ی روح مصرف‌کننده‌ها باشه، تلاش می‌کنه. در این مسیر، همگی منتظر رقابت دوستانه و محصولات جدید از فروشگاه‌های “پاپ آپ گروسر” هستن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تولید محتوا در اینستاگرام و به کارگیری تکنیک‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به منابع ما مراجعه کنید.

همچنین برای یادگیری در مورد افزایش فروش آنلاین با ویدیوهای زنده، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ما را بخوانید.

و در نهایت، برای درک بهتر از خرید هوشمندانه، مطلب ما را از دست ندهید.

خروج از نسخه موبایل