جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه AI تجربه مشتری در خرده‌فروشی را متحول می‌کند؟

چگونه AI تجربه مشتری در خرده‌فروشی را متحول می‌کند؟

آذر ۲۰, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
174 بازدید

نقش هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری در خرده‌فروشی

صنعت خرده‌فروشی در حال تجربه یک تحول عمده است که از طریق پذیرش بیشتر هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. مطالعات اخیر نشان داده است که ۳۴ درصد از خرده‌فروشان معتقدند امسال نقطه عطفی در پذیرش هوش مصنوعی برای بهبود تجربه مشتری خواهد بود.

تحقیقات نشان می‌دهد که عدم استفاده یا گسترش استفاده از هوش مصنوعی برای تجربه مشتری می‌تواند خرده‌فروشان را در مقایسه با رقبا به چالش بکشاند. یکی از عوامل کلیدی این پذیرش سریع، امکان داشتن گفتگویی شبیه انسان با رایانه است.

پیشرفت فناوری‌های هوش مصنوعی در مکالمات خودکار

هوش مصنوعی محدود در طول ۴۰ سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است. اکنون با پیشرفت‌های جدید مانند ChatGPT (یک مدل یادگیری زبان که قادر به تولید متون شبیه به انسان است)، شرکت‌ها توانسته‌اند از این فناوری استفاده عملی کنند. این تعامل و آشنایی با فناوری، ارزش بالای آن را برای خدمات و تجربه مشتری به‌خوبی نشان داده است.

تمرکز بر آموزش به جای عملکرد هوش مصنوعی

شرکت Cognigy که در حوزه ایجاد هوش مصنوعی مکالمه‌ای فعالیت دارد، به خرده‌فروشان و کاربران سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کمک می‌کند تا با استفاده از آموزش‌های مناسب، تجربه مشتری را تغییر دهند. آموزش می‌تواند به رفع ابهامات در مورد معنای واقعی هوش مصنوعی در کسب‌وکار کمک کند.

تعامل بهتر انسان و هوش مصنوعی

با وجود تبلیغات فراوان درباره نیاز به محافظت‌های بیشتر در کاربرد هوش مصنوعی مولدی، بسیاری از افراد اکنون دارای نوعی سیستم همکاری با هوش مصنوعی هستند. این سیستم‌ها به درک گفتگوها کمک کرده و به عنوان مربی برای درک نیت مشتری عمل می‌کنند.

مدیریت یکپارچه عناصر هوش مصنوعی

پیش‌بینی می‌شود که در آینده، دستیارهای هوش مصنوعی با اپراتورهای زنده در مراکز تماس همکاری کنند. با این حال، آموزش و اطلاع‌رسانی در بازار هنوز لازم است تا فروشندگان خرده‌فروشی بتوانند از این فناوری‌ها به‌صورت کامل استفاده کنند.

آیا سیستم‌های CRM نیاز به یکپارچه‌سازی بیشتر با هوش مصنوعی دارند؟

سیستم‌های CRM باید بتوانند نه‌تنها مکالمات را درک کنند بلکه به طور خودکار اقدامات لازم را نیز انجام دهند. برای مثال، یکی از مشتریان Cognigy به نام Allianz، از یک عامل هوش مصنوعی برای پاسخ‌گویی به تماس‌ها استفاده می‌کند که دلیل تماس را شناسایی و اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری می‌کند.

بازگشایی درهای جدید به کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت

شرکت Cognigy با انتشار یک کتاب الکترونیک رایگان به ترویج آموزش در زمینه یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی با سیستم‌های CRM پرداخته است. این کتاب به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در صنایع مختلف می‌پردازد و به‌خصوص بر رفع ابهامات موجود در مورد کاربردهای هوش مصنوعی تمرکز دارد.

رفع ابهامات موجود در مورد هوش مصنوعی در CRM

نگرانی‌های معمول درباره هوش مصنوعی شامل احتمال کنار گذاشتن نظارت انسانی و یا حذف این نظارت است. اما تجربه نشان داده است که کاربرد هوش مصنوعی حتی می‌تواند منجر به بهبود عملکرد عاملان انسانی شده و وظایف آن‌ها را ساده‌تر سازد.

نتیجه‌گیری

استفاده از هوش مصنوعی در خرده‌فروشی‌ها می‌تواند تجربه مشتری را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. با این حال، برای استفاده بهینه از این فناوری، آموزش و اطلاع‌رسانی نقش کلیدی دارد. آموزش‌های مناسب می‌تواند به خرده‌فروشان کمک کند تا از مزایای این فناوری بهره‌مند شوند و از تبلیغات و انتظارات بی‌جا دوری کنند. هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان یک مکمل برای عاملان انسانی عمل کرده و فرآیندهای پیچیده را ساده‌تر کند. در نتیجه، استفاده از این فناوری می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان منجر شود.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه AI تجربه مشتری در خرده‌فروشی را متحول می‌کند؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه از حملات ربات ها در فروشگاه های آنلاین جلوگیری کنیم؟
جدیدتر چگونه هزینه بازگشت کالا را کاهش دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • فروش لباس در اینستاگرام
    بازاریابی محتوا برای فروش لباس در اینستاگرام
  • دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
    دوره ی آموزشی فن بیان برای فروش املاک
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت