بازاریابی برای محصولات دانلودی به روش لنگر #قسمت چهارم
بازاریابی برای محصولات دانلودی به روش لنگر #قسمت چهارم
توی این بخش میخوایم یاد بگیریم که چطوری یک محصول آنلاین و دانلودری رو برای مخاطب اغنا کنیم:
یعنی اینکه ویژگی خودمون رو نسبت به رقبا بیان کنیم. این یکی از مهمترین مفاهیمی است که ما در بازاریابی اینترنتی باید به مخاطبان نشان بدیم.
هرچقدر شما در انتقال مفاهیم بازاریابی به مخاطبان قدرتمند تر بتوانید ویژگی خودتان را منتقل کنید موفقید.
چون بدون شک ما در هر زمینه ای رقیب داریم .
حالا خیلی زود بریم سراغ ویدیو و بعد ویدیو من توضیحاتی بیشتر بهتون میگم:
خب بچه ها ما اگر مثلا سرویس آنلاینمون یک اپلیکیشن بازی هست باید به این فکر کنیم که رقیب های خارجی داریم. باید به مخاطب فکر کنیم که میخواد انتخاب کنه بین این دو.
پس حالا میتونیم استراتژیک تر درباره ی فروش محصولمون با مخاطب حرف بزنیم.
اگر هاست میفروشیم یا اگر محصول آنلاین ما یه اپلیکیشن هست
باید بهتر بودن خودمون یا ویزگی هایی که قاطعانه میتونیم روش تاکید کنیم رو به رخ مخاطب بکشیم و راحت و بهتر و سریع تر بودنمون رو به مخاطب گوشزد کنیم.
بازاریابی به روش لنگر ویژه ی برند های بزرگ:
نکاتی که تحت عنوان برندینگ لنگر داریم یاد میگیریم اکثرا برای برندینگ هست ، به خصوص شرکت و کمپانی های بزرگ که باید برای دراز مدت تبلیغات کنند.
و خب کلا ما در هر زیمنه ای نیاز داریم به تبلیغات . فرقی نمیکنه یک سرویس آنلاین هستیم یا یک فروشگاه اینترنتی.
خله خب دوستان اینم از مینی آموزش امروز
خوشحال میشم نظرتون رو کامنت کنید و اینکه اگر میخواد به ویدیو های بیشتر از ممتاز کلاب دسترسی داشته باشید میتویند عضویت ویژه ممتاز کلاب رو تهیه کنید.
برای مشاهده ی نسخه کامل این آموزش روی دکمه زیر بزنید:
دیدگاهتان را بنویسید