نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)

دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی

راه حل های نورومارکتینگ برای رشد فروش در کسب و کار

به دوره ی جامع نورومارکتینگ خوش امدید. آماده ی مجهز شدن به دیدگاه تازه ای از تولید محتوا و فروش باشید.

اگر تا به حال با مقوله ی نورومارکتینگ اشنا نشده اید باید به شما بگویم که یک مهارت بسیار جادویی در فروش را از دست داده اید و البته خیلی خوشحالم که قرار است در این دوره با آن آشنا بشید.

 

آیا موارد زیر دغدغه ی شما هم هست؟

  1. چرا بعضی فروشگاه ها و آنلاین شاپ ها بدون کار خاصی فروش زیادی دارند؟
  2. چطور از تکنیک ها نورومارکتینگ برای تحریک مغز مخاطبان و مشتریان استفاده کنیم؟
  3. چگونه با درک رفتار مغز مشتری فروش خودمان را در فروشگاه و آنلاین شاپ و شرکتمان زیادتر کنیم؟
  4. روش های ایجاد نیاز در مشتریان از طریق تحریک حس های غریزی ان ها
  5. آشنایی با محرک های احساسی و عاطفی مشتری و نحوه ی تاثیر گذاری روی آن
  6. چگونه از نورومارکتینگ در تولید محتوای موفق استفاده کنیم؟

شما رو دعوت میکنم داستان زیر را بخوانید:

داستان آقای فرهادی که با نورومارکتینگ از ورشکستگی نجات یافت:

آقای فرهادییک فروشگاه کوچک عطر فروشی در شهرستان داشت. او یک پیج اینستاگرام برای فروش عطرهایش ایجاد کرد و شروع به پست کردن عکس و فیلو و پست و استوری و توضیحاتی از عطرهای خود کرد، به این امید که فروش خوبی را تجربه کند

با این حال، علیرغم تمام تلاش‌هایش، برای فروش عطرهایش به سختی تلاش میکرد اما عدم موفقیت اعتماد به نفس او را تحت تأثیر قرار داد و او داشت فکر مکیرد که اگر فروش ندارد آیا ارزش دارد که هنوز هم برای تولید محتوا در اینستاگرام زمان بگذارد؟؟؟؟

به هر حال تا اینجای کار با وجود گذراندن دوره های آموزشی مختلف بازاریابی و شرکت در کارگاه های آموزشی، آقای فرهادی هنوز نتوانسته بود که محصولات خودش را به فروش برساند.

البته در همین مدت زمان هم از درون ناراحت بود زیرا که اعتماد به نفسش کاهش پیدا کرده بود. آدم ها وقتی در کسب و کارشان شکست میخورند دچار ناراحتی های مختلفی میشوند که از لحاظ روانشناسی بیشتر به عدم اعتماد به نفس مرتبط میشود.

هر چی محتوا تولید میکرد اما انگار به در بسته خورده بود. او احساس گمراهی می کرد و نمی دانست برای بهبود فروشش چه کند. کسب و کار او در آستانه ورشکستگی بود و او احساس می کرد که به کف رسیده است.

چی شد که آقای فرهادی با نورومارکتینگ آشنا شد؟

به علت ناامیدی بیشتر وقتش را با نا امیدی در اینترنت میگذراند اما یکبار با یک پست اینستاگرامی مواجه شد که در مورد آموزش بازاریابی عصبی صحبت میکرد. خب ابتدا با خودش فکر کرد که این دوره مثل بقیه ی دوره های آموزشی هست اما با کمی توجه بیشتر متوجه شد که این دوره در مورد یک مفهوم تازه ای صحبت میکند.

لابد رازی دارد که بقیه ی کسب و کارهای موفق از آن نتیجه میگیرند و من این مهارت رو بلد نیستم. شاید این کلاس بازاریابی عصبی (نورومارکتینگ) حلقه ی گم شده ی من باشد.

با همین امید وارد دوره ی یادگیری بازاریابی عصبی شد و حتما حدس میزنید که نتیجه چی شد؟

اصل قضیه ی تولید محتوایی که برای شما فروش به ارمغان بیاورد را آقای فرهادی تازه در کلاس نورومارکتینگ یاد گرفت.

فروش آقای فرهادی کم کم شروع به بهبود کرد. مردم شروع به کامنت گذاشتن روی پست های او کردند و به او پیام دادند تا درباره عطرهایش بیشتر بدانند.

او با استفاده از محرک های مغز قدیم (old brain)، مانند استفاده از محرک های احساسی و تمرکز بر تولید محتوای فروش دقیقا طوری که در کلاس یاد گرفته بود، توانست توجه مشتریان و مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند و آنها را متقاعد به خرید کند.

امروز کسب و کار آقای فرهادی در قالب پیج اینستاگرام و وبسایت رونق و فروش بسیار زیادی دارد. و او یک بیزینس اینترنتی موفق دارد که با استفاده از تکنیک های بازاریابی عصبی، عطرهایش را در تعداد بالا به فروش روزانه و ماهانه میرساند.


مدرس دوره ی جامع نورومارکتینگ کیست؟

اصلاچرا باید نورومارکتینگ(بازاریابی عصبی) رو یاد بگیریم؟

یادگیری بازاریابی عصبی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با درک اینکه چگونه مغز اطلاعات را پردازش می کند و تصمیمات خرید می گیرد، استراتژی های بازاریابی موثرتری ایجاد کنند.

با یادگیری فرآیندهای ناخودآگاه که رفتار مصرف کننده را هدایت می کنند، کسب و کارها می توانند محتوا های بازاریابی خود را برای ارتباط بهتر با مخاطبان هدف خود تنظیم کنند و تجربه ای جذاب تر و به یاد ماندنی تر از برند ایجاد کنند. در نهایت، تسلط بر تکنیک های بازاریابی عصبی می تواند منجر به افزایش فروش، وفاداری به برند و رضایت مشتریان شما شود.


اصلا چرا باید مغز قدیم آدم ها را بشناسیم؟

شناخت مغز قدیمی افراد در تولید محتوا مهم است زیرا مغز قدیم مسئول رفتارهای غریزی، احساسات و فرآیندهای تصمیم گیری ما است.

با درک محرک‌هایی که مغز قدیمی را فعال می‌کنند، مانند میل به لذت، ترس، یا احساس فوریت، می‌توانیم محتوایی ایجاد کنیم که در سطح عمیقی با ذهن مردم درگیر بشه و آنها را تشویق به خرید کند.

این امر به ویژه در فروش و بازاریابی بسیار مهم است زیرا در نهایت، افراد بر اساس احساسات خود تصمیم می گیرند تا منطق. بنابراین، با درک چگونگی جذابیت برای مغز قدیمی، می‌توانیم اثربخشی محتوای خود را افزایش دهیم و فروش بیشتری را افزایش دهیم.

خروج از نسخه موبایل