نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

بسته ی جامع سولوشن

دوره ی آموزشی جامع سولوشن

بسته ی سولوشن شامل دو دوره ی جامع بلاگری در اینستاگرام + دوره ی نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی) میباشد.

در این دوره ابتدا در بخش آموزش بلاگری تمام نکات لازم برای رشد و افزایش فروش در اینستاگرام را یاد میگیرید. تمام موارد مرتبط با استوری های اینستاگرام را یاد میگیریم و سپس به ادگیری نورومارتینگ با رویکرد اینستاگرام مپردازیم که چطور میتوانیم در فضای اینستاگرام با تولید محتوا ذهن مخاطب رو تحت تاثیر قرار بدهیم.

در دوره آموزشی سولوشن برای من، شما در بخش آموزش بلاگری در اینستاگرام با تمام موارد مرتبط با رشد و افزایش فروش در اینستاگرام آشنا می شوید. این دوره شامل مباحثی از جمله استراتژی های پست گذاری، کسب و کار در اینستاگرام، تحلیل و مدیریت پیج اینستاگرام و بهبود وضعیت پیج در نتایج جستجوی اینستاگرام است.

برای تهه دوره سولوشن کلیک کنید

در بخش دوم این دوره یعنی آموزش نورومارکتینگ، شما با مفاهیم اصلی این حوزه آشنا می شوید و یاد می گیرید که چطور با استفاده از رویکرد اینستاگرام، محتوایی ارائه دهید که باعث تحریک فعالیت مخاطبان شما شود و در نتیجه بازدهی بیشتری برای کسب و کار شما به ارمغان آورد.

از جمله مواردی که در دوره آموزشی نورومارکتینگ به آن پرداخته می شود می توان به تحلیل رفتار مخاطب، شناسایی نیازهای مخاطب، استفاده از ابزارهای نورومارکتینگ و بهینه سازی محتوای ارائه شده در اینستاگرام اشاره کرد. با اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود که با استفاده از روش های نورومارکتینگ، بهبود روابط با مخاطبان خود را تجربه کنید و به رشد و پیشرفت کسب و کار خود برای دستیابی به اهداف بلندمدت کمک کنید.

برای ثبت نام در دوره کلیک کنید

 
خروج از نسخه موبایل