جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه AI شرکت‌ها را متحول خواهد کرد؟

چگونه AI شرکت‌ها را متحول خواهد کرد؟

دی ۱۱, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
آموزش های مرجع ، بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
124 بازدید

پیش‌بینی رهبران شرکت‌های مطرح درباره تأثیر هوش مصنوعی بر شرکت‌ها در دوازده ماه آینده

استفاده از هوش مصنوعی در نیروی کار و نوآوری‌های مربوط به آن چیزی است که این روزها همه درباره‌اش صحبت می‌کنند. در یک نشست مجازی، از اعضای شورای نوآوری نیروی کار Business Insider خواستیم تا نظراتشان درباره اینکه هوش مصنوعی چطور در دوازده ماه آینده شرکت‌ها را تغییر خواهد داد، با ما در میان بگذارند.

یادگیری مهارت‌های جدید و ارتقای مهارت‌های کارکنان

یکی از موضوعات اصلی این نشست، یادگیری مهارت‌های جدید و ارتقای مهارت‌های کارکنان بود. تیم پردیس، که بر آینده کار تمرکز دارد، سوالی را مطرح کرد که آیا احتمالاتی مانند مقاله‌ای که یکی از بنیان‌گذاران Sun Microsystems به نام وینود خوسلا نوشته بود—که می‌گفت هوش مصنوعی می‌تواند از توانایی‌های انسان برای یادگیری پیشی بگیرد—واقعیت خواهند داشت؟

برایان سانتیل از آی‌بی‌ام با این نظر مخالف بود ولی قبول داشت که هوش مصنوعی می‌تواند شکاف دیجیتالی را بدتر کند. او گفت: “ما تعهد داده‌ایم که تا سال ۲۰۲۶ دو میلیون نفر را در زمینه هوش مصنوعی آموزش دهیم.” این یعنی تمایل زیادی برای جلوگیری از جا ماندن افراد در اثر این تغییرات وجود دارد.

مارجوری پاول از AARP معتقد است که کمبود نیروی کار جهانی نشان‌دهنده نیاز پایدار به نیروی انسانی است، اما همه باید یاد بگیریم که چطور کار خود را با تغییرات همگام کنیم. او گفت: “باید یاد بگیریم که چگونه شغل‌مان را دوباره انجام دهیم.”

تغییرات شرکت‌ها در ۱۲ ماه آینده به کمک هوش مصنوعی

جاستینا نیکسون – سانتیل از آی‌بی‌ام توضیح داد که هر کاری که بتواند توسط هوش مصنوعی خودکار شود، در سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

او گفت: “باید بفهمید که هوش مصنوعی چه معنایی برای نقش شما دارد، چگونه می‌توانید از آن برای افزایش بهره‌وری استفاده کنید و چگونه می‌توانید از آن برای خلق محصولات و راه‌حل‌های جدید بهره ببرید.”

تبدیل شدن به یک شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی

آناند آدیا از اینفوسیس، یک شرکت بزرگ فناوری اطلاعات، در مورد رویکرد خود صحبت کرد:

او گفت: “هدف ما تبدیل شدن به یک شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی است. باید ببینیم چطور می‌توانیم از هوش مصنوعی در همه کارهایی که انجام می‌دهیم، مانند امور مالی و صدور فاکتور، استفاده کنیم.”

او تصریح کرد که هوش مصنوعی جایگزین افراد نمی‌شود، بلکه بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

نیاز به آموزش و ارتقای مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی

مارجوری پاول از AARP نیز درباره نیاز به آموزش و ارتقای مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی صحبت کرد:

او به این نکته اشاره کرد که “همه باید یاد بگیرند که چگونه با مهندسی پرسش‌ها سروکار داشته باشند. مهندسی پرسش به معنای توانایی فرموله‌کردن سوالات به طور دقیق و بهینه از هوش مصنوعی است.”

تأثیر هوش مصنوعی بر نیروی کار

آلیشیا پیتمن از گروه مشاوره بوستون (BCG) نیز درباره تأثیر هوش مصنوعی بر نیروی کار صحبت کرد:

او بیان داشت که “هوش مصنوعی مولد این قدرت را دارد که جلوی نشت سرمایه انسانی را بگیرد و موجب تغییرات بزرگی شود.”

این فرآیند آموزش و استفاده از ابزارهای سفارشی و عمومی در سازمان را شامل می‌شود. هوش مصنوعی مولد به کارکنان عمومی امکانات بیشتری برای انجام کارهای فنی می‌دهد.

کاربردهای گسترده هوش مصنوعی در شرکت‌ها

مگی هالس از Indeed نیز درباره کاربردهای گسترده هوش مصنوعی در شرکت‌ها گفت:

او اشاره کرد که “اکثر نقش‌ها و فرایندهای کاری با هوش مصنوعی بهبود می‌یابند و این به مرور زمان بیشتر مشهود خواهد شد.”

مدیریت داده‌ها و استانداردهای صنعتی

کنان چن از شرکت Clear Capital به موضوع حیاتی مدیریت داده‌ها و استانداردهای صنعتی اشاره کرد:

او گفت که “سرمایه‌گذاری در داده‌های باکیفیت‌تر بسیار مهم است.” این کار به ویژه در صنعتی مانند تامین مالی مسکن، که بسیار قانون‌گذاری شده است، اهمیت دارد.

لزوم تطبیق روش‌های سازمان با هوش مصنوعی

کریس دری از Weber Shandwick بر لزوم تطبیق روش‌های سازمان با هوش مصنوعی تأکید کرد:

او گفت: “نیاز به پذیرش و آگاهی از هوش مصنوعی برای همه ما آشکار است؛ اما این به معنای چیزهای متفاوت برای بخش‌های مختلف سازمان است.”

اهمیت اعتمادسازی در زمینه هوش مصنوعی

در پایان، شرون تیپتون از LiveRamp و شین کالر از Ancestry درباره اهمیت اعتمادسازی در زمینه هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی برای آینده صحبت کردند. تیپتون اشاره کرد که تمرکز بر امنیت داده‌ها و اطمینان از استفاده مناسب و ایمن از هوش مصنوعی باید اولویت اصلی باشد. کالر نیز بر اهمیت مدیریت و حکمرانی بر هوش مصنوعی به منظور محافظت از داده‌ها و تضمین حریم خصوصی تأکید کرد.

این نشست نشان‌دهنده‌ی چالش‌ها و فرصت‌هایی بود که هوش مصنوعی می‌تواند در آینده نزدیک برای شرکت‌ها به‌همراه بیاورد و این که چگونه رهبران باید راه‌هایی برای تطبیق سازمان‌ها با این فناوری پیدا کنند تا بتوانند بهره‌وری و کارایی را افزایش دهند بدون اینکه نیروی انسانی خود را از دست بدهند. تحولات پیش روی ما، نیازمند رویکردی جامع در تربیت و آماده‌سازی نیروی کار برای تعامل با فناوری نوین است.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه AI شرکت‌ها را متحول خواهد کرد؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه Reddit IPO را با موفقیت برگزار کرد؟
جدیدتر چگونه دوباره برای شغل رد شده اقدام کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • بازاریابی برای آرایشگاه
    22 تکنیک بازاریابی برای آرایشگاه و سالن های زیبایی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • دئره ی جامع بلاگری و کسب درامد در اینستاگرام
    دوره ی جامع کاپیتان بلاگری
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت