جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه TikTok Shop بر Shein غلبه کرد؟

چگونه TikTok Shop بر Shein غلبه کرد؟

آذر ۲۹, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
151 بازدید

موفقیت فروشگاه TikTok در بازار آمریکا

فروشگاه TikTok در میان خریداران آمریکایی به موفقیت بیشتری نسبت به Shein و Sephora دست یافته است. این خبر شاید برای خیلی از کاربران جالب و غافلگیرکننده باشد، چرا که TikTok، که یک شبکه اجتماعی محبوب بین‌المللی است، توانسته تنها در مدت زمان کوتاهی به یک فروشگاه آنلاین موفق تبدیل شود.

راه‌اندازی و رشد سریع فروشگاه TikTok

فروشگاه TikTok در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و از همان ابتدا توانست با سرعت زیادی توجه کاربران آمریکایی را جلب کند. بر اساس یک گزارش جدید از روندهای مصرف‌کننده، ۴۵ درصد از آمریکایی‌های مورد بررسی چیزی از طریق TikTok خریداری کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که این فروشگاه آنلاین توانسته در مقابل خرده‌فروشان بزرگی مانند Shein و Sephora در آمریکا پیشی بگیرد.

تحلیل رفتار هزینه‌ای آمریکایی‌ها

گزارش روندهای مصرف‌کننده سال ۲۰۲۵ که توسط Coefficient Capital و Dan Frommer از The New Consumer تهیه شده، به تحلیل رفتار هزینه‌ای آمریکایی‌ها و چگونگی تأثیر آن بر برخی برندها پرداخته است. این تحقیق شامل ۱۱ نظرسنجی از بیش از ۳۰۰۰ مصرف‌کننده آمریکایی بوده و آخرین نظرسنجی در همین ماه انجام شده است.

آگاهی کاربران از فروشگاه TikTok

فروشگاه TikTok در سپتامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و با اینکه یک خرده‌فروش آنلاین نسبتاً جدید به شمار می‌آید، اما ۸۰ درصد از آمریکایی‌هایی که حداقل ماهی یک‌بار از TikTok استفاده می‌کنند، از وجود این فروشگاه آگاه هستند. این موضوع نشان از افزایش گستره نفوذ TikTok دارد که باعث شده تا در سه‌ماهه سوم مالی، از خرده‌فروشان چون Sephora، Shein، و Qurate پیشی بگیرد.

آمار درآمدی خرده‌فروشان آنلاین

Sephora به شرکت مادر خود، LVMH، کمک کرده تا در سال ۲۰۲۳ فروش بی‌سابقه‌ای را با درآمد ۱۰ میلیارد دلاری در سراسر آمریکای شمالی کسب کند. همچنین، Shein در همان سال ۲ میلیارد دلار سود کسب کرده است. اگرچه گزارش درآمد سه‌ماهه سوم Qurate حاکی از کاهش ۵ درصدی درآمد بوده، اما این شرکت ۱۵۲ میلیون دلار درآمد عملیاتی به‌دست آورده است.

فروشگاه TikTok و برندهای دیگر

در یک گزارش از Financial Times در ماه مارس، شواهدی وجود داشت که نشان می‌داد TikTok در ایالات متحده به ۱۶ میلیارد دلار فروش دست یافته است. هرچند که هنوز مشخص نیست فروشگاه TikTok از زمان راه‌اندازی‌اش در سال ۲۰۲۳ چقدر درآمد داشته، اما این شرکت در گزارش اقتصادی سال ۲۰۲۴ خود اعلام کرده که این اپلیکیشن ۱۵ میلیارد دلار درآمد برای کسب‌وکارهای کوچک در ایالات متحده فراهم کرده است.

خرید در دسته‌های مختلف

گزارش روندهای مصرف‌کننده همچنین نشان می‌دهد که ۴۵ درصد از آمریکایی‌های مورد بررسی “مد، لباس، و لوازم جانبی” را از فروشگاه TikTok خریداری کرده‌اند. لوازم آرایشی و بهداشتی در رتبه دوم با ۴۴ درصد قرار دارند. کاربران TikTok همچنین نشان داده‌اند که الکترونیک، لوازم خانه، مواد غذایی، اسباب‌بازی، کتاب و موارد دیگر را از فروشگاه آنلاین خریداری کرده‌اند.

رهبری TikTok در خرید اجتماعی

TikTok در سال‌های اخیر رهبری رشد اپلیکیشن‌های خرید در رسانه‌های اجتماعی در ایالات متحده را به عهده داشته است. شرکت چینی مادر TikTok، بایت‌دنس، احتمالاً تلاش دارد تا موفقیت اپ خواهر چینی خود، Douyin، را که سالانه صدها میلیارد دلار فروش دارد و اغلب از طریق پخش زنده با تأثیرگذاران انجام می‌شود، در کشور دیگری مثل ایالات متحده تکرار کند.

احتمال ممنوعیت و واکنش‌ها

با وجود محبوبیت فزاینده آن در میان خالقان محتوا و خریداران، TikTok ماه آینده ممکن است با ممنوعیت فدرالی در ایالات متحده مواجه شود. در ماه آوریل، کنگره آمریکا قانون “حفاظت از آمریکایی‌ها در برابر برنامه‌های کنترل‌شده توسط دشمن خارجی” را تصویب کرد. این قانون به بایت‌دنس تا ۱۹ ژانویه فرصت داده تا از TikTok خارج شود، در غیر این صورت ممکن است با ممنوعیت در ایالات متحده مواجه شود.

تبلیغات و طرح‌های تشویقی

پیش از احتمال ممنوعیت، TikTok این هفته یک تبلیغ “فرصت محدود” راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا با جذب یک کاربر جدید، ۵۰ دلار اعتبار فروشگاه TikTok به‌دست آورند. کاربران می‌توانند مجموعاً تا ۳۵۰ دلار اعتبار فروشگاه کسب کنند.

عدم پاسخ‌گویی نمایندگان برندها

نمایندگان TikTok، Shein، Sephora، و Qurate به درخواست Business Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی و فروش محصولات آنلاین > چگونه TikTok Shop بر Shein غلبه کرد؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چگونه در دبی از نظرات منفی فرار کنیم؟
جدیدتر چگونه خانه رویایی خود را در ژاپن بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • فیلم کلاس آنلاین بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
    فیلم کلاس بازاریابی محتوا به روش عصبی هیجانی
  • دوره ی جامع راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
    آموزش راه اندازی سریع فروشگاه اینترنتی
  • ایجاد حس خرید در مشتری
    روانشناسی فروشندگی برای فروش بیشتر
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت