جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی
  • ارتباط در تلگرام: momtazclb@
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد
دسترسی سریع
  • آموزش های مرجع
  • آموزش کامل بازاریابی
  • آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام
  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی
0
ورود / عضویت
  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • لیست دوره ها
  • راه های ارتباطی

وبلاگ

ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه در دنیای دیجیتال فروش خود را افزایش دهیم؟

چگونه در دنیای دیجیتال فروش خود را افزایش دهیم؟

آذر ۱۶, ۱۴۰۳
ارسال شده توسط مدیر سایت
بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) ، بازاریابی و فروش محصولات آنلاین ، برندینگ
76 بازدید

هماهنگی با روندهای تجارت الکترونیکی در سال ۲۰۲۲ و سال‌های آینده

تغییرات در دنیای تجارت الکترونیکی همیشه با سرعت بالایی اتفاق می‌افتند. درست است که بیماری کووید-۱۹ همه چیز را به سطح جدیدی برد، اما بسیاری از عوامل خارجی قبلاً نقشی در این تغییرات داشتند.

در حالی که برخی کسب‌وکارهای آنلاین با تغییرات به خوبی روبه‌رو شده‌اند و آمادگی تغییر و سازگاری با شرایط را دارند، برخی دیگر به سادگی در حال عقب ماندن هستند. پیام برای این گروه از خرده‌فروشان واضح است: مشتریان دیگر در فروشگاه‌های شما نیستند، بلکه فروشگاه شما باید دنیای آن‌ها باشد، فارغ از اینکه از کدام کانال خرید می‌کنند.

اما حتی اگر کانال خرید، آنلاین باشد، رشد در این بخش لزوماً به افزایش تبدیل‌ها (تبدیل بازدیدکننده به مشتری) منجر نمی‌شود. بنابراین این کسب‌وکارها نیاز به تغییر دارند و آن هم به سرعت. سوال بزرگ این است: چگونه؟

چگونه به این نقطه رسیدیم

بیایید در ابتدا ببینیم چگونه به این نقطه رسیدیم و پنج تغییر بزرگ را که برندها و خرده‌فروشان امروز با آن مواجه هستند شناسایی کنیم:

۱. سرگرمی به دنیای آنلاین منتقل شده است

در حالی که روز به روز خریداران بیشتری به سمت خرید آنلاین می‌روند، قبلاً برندها و خرده‌فروشان عمدتاً در فروشگاه‌ها به مشتریان خوش می‌گذشتند و لحظاتی جذاب و شگفت‌انگیز فراهم می‌کردند که آن‌ها را از رقبا متمایز می‌کرد.

تجربه‌های آنلاین معمولاً کاربردی بوده‌اند. تمرکز بر روی ایجاد یک مسیر مشتری روان از ابتدا تا پرداخت نهایی بوده است. اما این اجازه نداد که ارزش افزوده‌ای به شکل سرگرمی‌ یا هیجان به مشتریان ارائه شود. برجسته بودن سخت بوده است.

۲. شبکه‌های اجتماعی ما را از صفحه اصلی دور کرده‌اند

شبکه‌های اجتماعی نحوه خرید آنلاین مردم را تغییر داده‌اند. چه در خود پلتفرم‌ها مثل اینستاگرام باشد و چه ارجاع مردم به کانال‌های دیگر، مشتریان در نقطه‌های مختلف تماس با برندها تعامل دارند.

….

چگونه برندها می‌توانند همچنان مرتبط بمانند

حال که تغییرات را شناسایی کرده‌ایم، برندها باید زمان و تلاش خود را به چه چیزی اختصاص دهند تا به این تغییرات پاسخ دهند و برای مشتریان امروزی و همچنین در آینده همچنان مرتبط بمانند؟ در زیر چهار توصیه آورده شده است:

۱. برای دنیای تماماً دیجیتال آماده شوید

دیگر تجربیاتی کوچک در دیجیتال یا واکنشگرایی کافی نیست. برندها و خرده‌فروشان باید در فناوری‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال جدید سرمایه‌گذاری کنند که استراتژی‌ای با محوریت دیجیتال و مشتری‌محور را پشتیبانی کنند.

رقابت در دنیایی که تماماً دیجیتال خواهد بود دشوار خواهد شد. موفقیت بسته به توانایی در ایجاد تجربیاتی برای مشتریان و ارائه آنچه آن‌ها می‌خواهند، دقیقاً زمانی که می‌خواهند، خواهد بود. در غیر این صورت، آن‌ها هیچ مشکلی در مراجعه به جای دیگر نخواهند داشت.

۲. تجربه را تغییر دهید، نه فقط محتوا را

وقت آن است که برندها و خرده‌فروشان با تجربه‌های مشتریان متمایز شوند — چگونه این تجربه‌ها را به مشتریان ارائه دهند، به کدام کانال‌ها، چگونه این کار را به طور مداوم انجام دهند و سپس شخصی‌سازی و مرتبط بودن را اضافه کنند.

….

۳. رویکرد چابک را در پیش بگیرید

نمی‌توان انکار کرد که ارائه رویکردی مشتری‌محور و اولویت دیجیتال بستگی به فناوری دارد و مهم‌تر از آن به این که چگونه کسب‌وکارها همه فرآیندها و جریان‌های کاری خود را شکل داده و مدیریت می‌کنند.

۴. مدیریت تجربیات دیجیتال با محتوا، نه کد

کلید برای برندها و خرده‌فروشان یافتن پلتفرم‌هایی است که به آنان اجازه دهند تجربه مشتریان را با محتوا تعریف کنند، نه با کد. با این راه‌حل‌ها، آن‌ها می‌توانند قالب‌ها و زبان‌های قالب‌بندی پیچیده‌ای که نیاز به توسعه‌دهندگان برای اعمال تغییر دارند را حذف کنند و به جهانی بروند که تغییر تجربیات آسان، سریع و به راحتی قابل مقیاس‌پذیری باشد.

با پذیرش این توصیه‌ها، سازمان‌های تجارت الکترونیکی می‌توانند یک پایگاه مشتری وفادار بسازند، فروش خود را افزایش دهند و در سال ۲۰۲۲ و سال‌های آینده موفق شوند.

اشتراک گذاری:
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
مسیر این مطلب
ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد > کافه آموزش ممتازکلاب > بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی > بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing) > چگونه در دنیای دیجیتال فروش خود را افزایش دهیم؟

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بهترین شیرهای گیاهی برای لاته استارباکس
چگونه با چرخه های ۹۰ روزه از بیکاری بکاهیم؟
تازه‌ترین ترندهای کاری در ۲۰۲۴
نکات کلیدی برای موفقیت در مصاحبه شغلی
۲۰ کتاب ضروری از میلیاردرهای موفق
چگونه هزینه های امنیتی مدیران را کاهش دهیم؟
قدیمی تر چرا خریداران لوکس از تورم نمیترسند؟
جدیدتر چگونه Sweetwater فروش آنلاین خود را افزایش داد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

دوره های آموزشی
  • دوره ی جامع فروشندگان ممتاز - آموزش فروش و بازاریابی
    دوره ی جامع فروشندگان ممتاز
  • 14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
    14 نکته کلیدی برای تولید محتوا
  • دوره ی جامع آموزش کپی رایتینگ
    دوره جامع کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی - از صفر تا صد
  • پیش ثبت نام و مشاوره طراحی سایت
    مشاوره برای سفارش طراحی سایت
  • دوره ی جامع آموزش نورومارکتینگ - بازاریابی عصبی
    دوره ی جامع نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
دسته بندی مطالب وبسایت
  • آموزش های مرجع
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی ، فروش اینترنتی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی محتوا ، کانتنت مارکتینگ (content marketing)
  • بازاریابی و فروش محصولات آنلاین
  • برندینگ
  • تبلیغات
  • سئو
  • قدرت های فردی برای بازاریابی و فروش حرفه ای
  • کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی
  • متفرقه
مطالب کار شده در وبسایت
ارتباط با مشتری استراتژی قیمت گذاری املاک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام ایده ها بازاریابی آرایشگاه بازاریابی آفلاین بازاریابی تعمیرگاه و مکانیکی بازاریابی رستوران و فست فود بازاریابی شبکه های اجتماعی SMM بازاریابی عصبی بازاریابی و فروش محصولات گران قیمت بازاریابی کافی شاپ و کافه بلاگری تبلیغات محیطی تخفیف دادن تکنیک ها و فرمول های نوشتن تیتر های جذاب ( عنوان نویسی) تکنیک های جذب فالوور در اینستاگرام تکنیک های فروش تکنیک های فن بیان در فروشندگی دیجیتال مارکتینگ رایگان رفتار روانشناسی فروش سئو محلی سئو کردن با ویدیو نورومارکتینگ و بازاریابی عصبی ویدیو مارکتینگ ویدیوهای دن لاک با زیرنویس و دوبله فارسی ویدیوهای گری وی با زیرنویس و دوبله فارسی پادکست آموزش بازاریابی پرسنال برندینگ ، برندسازی شخصی پوشاک و لباس کتاب کسب و کار
آشنایی با ممتازکلاب

ممتازکلاب یک وبسایت آموزشی برای آموزش بازاریابی اینترنتی ، آموزش بازاریابی عصبی(نورومارکتینگ) ، آموزش کسب درامد از اینستاگرام ، آموزش فروش و فروشندگی و تکنیک های روانشناسی فروش است.
رویکرد ما بیشتر به سمت محتوای ویدیویی است.
همچنین هدف اصلی ما اینست که دوره های آموزش بازاریابی و فروش اینترنتی ما کاملا عملی باشد.
یعنی با انجام مواردی که به شما تدریس میشود کاملا در کسب درآمد و افزایش فروش کسب و کارتان رشد زیادی را تجربه کنید.
راه ارتباطی:

واتساپ و تماس: 09306412317
تلگرام: momtazclb@

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیران ممتاز کلاب است
ورود
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
استفاده از آدرس ایمیل
عضویت
استفاده از موبایل
استفاده از ایمیل
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت