آموزش کامل بازاریابی انگیزشی + تکنیک های کاربردی
بازاریابی انگیزشی یکی از بهتری ورش های بازاریابی برای فروش است که در این مطلب توسط ممتاز کلاب منتشر شده است.
نکته ی ۱۰۰ دلاری برای جذب مشتری برای فروش بیشتر با استفاده از بازاریابی انگیزشی رو توی این آموزش میخوام بهتون بگم.
در واقع کلید اصلی فروش هر چیزیکه با استفاده از اونها میتونید هر محصولی رو بفروشید.
جذب مشتری با استفاده از محتوا و یا تبلیغات در دنیای بازاریابی اینترنتی امروز خیلی به ظاهر پیچیده شده.
اما توی مطلب امروز میخوام بهتون بگم که اینطور نیست و ما فقط یه سری اصل ها رو گم کردیم.
شما امروزه دیگر نمیتوانید در تولید محتوای خودتان به مخاطبان بگید ” ما بهترین قر لاغری را داریم”.
چون مشتری دیگر این را باور نمیکند. بنابراین نیاز دارید که جدیدترین آموزش بازاریابی را یاد بگیرید.
در این مطلب از وبسایت ممتاز کلاب میتوانید جدیدترین متد بازاریابی را یاد بگیرید. که بازاریابی انگیزشی نام دارد.
بازاریاب ها و صاحبان بیزینس و کسب و کار اغلب با تغییر روند کارشون تکنیک های بازاریابیشان رو هم تغییر میدن.
در حالی که این نکته رو فراموش کردن که برای فروش و بازرایابی و جذب مشتری برای فروش بیشتر فقط کافیه به دلایل اصلی فروش هر محصولی توجه کرد.
واقعا میخوای جذب مشتری برای فروش بیشتر رو تجربه کنی؟
اگر میخوای مخاطب های زیادی جذب کنی و اگر میخوای مخاطب هات رو تبدیل به مشتری کنی
اگر میخوای به پیشنهاد های خریدت فکر کنند
یا اگر تو به دنبال این هستی که تبلیغات پر بازده باشه حتما باید دلایل انگیزشی و هیجانی خرید مردم رو بدونی تا بتونی مشتری بیشتری جذب کنی و فروشت رو زیادتر کنی.
مردم یه سری دکمه های انگیزشی دارن که با فشار دادن اونها میتونی محصولت رو بفروشی.
میتونی فروشت رو چند برابر کنی.
تحریک حس انگیزشی مردم و هیجانی عصبی اونها ، در واقع توجهشون رو به بیزینس تو چندین برابر میکنه.
یه مثال در تحریک حس هیجانی مردم در بازاریابی عصبی:
بزار برات مثال بزنم:
فرض کن تیتر این باشه: ۵ روش ساده برای افزایش جذابیت استایل زنان
در این صورت من احساس ها و هیجانات مختلفی رو با همین تیتر در مخاطب هام برانگیخته کردم.
دقت کن به چه محرک هایی در مخاطبم دست زدم:
۱- دست بابی به حس جذاب بود و جذابیت داشتن برای جنس مخالف
۲- حس دستیابی به روش هایی کاملا ساده و کسب نتایجی بزرگ
به نظرتون تیتر بالا چطور باعث جذب مشتری و افزایش فروش میشه؟
من توی تیتر بالا فقط دوتا محرک استفاده کردم و با استفاده از اون میتونم مخاطب های خیلی زیادی رو جذب تیتر و محتوای خودم کنم.
حالا میتونه یک تیتر تبلیغاتی باشه یا عنوان محتوا و مطلبی خاص باشه.
مهمترین عامل در بازاریابی هیجانی و جذب مشتری برای فروش بیشتر جلب توجه اولیه هست.
چون تا وقتی عنوان و تیتر محتوای ما نتونه مخاطب رو نگه داره پس بقیه ی محتوایی که داریم هم به درد نمیخوره.
بنابراین باید سعی کنیم حتما توی هر برخورد با مشتری این محرک های هیجانی رو فشار بدیم.
این ها احساس هایی که برانگیخته میکنیم همیشه در همه ی زمان ها در بین مردم ثابت بوده چون به نوعی به نیاز ها و ویژگی های غریزی و فیزیولوژی ما ارتباط برقرار میکنه.
چطوری با عنوان جذاب مغز رو تحریک کنیم؟
وقتی میگیم روش های ساده دقیقا کارایی مغز رو نشونه گرفتیم. مغز انسان تمایل داره تا اونجایی که میتونه بهینه باشه و کمتر فعالیت کنه .
حالا این خاصیت و ویژگی مغز خودش رو به این شکل در همه ی زندگی ما نشون میده و وقتی به مخاطب میگیم روش ساده در واقع همون لحظه این خاصیت مغز رو فعال کردیم.
باز در مورد جذابیت هم به همین طریق عمل کردیم. به صورت غریزی انسان ها دنبال جلب توجه جنس مخالف هستن
حتی اگر یک نفر ۶۰ سالش هم باشه اگر جایی با این تیتر مواجه بشه به احتمال زیاد روش کلیک میکنه چون دقیقا نیاز غریزیش که یه عمر باهاش زندگی کرده و کنجکاو کردیم.
بنابراین برای جذب مشتری و فروش بیشتر حتما نیاز داریم که بلد باشیم چطور محرک های هیجانی مخاطب ها رو فعال و تحریک کنیم.
یادگیری راز های این نوع بازاریابی:
اگر شما هم مثل من علاقه مند هستید که این راز های این مهارت رو یاد بگیرید و بتونید با دونستن راز های ساخت محتوا و عنوان های انگیزشی
دکمه های هیجان مخاطبانتان رو فشار بدید تا نرخ جذب مشتری و فروشت محصولاتتان را افزایش بدید
و بتونید بیزینس خودتون رو روی ریل پر سرعت پولسازی قرار بدید بهتون پیشنهاد میکنم در یک رویداد آموزشی شرکت کنید.
این رویداد در همین وبسایت ممتاز کلاب به صورت آنلاین برای شما قابل دستیابی هست فقط کافیه روی دکمه ی زیر بزنید تا صفحه ی این رویداد رو مشاهده کنید:
دیدگاهتان را بنویسید