ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

۷ ایده برای تولید محتوا آموزش زبان در اینستاگرام

چطور برای آموزش زبان محتوا تولید کنیم؟

تولید محتوا آموزش زبان با ایده های جالب تولید محتوا اینستاگرامی کار شما را در این روز های پر تلاطم اقتصادی که قطعا یکی از بهترین راه ها برای گریز از سختی ها مهاجرت است به خوبی راه میندازد.

اگر به بنر های خیابانی هم دقت کرده باشید می بینید که بازار مهاجرت هر روز داغ تر از روز قبل می شود. اما واقعیت این است که شرط اول مهاجرت برای هر شخصی یادگیری زبان است.

چراکه برای هر فرد مهاجر دست کم داشتن مهارت گفتاری برای بر طرف کردن نیاز های روزانه یک احتیاج مبرم است.

حالا اگر شما پیج آموزش زبان دارید نیاز دارید که محتوای آموزشی و محتوای کاربردی برای پیج اینستاگرامتون تهیه کنید به طوری که بیشترین تاثیر را در جذف فالوور های هدف یک پیج زبان داشته باشد.

تولید محتوا پیج زبان انگلیسی در اینستا

در ادامه به شما ۷ ایده برای تولید محتوای پیج اینستاگرامی با رویکرد آموزش زبان ارائه خواهم کرد:

علاوه بر این قضیه ی مهاجرت، یادگیری یک زبان دوم به هرفرد حس برتری می دهد؛ که البته این احساس برتری اصلا هم کاذب نیست؛ چراکه بنا به نظر سازمان های جهانی کسی که انگلیسی را در حد متوسط نداند عملا بی سواد است!

پس تو این شرایط تقلای یادگیری زبان، قطعا داشتنِ یک پیج زبان خوب، می تواند برای همه ی افراد خواهان یادگیری مانند یک ناجی عمل کند. اگر شما از جمله افرادِ قوی در انواع زبان ها هستید به شما تبریک می گوییم. چراکه با داشتن پیجِ یادگیری زبان هم می توانید خودتان درآمدی کسب کنید و هم می توانید به تعدادِ زیادی از افراد کمک کنید. اما نکته ای که هست این می باشد که چگونه یک پیچ خوب راه اندازی کنیم؟

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا به شما انواع راهکارهایِ راه اندازی یک پیج زبانِ حرفه ای را آموزش دهیم.

ویدیو زیر بخش هایی از فیلم دوره ی بلاگری است:

ثبت نام در دوره آنلاین بلاگری در اینستاگرام


۱.مخاطب خود را را بر اساس دنبال کننده هایش بشناسید

امتیاز اینستاگرام این است که به راحتی هر شخص می تواند مخاطب پیج خود را پیدا کند؛ کافیست که شما به عنوان صاحب پیج آموزش زبان به پیج های رقیب و یا مرتبط به زمینه کاریتون( مانند پیج های مهاجرتی) خود سر بزنید و در آن جا از طریق کامنت ها مخاطب خود را بشناسید و متوجه بشید چه سوالاتی میپرسد و چه نیاز هایی دارید.

یا اینکه توجه کنید کدام پست ها بیشترین کامنت رو گرفتند و شما متوجه میشید چه مدل محتوایی برای مخاطب شما جذاب تر هست.

همینطور در ابتدای شروع پیج کاریتون برید فالوور های پیج همکار رو فالو کنید. اونها کسانی هستند که پیج همکار شما رو فالو کردن پس ممکنه ازین طریق متوجه پیج شما هم بشوند.

این کار بسیار ساده است؛ ولی کاملا موثر! چراکه به راحتی مخاطبتان را پیدا می کنید.

 

۲. خلاقیت در تولید محتوا

یکی از کارهایی که باید انجام بدید خلاقیت هست. چرا به خلاقیت نیاز داریم؟؟؟ چون مخاطب در اینستاگرام از یادگیری کمی فاصله گرفته. در واقع مردم از درس و دانشگاه خسته هستند.

علت اینکه مردم توی یادگیری زبان تنبلی میکنن اینه که فرآیند یادگیری کسل کننده هست. پس وظیفه ی شما چیه اینجا؟؟؟ این که با خلاقیت در موضوعات تولید محتوا 


۳. ویدئو و عکس را باهم بگذارید.

در پیج تان انواعی از ویدئو های فیلم های مختلف و همچنین عکس های متنوع را قرار دهید و پست هایتان را محدود به یک نوع محتوای یکنواخت نکنید. البته ناگفته نماند که بهتر است نظمی مابین ویدئو ها و عکس ها ایجاد کنید. یا اصلا می توانید پس از آموزش یک کلمه قطعه ی کوتاهی از فیلمی که کلمه ی مد نظر در آن به کار رفته را بگذارید.

تجربه ثابت کرده است که یادگیری زبان از طریق فیلم بسیار بالا است.

ثبت نام آسان در دوره آموزش بلاگری در اینستاگرام

۴. به مخاطبانتان نشان که پیج تان واقعا مفید است. چطور؟

باید به مخاطبان نشان دهید که پیجِ مفیدی دارید. راه حل این مفید نشان دادن هم این می باشد که بعد از هر چند پست ( مثلا بعد از هر ۲۰ تا ۳۰ تا) یک آزمون ( آزمون را خودتان طرح نکنید و یک آزمون معتبر از جایی مثل یک موسسه یا یک کتاب معروف به آن ها معرفی کنید. چراکه آن مخاطب معمولا به آزمون خود شما اعتماد نمی کند) از آن ها بگیرید. نمره ی این آزمون به مخاطبان نشان می دهد که تا حد یاد گرفته است.

در گذر زمان آزمون ها را سخت تر کنید تا مخاطب پیشرفت را در خودش ببینید. همچنین به یاد داشته باشید که این آزمون ها را محدود به آزمون های کتبی نکنید و انواعی از آزمون های شفاهی و حتی عملی را در محتوای خود قرار دهید.

در وقع این روش تولید محتوا میتواند فالوور های وفاداری داشته باشید که بعدها محصولات شما رو خریداری میکنند. زیرا اثر پذیری محتوای شما رو در آزمون میبینند.


اگر به دنبال ایده تولید محتوا برای انواع موضوعات میگردید لینک زیر را بررسی کنید:

لیست ایده های محتوا پیج اینستاگرام


۵. تبلیغ زیاد ممنوع

دقت داشته باشید که همیشه تبلیغ زیاد درباره ی هرچیزی نتیجه ی عکس دارد. چرا که این حس به مخاطب تلقین می شود که این پیج اگر خوب بود نیاز به تبلیغِ تا این حد نداشت!

احتمالا خودتان هم از اصرار های بی مورد فروشنده ها معمولا زده می شوید و حتی ممکن است که کالا یا خدمتِ مدِ نظرتان را که آن فروشنده دارد را نخرید!

۶. از نقلِ قول های بزرگان استفاده کنید

شما می توانید از حرف های بزرگان که به یادگیری زبان به طورِ مستقیم یا غیر مستقیم تشویق کرده اند بهره ببرید؛ وآن ها را بعد از هر ۴ یا ۵ پست قرار بدهید. توجه داشته باشید که باید کلمات به کار رفته در آن صحبتِ فرد بزرگ تا حدودی قابل فهم برای خواننده باشد. در واقع پستی باید بگذارید که کلمات آن را از قبل تا حدود زیادی به مخاطب آموزش داده اید.

اطلاعات بیشتر در مورد دوره ی جامع بلاگری

۷. اگر خودتان جلوی دوربین می روید ، قوی باشید!

وقتی افراد موفق را خوب بررسی کنید، می بینید که اغلب آن ها با داشتن استعدادهای معمولی خیلی از بقیه جلوتر هستند. اما چرا؟ دلیل آن اعتماد به نفس است. اگر حس می کنید که شخضیتی قوی و با اعتماد به نفس دارید به راحتی بعد از هر چند پست جلوی دوربین بروید و برخی از آموزش ها را خودتان به دنبال کننده یاد بدهید.

۸. پست زیاد بگذارید

به یاد داشته باشید که پیج آموزش زبان از جمله پیج هایی است که هر چه بیشتر پست بگذارید خواننده بیشتر یاد می گیرد. ( البته خیلی زیاد هم افراط نکنید مثلا ۴ تا ۵ تا در هفته کفایت می کند)


ویدیو زیر در مورد روش تولید محتوای حرفه ای هست که برای پیج تدریس زبان خارجی میتونید استفاده کنید:

 

دانلود ویدیو بالا با لینک مستقیم


تمامی راهکار های تولید محتوا در اینستاگرام برای کسب درآمد در قالب یک پکیج جامع:

یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که میتونید داشته باشید ، چیزی هست که از تلف شدن زمانتون جلوگیری میکنه.

اگر دنبال کسب درآمد از طریق پیج آموزش زبان در اینستاگرام هستید لطفا برای دانش و مهارت بازاریابیتون اهمیت قائل باشید.

من یک دوره ی کامل ۶ ساعته آموزش تولید محتوا و فروش در اینستاگرام دارم که تمامی قواعد مورد نیاز برای بلاگری کردن و پست و استوری گذاشتن حرفه ای رو یاد میگرید.

روکرد ما در طراحی این دوره مثال های زیاد از پیج های موفق و تحلیل آونها بوده هست و هدف اصلی این هست که شما محتوایی تولید کنید که منجر به فروشتون بشه.

هر پیجی که داری چه آموزشی چه فروشگاهی و چه خدماتی ، برای هر کدوم کلی مثال زده شده تا به صورت کامل تولید محتوا در اینستاگرام رو فرا بگیرید.

پشتیبانی اختصاصی این دوره هم از مزیت های منحصر به فرد هست که میتونید در حین دوره یا پس از تماشا اون سوالاتتون رو از طریق پشتیبانی به ما ارسال کنید تا بهترین و تخصصی ترین پاسخ رو بهتون بدیم.

توی دوره میبینمتون.

اطلاعت بیشتر در مورد دوره بلاگری در اینستاگرام

 

 

خروج از نسخه موبایل