ایده ی تولید محتوا برای پیج موبایل
موبایل از جمله کالاهایی است که برعکس طلا و جواهرات به طریق آنلاین به نسبت خوب به فروش می رود. اگر شما هم به سایت دیوارو یا شیپور سر زده باشید دیده اید که مردم با اطمینان بیشتری موبایل را نسبت به کالاهای دیگر خرید و فروش می کنند.
پس صد البته یک فروشنده موبایل در اینستاگرام حتما باید روی تولید محتوا و ایده های محتوایی اینستاگرام تمرکز کند.
تولید محتوای پیج اینستاگرام باید کاملا اختصاصی موضوع کسب و کار شما باشد که بتوانید مشتری ها رو مثل یک جارو برقی جذب خودتون کنید.
علاوه بر این، پیج های اینستاگرامی نیز وجود دارند که عمدتا فروشِ آنلاین خوبی را تجربه می کنند. اما سوال اینجاست که آیا این فروش خوب همیشگی است؟ ویا فقط برخی از پیج ها توانایی این فروش را دارند؟ این تعداد افرادی که توانایی فروش دارند چه راهکار هایی را برای خود اتخاذ می کنند؟
در این مقاله قصد داریم که به شما راهکار هایی را آموزش دهیم که به واسطه ی آن ها می توانید یک پیج فروش موبایل خوب را راه اندازی کنید.
۱.موبایل ولوازم موبایل را همراه باهم بفروشید
این راه حل دقیقا همان روشی است که در موبایل فروشی های سنتی نیز از آن استفاده می کنند. یعنی در واقع شما در پیج تان فقط انواع مدل های موبایل را قرار ندهید و بلکه از لوازم جانبی آن ها نیز در پیج تان تصویر برداری کنید. چراکه اینگونه مشتری با خیال راحت از شما تمام موبایل و حاشیه های آن را خریداری می کند و دیگر نیازی ندارد که به سایت ها و پیج های دیگر سر بزند.
۲. انواع روش های تعمیر موبایل را در پیج تان قرار دهید
اگر دقت کرده باشید، مردم سالانه ساعت های طولانی از وقتشان را در مغازه های تعمیر موبایل می گذرانند. این گذارندن وقت معمولا ساعت های مفیدی از عمرِ افراد را مشغول به خود می کند.چراکه عمدتا بسیاری از کارها ی شخصی امروزه با موبایل انجام می شود.
حالا اگر شما می خواهید نسبت به پیج های دیگر جلو باشید کافیست که ویدئو ها و تصاویری قرار دهید که به واسطه آن ها مردم بدون مراجعه به مغازه های تعمیر موبایل مشکلات مویل شان را بفهمند. این راهنماییِ تعمیر برای آن ها می تواند به مشتری کمک بزرگی کند؛ چرا که به مقدار زیادی در زمان و همچنین وقت آن ها صرفه جویی می شود.
مشتری وقتی پیج شما را می بیند حس خوبی بهش دست می دهد چرا که می فهمد شما فقط به فکر سود خودتان نیستید بلکه برای مشتری هم ارزش قائلید. اینگونه خیلی سریع طرفدارِ درجه ۱ پیدا می کنید.
ثبت نام در دوره آنلاین بلاگری در اینستاگرام
۳. طرح های تخفیف کوتاه مدت به کار ببرید
در کالاهایی مثل موبایل با اینکه قیمت اصلی آن باتوجه به نرخ دلار تعیین میشود؛ اما شما می توانید با کم کردن سود خود در مدت کوتاهی ، فروش خود را به درصد بالاتری برسانید. در واقع یعنی شما سود حاصله ی خود از فروش موبایل را کم می کنید ولی در عوض فروش خود را افزایش می دهید.
این راهکار به مشتری این حس را تلقین می کند که باید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را بکند. زیرا شما در مدت کوتاهی تصمیم گرفته اید که کالایتان را با قیمت کمتری بفروشید.
توجه داشته باشید این روش تنها زمانی اثر دارد که مدت کوتاهی این تخفیف وجود داشته باشد. در واقع برای این طرحتان حتی باید تایمرهم بگذارید. ( نزدیک به عید نوروز که همه جا گران می کنند شما می توانید به راحتی با تخفیف اورژانسی که به خریدارانتان می دهید به راحتی سود خوبی رو با فروش ارزانتر کسب کنید)
۴.تضمین برگشت بدهید
قطعا در مجازی مشتریان اعتماد کمتری به فروشنده دارند. شما برای اطمینان طرحی را بگذارید که اگر به هر شکل موبایل رسیده به دست آن ها شبیه توضیحات نبود، آن را بی قید و شرط بر می گردانید و آن را تعویض می کنید.
۵. با مشتریاننتان حرف بزنید
این را به یاد داشته باشید که فروش، تازه ابتدای راه است و بعد از آن تازه باید یک مشتری را به خریدار ثابت تبدیل کنید. هر گونه مشکل و سوالی برای مشتریان پیش آمد با مهربانی و دلسوزی تمام به حل مشکلات مربوط به موبایل او پاسخ بدهید. حتی گاهی وقتا شما پیگیر مشکلات پیش آمده برای موبایل او بشوید.
۶. تعویض کنید.
اگربه موبایل فروشی های فیزیکی دقت کرده باشید، می بینید که اغلب آن ها طرح هایی را برای تعویض موبایل های مشتری با موبایل های نو و دسته دوم موجود در مغازه شان می گذارند. در واقع آن ها موبایل مشتری را با یک موبایل دیگر تعویض می کنند.
این راه حل را در مجازی هم می شود پیش برد و کافیست که دو نفر به هم اعتماد داشته باشند! البته ترجیحا مبادله را فقط با مشتریان ثابت و مورد اطمینان تان انجام دهید.
خرید دوره ی آموزش بلاگری و تولید محتوا اینستاگرام
۷. پیج های رقیبتان را پیدا کنید.
شما می توانید با پیدا کردن پیج های تقریبا رقیب خود( مانند لپ تاپ فروشی ها) دو امتیاز کسب کنید. ۱. اول اینکه با فوت و فن های پیج های موفق آشنا شوید. ۲. و دوم هم اینکه می توانید با کامنت با ارزش گذاشتن( منظور از کامنت با ارزش کامنت معنا دار است که مقلا فقط یک استیکر دست زدن نباشد) در زیر پست های محصولات مشابه، کامنت خود را مورد پین اینستاگرام قرار دهید و در صدر کامنت ها آن را نگه دارید. این در صدر بودن موجب می شود که مشتریان کنجکاو شوند و به پیج شما هم سر بزنند.
اگر به دنبال ایده تولید محتوا برای انواع موضوعات میگردید لینک زیر را بررسی کنید: