۶ روش برای تبدیل بازدید کننده های وبسایت به خریدار:
سلام. توی این پست میخوایم با ۶ روش آشنا بشیم که به کمک اونها بتونیم
کاربران وبسایتمون رو به خریدار تبدیل کنیم:
توی این پست خیلی اجمالی میخوان اون ها رو عنوان کنم.
دانلود ویدیو بالا با لینم مستقیم
روش اول: ویدیو
داشتن ویدیو توی وبسایت کمک میکنه که تعامل شما با کاربر ها تا ۸۰ درصد بیشتر بشه.
همینطور برای محصولات میتونید با ویدیو توی زمان کوتاهی کلی اطلاعات و نکات درباره ی محصول به کاربر ها بگید.
روش ۲: : سرعت
سرعت وبسایت به خصوص برای کاربرهای موبایل خیلی تعیین کنندس. هر یک ثانیه که سایت شما دیر لود میشه
7 درصد شانس فروش رو از دست میدین.
شماره ۳: طراحی سایت : طراحی وبسایت یا طراحیی صفحه لندینگ پیج به نرخ تبدیل
بازدید کننده به خریدار خیلی کمک میکنه. اگه طراحی خوبی نداشته باشید
کاربر حس خوبی به سایتتون نداره و فکر میکنه ماه به ماه به سایتتون سر نمیزنید.
مکانی که ویدیو قرار میگیره . اینکه ریسپانسیو باشه یعنی برای کاربر های موبایلی سایز درستی داشته باشه
جایی که دکمه ها و فرم ها قرار میگیرن.
جایی که نوشته ها قرار میگیرن همه این ها در در داشتن یک طراحی مناسب به شما کمک میکنه
مورد ۴: نمایش رضایت مشتری ها از شما. مردم بیشتر از خود شما از افرادی مثل خودشون تاثیر میگیرن
وقتی مردمی رو میبینن که از شما خدمات و محصول شما تمجید کردن به مقدار خیلی زیادی زودتر مشتری شما میشن.
شماره ۵: یه دلیل منطقی به مخاطب بده که از شما خرید کنه. مردم همیشه قبل خرید از خودشون میپرسم چرا باید اینو بخرم
باید بتونن منطقشون رو راضی کنن. پس دلیل منطقی نیاز واجب شما برای داشتن فروشه.
شاید باورتون نشه اما خیلی وقتها دلایل منطقی ساده هم تاثیر گذار هستن.
شماره ۶: صفحه فرود یا لندینگ پیج : جایی که شما کاربرهاتون رو با یه پیشنهاد ساده و رد نشدنی جذب میکنید
تا اولین تجربه خریدش رو از شما داشته باشه. و مشتری که یکبار از شما خرید کرده ، دفعه دوم راحت تر خرید میکنه.