۵ قانون برای فروش موفق که به شما کمک میکنه با رعایت این نکات افراد بیشتری رو به مشتری و پول تبدیل کنید. حتما با این آموزش همراه باشید.
آیا کسی هستید که میخواهید فروش موفق داشته باشید؟
اکثر مردم نمیدونن فروش مهمه و واسه همین نمیان تلاش کنن که اصول فروش رو یاد بگیرن چون فکر میکنن فروش موفق فقط واسه یک سری افراد خاص هست که مغازه دارند.
این مسئله که یادگیری بازاریابی و فروش مهم هست رو افرادی درک میکنند که میزان درامد و حقوقشون بستگی به میزان فروش های موفقشان دارد. اونوقت هست که تلاش میکنند برای فروشنده ی حرفه ای شدن.
فروشندگان تنها کسانی نیستند که باید بازاریابی و فروش رو یاد بگیرند
آخرین باری که از کسی درخواستی داشتید و سعی کردید اون رو متقاعد کنید کی بوده؟ آخرین باری که از پدرتون ماشینش رو قرض گرفتید یا آخرین باری که سعی کردید با همکارتون صحبت کنید که به جای شما یک شیفت اضفه سرکار بیاد کی بوده؟
متقاعد کردن در واقع خود فروش هست. و وقتی بتونید خوب متقاعد کنید در واقع فروشنده ی خوبی خواهید شد.
یکی از چالش های بزرگ صاحبان کسب و کار اینه که فکر میکنند مردم اگر سراغ خرید چیزی بیان خودشون میتونن تصمیم گیری کنند و خرید رو انجام بدن و نیازی به یادگیری موفقیت در فروش نیست.
فروشندگان حرفه ای متولد نمیشن بلکه ساخته میشوند.
فروش موفق رو با این ۵ نکته به خاطر بسپارید:
۱- شخصیت شماست که میفروشد نه محصول
توی فروش اولین نکته اینه که شما باید سعی کنید شخصیتتون رو به خوبی ارائه کنید چون تا وقتی که مخاطب و مشتری از شخصیت شما خوشش نیاد به هیچ وجه نمیتونید فروشنده موفقی باشید.
چه فروشتون اینترنتی باشه و جه فروش حضوری برای یک فروش موفق باید حتما شخصیت خوبی از خودتون به نمایش بگذارید. پس سعی کنید خودتون رو خیلی خوب به مخاطب و مردم ارائه کنید و طوری رفتار کنید که اونها در مقابل شما
هیچگونه گاردی نداشته باشند بلکه برایشان به عنوان یک شخص محترم و عالی به نظر بیاید. در واقع تصور کنید در یک مهمانی هستید و میخواهید خیلی محترمانه با آدم های فرهیخته صحبت کنید.
همونطوری با مشتریان و مخاطبانتون ارتباط بگیرید.
۲- برای صحبت کردن بی تابی نکنید – فروش موفق از توجه زیادحاصل میشه
خیلی از فروشندگان وقتی میخوان بفروشن شروع میکنن یه ضرب در مورد محصولشون صحبت کردن و اینه چطور میشه این محصول رو به خوبی استفاده کرد و …
حالا مسئله اینجاست که یک بازاریاب و فروشنده ی حرفه ای وقتی میخواد توی فروشکاه انلاین یا فیزیکی خودش چیزی رو بفروشه اول میاد دقت میکنه مخاطبش دقیقا چه خواسته ای داره
و بعد وقتی میخواد صحبت کنه میاد اون مزیت های محصولش که دقیقا اون نیاز ها رو پوشش میده رو عنوان میکنه. در واقع خلاصه و مفید صحبت میکنه.
فرآیند های اتوماتیک وبسایت رو چیکارش کنیم؟
توی وبسایت های فروشگاهی فیلتر هایی که در سایدبار تعبیه شدند میتونه نقش گوش دادن رو ایفا کنه. وقتی توی دیجی کالا دنیال محصولی میگردید شما میبینید که فیلتر های قرار داده تا بتونید جدید ترین محصولات ، پر فروش ترین محصولات یا تعیین کنید از چه بازه قیمتی شروع و تمام بشه.
۳- یک فروش موفق ، فروش به مشتریان هدف هست
خیلی از فروشنده ها به اشتباه میخوان به همه مردم محصولشون رو بفروشن. اینکار اشتباه و وقت تلف کردن هست. باید به مشتری ها و افرادی که قدر محصولتون رو خواهند دونست و حاضرن بابتش پول پرداخت کنن بفروشید.
به خصوص برای فروش های اینترنتی یک فروش موفق داشتن نیاز داره که بتونید مخاطبان هدف رو جذب کنید. مثلا خود من در این صفحه سعی دارم افرادی که دنبال مطالبی برای فروش موفق هستند رو جذب کنم و میدونم که حاضرن این مطلب رو مطالعه کنند.
۴- به مشتری بگیم چی گیرش میاد
قدرت مزیت های محصول خیلی بیشتر از ویژگی ها و قابلیت های اون هست. برای داشتن یک فروش موفق در بیزینس و کسب و کار های انلاین شما باید حتما بتوانید توصیف خوبی از قابلیت های محصولتون داشته باشید.
مثلا یک گوشی موبایل با باتری ۳۰۰ میلی آمپر رو باید بتونید برای مشتری به خوبی توصیف کنید. مثلا بگید که ۱۴ ساعت بدون وقفه و نیاز به شارژ کردن میتونید با موبایل ویدیو تماشا کنیدو بازی اجرا کنید.
بنابراین مزیت ها خیلی قوی هستند و میتونند یه حورایی راز فروش شما باشند.
۵- بازاریابی عصبی هیجانی رو بلد باشیم
برای داشتن یک فروش موفق و تبدیل شدن به فرونده و بازاریابی موفق نیاز داریم که بازاریابی عصبی هیجانی رو یاد بگیریم تا بتونیم به طور مستقیم روی احساسات مشتری تاثیر بذاریم.
در واقع خواست ههای اصلی اون رو هدف بگیریم تا ن تنها مشتری متقاعد بشه از ما خرید بلکه میزان فروش های ما به شدت افزایش پیدا میکنه.
بازاریابی عصبی هیجانی یک رویکرد حرفه ای برای ارائه ی هرچه بهتر محصول هست و شما میتونید با استفاده از این دانش در هر فضایی موفق بشید.
کسب درآمد بیشتر در بازاریابی وقتی حاصل میشه که شما پولتون رو الکی دور نریزید. اگر فرآیند بازاریابی رو به خوبی یاد بگیرید میتونید هر رویکرد بازرایابی و فروش خودتون رو تبدیل به یک تجربه ی مفید کنید. من به شما توصیه میکنم حتما روی لینک زیر کلیک کنید و در مورد دوره ی بازاریابی و فروش عصبی هیجانی بیشتر بدونید .
از دست دادن این فرصت عالی برای یادگیری فروش موفق و بازاریابی پولساز ممکنه فرصت های درآمدزایی زیادی برای شما از بین ببرد.