در این مطلب میخوام ۵ روش برای افزایش فروش سایت به شما بگم که اگر این نکات رو رعایت نکنید احتمالا کلی پول دارید از دست میدید.
البته که کلی روش و ترفند برای افزایش فروش و درآمدزایی آنلاین وجود دارد هست ولی خب من در اینجا روش هایی به شما میگم که هر کدومش یک استراتژی هست و با این استراتژی ها میتونید یک رویکرد حدید در کسب و کار آنلاین به خصوص سایتتون داشته باشید.
من خیلی سریع میرم سراغ ارائه ی روش هایی برای افزایش فروش سایت:
۵ استراتژی قدرتمند برای افزایش فروش سایت:
روش هایی که در این مطلب میخوام بهتون بگم به شدت عملیاتی هستند و شما میتونید فقط با داشتن انگیزه و اراده ی کافی برای افزایش درآمد اونها رو انجام بدید و وبسایت پر فروشی داشته باشید و پول های بیشتری رو به صورت آنلاین از طریق وبسایتتون به دست بیارید
فقط بهم قول بدید که عملگرا باشید.
روش اول: استاندارد کردن ظاهر سایت:
اگر میخواید با افزایش فروش سایت درآمدتون رو زیادتر کنید پس حتما یک ظاهر و پوسته ی استاندارد و شیک برای سایتتون انتخاب کنید. چونکه وبسایت باید بسیار ساده باشه.
تا مشتری راحت خریدش رو انجام بده. دقیقا مثل یک مغازه دار که میدونه مشتری پول نقد همراهش نیست واسه ی همین دستگاه پز رو توی مغازه میذاره.
پس وبسایت هایی که میخوان فروش های زیادی رو تجربه کنند باید وبسایت استانداردی داشته باشند.
بعد از این مقاله برید سایت دیجی کالا رو یک نگاهی بندازید و ببینید که چجوری خیلی راحت میشه باش کار کرد.
دقیقا شما هم باید همچین کاری برای وبسایتتون انجام بدید.
روش دوم: ارائه تخفیف و کوپن ها:
مشتری ها همیشه دنبال قیمت های کمتر هستند. وقتی شما یک کد تخفیف و کوپن خرید ارزان تر به مشتری وبسایتتون میدید میتونید اون رو ترغیب کنید که از شما خرید کنه.
در واقع در حالتی که بهش آموزش بازاریابی عصبی میگن مشتری احساس میکنه میتونه یک محصول رو با قیمت پایین تری خرید کنه و ازین کار سود و منفعت مالی میبره.
یکی از بزرگترین محرک های مردم رایگان بودن و یا تخفیف ادن هست. پس حتما این کار رو انجام بدید و به شمتری تخفیف بدید.
افزایش فروش سایت و به طور کلی بیزینس در اینترنت بر مبنای ارتباط و لطف کردن به مشتری هست. اگر مشتری ها میخواستند خرید خشکی داشته باشند به بازار میرفتن.
در فضای اینترنت باید تعامل داشته باشی و سعی کن با تخفیفی که به مشتری میدی شروع کننده ی این تعامل باشی.
دقیقا شرکت های مثل اسنپ و اسنپ فود و تپسی و … میان برای خرید اول به شما یک تخفیف بسیار فوق العاده میدن که شما اولین خریدتون رو از اونها انجام بدید.
بعد که این کار صورت گرفت شما یک بار تجربه ی خرید از اون ها رو داشتید و احساس ناز بهش پیدا میکنید و برای بار دوم هم و سوم و همیشه هم ازشون خرید میکنید.
شما هم اجازه بدید مشتری تون یک بار تجربه ی خرید از شما رو داشته باشه.
روش سوم برای افزایش فروش سایت:
جایزه بدید. یعنی چی؟
یعنی اینکه به مشتری بگو که قیمت این محصول مثلا ۲۰۰ هزار تومن هست. تو ۲۰۰ تومن رو که بدی علاوه بر این محصول یه هدیه هم روش دریافت میکنی.
حالا این هدیه میتونه مرتبط باشه و هم میتونه غیر مرتبط باشه که در دوره ی تولید محتوا به روش بازاریابی عصبی هیجانی این رو کامل توضیح دادم.
دیدن دوره ی تولید محتوا به روش عصبی هیجانی
روش چهارم: بازی و مسابقه
یعنی برای افزایش فروش سایت باید یه کاری کنیم که ویروسی سایت و محصول شما پخش بشه. پس باید بازی و مسابقه برگذار کنیم. این چیزی هست که ویروسی پنخش میشه
حالا میتونه مثلا این باشه که به مخاطب و مشتر هات بگی یه بازی خوب داریم و اون اینه که
اگر بتونی یکی از دوستات رو متقاعد کنی که از وبسایت ما خرید کنه به هر دو تا تون تخفیف ۳۵ هزار تومنی میدیم. (۳۵ هزار تومان مثال بود)
پس با برگذاری بازی و مسابقه میتونیم فروش وبسایت رو بسیار افزایش بدیم.
روش پنجم: کراس سلینگ ( افزایش فروش سایت با فروش تکمیلی)
و اما اخرین روش و استراتژی برای زیاد تر کردن میزان فروش سایت و افزایش نرخ تبدیل روشی هست که سالهاست توسط مک دونالد استفاده میشه.
به این صورت که وقتی مشتری یک محصول در وبسایت شما میخواد خرید کنه شما قبل از تکمیل خریدش
بهش محصولات جانبی و بیشتری رو پیشنهاد بدید. چون دیگه تصمیم گرفته خرید کنه و مبلغ رو بپردازه و خیلی راحت میتونی راضیش کنی که یه محصول جانبی دیگه هم کنارش از شما خرید کنه.
اگر میخواید بسیار حرفه ای بازاریابی و افزایش فروش رو یاد بگیرید تا بتویند بیشترین پول ها رو از وبسایتتون در بیارید فقط کافیه که دوره ی اموزش بازاریابی عصبی رو تهیه کنید
تا با تکنیک های عصبی که باعث تحریک ذهن مخاطب میشه آشنا بشید