نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

۴ استراتژی فروش سرویس های آنلاین

۴ استراتژی فروش سرویس های آنلاین !

سلام به همه ی شما دوستان عزیز. من توی این ویدیو درباره ی ۴ استراتژی برای فروختن سرویس ها و خدمات آنلاین صحبت کنم.

شما کاربران عزیز میتونید نسخه ی کامل این ویدیو رو در زیر مشاهده کنید.

 

 

 

 

دانلود فایل ویدیویی بالا

 

https://file.momtazclub.ir/marketing/1821-4sterategy-for-selling-online-service/4sterategy-for-sell-online-service.mp3?_=1

 

دانلود فایل صوتی بالا

 

متن ویدیوی آموزش ۴ استراتژی فروش محصولات و خدمات آنلاین:

 

چطور محصول یا خدمات گرانقیمت رو بفروشیم؟

خیلی ها دارن محصولات و خدمات ۳۰ ۴۰ تومنی رو میفروشن. اما وقتی خدمات گرون قیمت داریم چطور بفروشیم؟

سلام.
خب میدونیم فروختن خدمانت گرون قیمت بسیار کار دشواری هست و نیاز به مارکتینگ قوی ای داره.

در واقع برای خیلیا خرید محصول انلاین گران مثل شلاق خوردن میمونه

و توی این ویدیو میخوام به دلیلی که باعث میشه مردم حاضر باشن برای یه محصول خیلی هزینه کنن اشاره کنم.

 

پس در زیر با ۴ اسنراتژی فروش سرویس ها و خدمات آنلاین آشنا بشیم

۴ شیوه برای فروش خدمات و سرویس:

امروزه یکی از بهترین محصولات برای فروش سرویس هست مثل انتی ویروس ….
خب فروش یه شئی ملموس آسونه چون میتونی به مردم نشون بدی که  اون چیه و چه فایده هایی داره 

اما سرویس و خدمات رو چطور بفروشیم؟

سلام به شما فلانی هستم و میخوام در مورد فروش سرویس و خدمات  باهاتون صحبت کنم 

و میخوام که ۴ روش برای فروش سرویس ها بهتون بگم.

اول ازخود شما میپرسم: به نظرتون یه سرویس و خدمات رو چطور باید فروخت ؟

لطفا نظرتون رو واسم کامنت کنید.

 

۱- اولین روش برای فروش سرویس های آنلاین توصیف مزیت های اون به شکلی واضح  قابل حس کردن هست. 

خب مشتری شما قراره یک سرویس و خدمات خاصی رو بخره  و اگه فقط میخواید بش بگید که من این سرویس رو دارم و ازم بخر و  دربارش چیز خاصی نمیگی . خب چرا باید ازتون بخرن؟

خب بگید که مزیت سرویستون چیه؟ چیو برا طرف مقابل بهتر میکنه  مثلا اپلیکیشن آموزش زبان اگه دارید ارائه میدین 

که خب یه نوع سرویس محسوب میشه میتونید به مردم
که متد آموزش به کا رفته توی این اپلیکیشن باعث میشه کلمات رو عمیق یاد بگیرید

یا مثلا خود من یکی از بیزینس هام وبسایت آی مدلز هست.
که ویژگی های زیادی نسبت به سایت های رقیب خودش داره که ینا میشن مزیت

و حالا اگه در مورد مزیت هات چیزی نگی به مخاطب خب اونا متقاعد نمیشن
و پیش خودشون میرسن چرا باید اینو بخرم و جوابی براش پیدا نمیکنن . ولی وقتی مزیت کارت رو میگی
اونها باز هم از خودشون میپرسن چرا باید این سرویس یا نرم افزار رو بخرم ولی اینبار واسش جواب دارن
چرا؟ چون شما مزیت سرویست رو گفتی

۲- روش دوم برای فروش یک سرویس اینه که نتیجه ی اون خرید رو  توصیف کنی. چون مردم میخوان بدونن با خرید یه چیزی چیو به دست میارن.

به طور مثال سلام من سرویس تبلیغات اینترنتی دارم و میتونم  ترافیک شما رو ۵ برابر کنم و اینم نرخ تبدیل مشتری های  قبلیمونه و اینم میزان ارتقا فالور ها و اعضای مشتریان اخیرمونه و فلان

 

این یک نمونه از نتیجه ایه که باید ارائه بدین. ینی بگید چه منفعتی  به دست میارن.

و وقتی خیلی جزئیات رو بهتر توضیح میدین متوجه میشین که
احتمال فروختن بیشتر میشه در مقایسه با زمانی که شما فقط نتایج کلی
رو میگید.

۳- روش سوم برای فروش یک سرویس آنلاین : ارزش هست

ببینید خیلی از بیزینس ها و شرکت ها چون وقت کافی ندارن میرن
افرادی رو استخدام میکنن تا براشون یه کاری رو انجام بدن

خب اگه بتونید خدماتی رو بهشون بدین که مثلا اون کارشون رو اتوماتیک کنه
و با هزینه کمتر توی وقتشون صرفه جویی کنه و همینطور باعث بشه
بازدهیشون هم بهتر بشه خب این یخ ارزش افزوده عظیمه.

توی دنیا خیلی از سرویس ها و نرم افزار ها برای صرفه جویی  توی وقت مردم و افراد ایجاد شدن. 

به خصوص اینکه بیزینس های کوچیک در شروع کار نمیتونن هزینه های  زیادی برای اسخدام صرف کنن. مثال خیلی سادش میشه 

خدمات طراحی سایت با وردپرس که برای یه بیزینس تازه ایجاد شده

یک سرویس بی نهایت عالی هست چرا؟ چون توی شروع کاره و نمیتونه هزینه چند میلیونی  بده برای طراحی سایت اختصاصی. 

پس اگه میخوای یک سرویس راه بندازی تا ازش کسب درآمد کنی

باید ببینی توی یک حوزه چه مشکلاتی هست و اون رو برطرف کنی.
یا اگر سرویس و خدمات رو داری فقط لازمه این ها رو خوب ارائه کنی .

۴- روش چهارم برای فروش سرویسهای online: فروش به روش لنگره

ببینید احتمالا شما رقیب هایی هم دارین درسته؟ پس باید به مردم نشون بدین
که چقدر کارآمد ترین ، سریع ترین ، ارزون ترین و چقدر نتایج بهتری ارائه میدین

تا بتونید افراد بیشتری رو مشتری خودتون کنید.

اما درست ترین کار توی روش لنگر اینه که ارزش های وجودی سرویستون
رو به مخاطب نشون بدیم.
اگر قیمت بالاتری هم دارید متقاعد کنیم که چرا؟ چه چیزی داریم که بقیه ندارن
چطور نتایج ما بهتر هستن. اینا رو توضیح بدیم. مثل دیجی کالا که مطمئن تره
پس وقتی این کارا رو درست انجام بدین خیلیا میگن که اره این
سرویس با بقیه متفاوته. و وقتی به این دیدگاه برسن و مشتری بشن
دگ یه مشتری عالی و دائم هستن.
روش لنگر برای کسایی که رقیب زیاد دارن خیلی موثره.
توی ویدیوهای بعدی بیشتر دربراش حرف میزنم.(پایان)

خروج از نسخه موبایل