یکی از اتفاقاتی که خیلی رایج است اینست که مسائلی پیش می آید که شاید تقصیر ما نیست اما مشتری به ما گلایه و اعتراض می کند.
در این ویدیو نحوه ی برخورد با اعتراض مشتری و گلایه های رایج مشتری را توضیح دادم.
در صورتی که تمایل دارید در یک دوره ی بازاریابی جامع شرکت کنید تا نحوه ی فروش و بازاریابی محصولات را در اینترنت فرا بگیرید به شما توصیه میکنم در دوره ی ” فروشندگان ممتاز” شرکت کنید.
این دوره مخصوص افرادی است که می خواهند از نقطه ی صفر شروع کنند تا یاد بگیرند به مانند افراد حرفه ای در اینترنت ( اینستاگرام + وبسایت) محصولات یا خدمات و یا مهارت خود را بفروشند و یا آموزش بدهند.