یکی از روش های نورو مارکتینگ یا همان بازاریابی عصبی این است که مخاطب را احساساتی کنید. در واقع ما در این روش نمیخواهیم سر کسی را کلاه بگذاریم. بلکه می آییم معایب و اشکالات خرید نکردن محصولمان را برای مشتری توضیح می دهیم.
یا اینکه می آییم به مشتری توضیح میدیم که مثلا نخریدن عینک استاندارد چه مشکلاتی برای چشم مشتری ایجاد میکند. و با توضیح احساسی اون مشکلات مخاطب را ترغیب به خرید کردن می کنیم.
پس از تماشای این ویدیو من به شما پیشنهاد میدهم که در یک دوره ی جامع شرکت کنید.
دوره ی جامع فروشندگان ممتاز به شما تمام فرایند بازاریابی اینترنتی را از صفر تا صد به شما آموزش می دهد: