نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

نکات بلاگری صدف بیوتی ، موفق ترین بلاگر ایرانی

بررسی صدف بیوتی در بلاگری و بیوتی بلاگری

چرا صدف بیوتی محبوب ترین بلاگر ایرانیه ؟!

چطور یک بلاگری فقط با تولید محتوا در اینستاگرام به این سطح از درآمد آنلاین و تاثیر گذاری میرسد که فقط با تبلیغات در استوری اینستاگرام باعث میشود که انبار یک شرکت لوازم آرایشی خالی بشود.

چطور صدف بیوتی به یکی از بهترین ابزار های بازاریابی لوازم آرایشی و محصولات زیبایی تبدیل شده است؟ با بلاگری کردن درست و اصولی. 

در واقع وقتی آموزش بلاگری ببینیم اصول و قواعد اون را یاد بگیریم میتوانیم هر محصولی را به تعداد بالا در اینستاگرام بفروشیم.

امروز میخوام درباره صدف بیوتی چنتا نکته بهتون بگم. صدف بیوتی به غیر از اینکه محبوب ترین بلاگر ایرانیه، خود اینستاگرام بعنوان محبوب ترین؛ یعنی یکی از محبوب ترین بلاگر های اینستاگرام معرفیش کرده.

دلیلش چیه؟  تعامل بالا  با فالوور ها در پیجش.  صدف بیوتی بخاطر کاراکتری که از خودش درست کرده، روزمره ی خودشو نشون میده کنارش نکات آموزشیش رو داره و محصولات خوبی رو میفروشه،


شرکت در کلاس جامع آموزش بلاگری


محصولات خودش و دیگران رو درواقع معرفی میکنه، تعامل بالا میگیره. این تعامل بالا از کجا میاد؟ از کاراکتری که تولید کرده! یک کاراکتر دوست داشتنی ، یک کاراکتری که هر روز داره تو استوریش فعالیت میکنه و حس صمیمیت ایجاد میکنه!

پس این رو باید از صدف بیوتی یاد بگیریم، که اگر میخوایم تعامل بالا داشته باشیم، باید فعالیت بالایی هم داشته باشیم! نه فقط توی کیفیت، بلکه توی کَمیت! صدف بیوتی روزانه بین ۱۰ تا ۳۰ تا استوری میذاره، هر ماه یک چالش ویژه خودش رو داره.

چالشی که خیلیامون دیدیم مثل چالش ثبت کردن  یک reaction. اومد خیلی قشنگ، گفتش که آقا خودش از همسرش یک ویدیو گرفت، که فلان خرید رو انجام داده و reaction همسرش نسبت به اون خریدِ گرون قیمت رو گرفت.

گفت: حالا شما بیاین از همسرتون این reaction رو بگیرید! تلفن رو بردارید ، دارید به دوستتون میگید که ۲۰ ملیون،۱۵ میلیون از محصولات صدف بیوتی رو خریداری کردین! reaction رو برای من بفرستین و این یکی از چالشهای صدف بیوتی بود.

صدف بیوتی سفری نرفته که مخاطباش در جریان نباشن! صدف بیوتی محصولی رو ایجاد نکرده که مخاطباش در ارتباط نباشن و ندونن! کامنتای زیر پست صدف بیوتی عجیبه! تعاملش، تولید محتواش، استمرارش و در نتیجه موفقیت! از صدف بیوتی یاد بگیریم، فقط رو کیفیت مانور ندیم! کَمیت هم خیلی مهمه.

به طور کلی اگر میخواید بدانید که نحوه فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام چطور است باید به بلاگری کردن صدف بیوتی توجه کنید که چقدر حرفه ای محصولات برناهی مختلف را معرفی می کند و شما را از کیفیت و نخوه ی استفاده ی از آنها آگاه میسازد.

در ادامه به شما توصیه میکنم که کامترین مقاله  وبسایت ممتاز کلاب را در مورد بلاگری را مطالعه کنید:

 

آموزش جامع بلاگری از صفر تا ۱۰۰

خروج از نسخه موبایل