ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

معرفی دوره ی آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

آموزش فروش محصول در اینستاگرام - دوره ی آموزشی

همه به فکر درآمدزایی از اینستاگرام‌اند اما بهترین روشش رو نمی‌دونن. یه عالمه سوال هم دارن. ما توی این مطلب جواب همۀ این سوال‌ها رو بهتون می‌دیم.

ما در وبسایت ممتاز کلاب همیشه تلاش داشتیم به دانشجوها و کاربرانمون این مورد با اهمیت رو منتقل کنیم که شما برای درآمدزایی آنلاین از اینترنت باید حتما روی پلتفرم های مختلف حضور داشته باشید. مثلا هم وبسایت داشته باشید و هم پیج اینستاگرام که اگر یکی از آنها دچار خللی شد از یک کانال دیگر بازاریابی هم بتوانید مشتری جذب کنید. بنابراین در اکثر آموزش هایمان به شما آموزش کامل بازاریابی اینترنتی را داده ایم و شما میتوانید از طریق آن هم اساس کسب درامد آنلاین از اینترنت را فرا بگیرید و هم بسته به نوع اموزش به صورت اختصاصی یادگیری داشته باشید.

یه سری از سوال‌هاتون رو دربارۀ فروش بیشتر یا اصلا درآمدزایی از اینستاگرام، لیست کردیم. سوال‌هایی که همیشه می‌پرسید و سوال اکثر شماست.

مثلا:

دوره ی جامع کسب درآمد از اینستاگرام و بلاگری

سوال خیلی‌هاتون اینه که «چرا همین کارهایی که من می‌کنم رو یکی دیگه می‌کنه، اصلا فقط داره عکس می‌ذاره و داره می‌فروشه، چرا من نمی‌فروشم؟»

جوابش خیلی جالبه. ببین، اول از همه برو ببین اون کِی شروع کرده؟ طرف دوهزارتا پست داره، هنوز داره پست های After-before می‌ذاره و مشتریش هم داره.

اما اون توی این الگوریتم اینستاگرام کار نکرده. تو داری تو این الگوریتم کار می‌کنی. ببین، تو اینستاگرام خیلی تایمِ شروع مهمه.

تو الآن که شروع می‌کنی، طبق الگوریتم الآن باید کار کنی. الگوریتم الآن هم داره میگه : ویدیو مارکتینگ انجام بده، عکس باکیفیت بذار، محتوای ترند تولید کن، بیا جلوی دوربین و همۀ این‌ها.

آموزش کامل کسب درآمد از اینستاگرام

پس نرو سراغ اینکه «شما که می‌گید اینطوری، اون پیج که اینطوری نیست، چرا؟» ببین، اون ممکنه چهار تا پنج سال وقت گذاشته.

دو تا کار می‌تونی کنی، ‌یا چهار پنج سال وقت بذاری و صد میلیون، دویست تومن هزینه بکنی، یا این کارهایی که ما می‌گیم رو بکن. این کارهایی که من بهت می‌گم.

یه سوال دیگه‌ای هم که خیلی می‌پرسن و باید جوابش رو بدونی، اینه که توی کپشن باید قیمت بذاریم یا نذاریم؟

ببین،‌ قبل از اینکه قیمت بذاری یا نذاری یا اصلا شروع کنی به کارت، باید بری همۀ محصولاتی که توی بازار هستن رو پیدا بکنی. یعنی چی؟

یعنی یه عالمه رقیب مثل تو، اومدن روی این محصولِ مثل تو، بازاریابی می‌کنن و فروش انجام می‌دن. برو از اون‌ها قیمت بگیر.

قیمت بازار رو بدون. اگر تونستی با یک ارسال رایگان، با یک بسته‌بندی خاص، ایجاد یک مزیت رقابتی بکنی؛ یا حتی یک قیمت پایین‌تر، یه قیمت کاملا رقابتی با بازار، برای محصولت بذاری، اون موقع می‌تونی قیمتت رو تو کپشن بذاری.

خرید دوره ی جامع تولید محتوا در اینستاگرام

اما اگه نه، قیمتت یه عالمه بالاتر از سطح بازاره، اون موقع می‌تونی دوتا کار کنی: یا باز قیمت بذاری و اصلا بیای پز بدی روی اون خدماتی که داری ارائه می‌دی.

یا اینکه نه، قیمتت رو نذاری و توی استوری اعلام کنی، یا بگی که بیان دایرکت که بتونی قانعشون کنی. خیلی‌ها هم می‌گن که این قیمته تغییر می‌کنه. اگه قیمتت دائم در حال تغییره، قیمت نذار.

اما با یک کپشن جذاب و با استوری‌های جذاب، مخاطب رو ببر تو دایرکت، خدماتت رو به رخش بکش، در نهایت قیمتت هم بهش بگو. اینطوری یک فروشنده ی حرفه ای شدی که پرزنت کردن رو خوب بلده.

متد های خیلی متنوعی برای افزایش فروش و فروشندگی حرفه ای وجود داره که توی دوره های آموزشی مختلف ارائه شده.

جواب همۀ سوال‌هاتون و کلی آموزش دیگه، توی دوره ی آموزش بلاگری آماده شده. سورپرایزمون این بود، این دوره از امروز روی سایتمونه.

(دورۀ جامع آموزش فروش در اینستاگرام):

توی دوره «جامع کاپیتان بلاگری » چه اتفاقاتی می‌گذره؟

یه عالمه که ویدیوی آموزشیه، ۶ساعت ویدیوی آموزشی به  از هر چی فکرش رو بکنی.

این چک‌لیست‌ها بهتون می‌گه دقیقا بعد از دیدن هر بخش آموزش باید چیکار کنی.

راه‌های افزایش فالور رو بهت میگیم و همینطور تکنیک های نهایی سازی فروش.

قیمت این دوره به مناسبت رونمایی از دوره تخفیف ویژه خورده.

هزینۀ‌ این دوره در حال حاضر هزار تومنه که بخاطر رونمایی از سایتمون شده ۴۱۰ هزار تومن.

اما یک کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای شما عزیزانی که در این صفحه دارید این مطلب رو میخونید قرار دادم.

فقط کافیه کد زیر رو موقع خرید توی کادر ” کد تخفیف” قرار بدید.

کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی:  mecit

روی دکمه ی زیر بزنید و کد تخفیف را واد کنید و دیدن دوره را شروع کنید.

 همین الان یادگیری بلاگری در اینستاگرام رو شروع کن

 

خروج از نسخه موبایل