بدون بلد بودن تکنیک های جذب مشتری با تولید محتوا، زحمات شما برای تولید محتوا در فروش بی فایده هست. فرآیند نورومارکتینگ در تولید محتوا بسیار به شما کمک میکند.
تبدیل و جذب مشتری با تولید محتوای پیوسته و مداوم:
خیلی از اعتماد سازی ها یکباره و با یک برخورد ایجاد نمیشن بلکه با تعامل های طولانی یا در یک مدت زمان خاصی ایجاد میشن.
در کسب و کارهای آنلاین و مجازی هم همیشه با یک محتوا و تبلیغ مخاطب مشتری شما نمیشه بلکه به مرور برای اون اعبار شما جلب میشه.
توی فضای حقیق و دنیای واقعی اعتماد سازی کمی راحت تر هست. به عنوان مثال فقط کافیه در یک مهمانی و یا مراسمی شما رو به عنوان یک فروشنده ی لوازم مکانیکی بشناسن و خب احتمالا در صورت نیاز اون افراد به اون قطعات سراغ شما میان. در واقع اینجا فرآیند جذب مشتری با تولید محتوا همون معرفی خودتون به عنوان یک فرد مختصص و یا فعال در یک صنعت و حوزه هست.
پس میبینیم که خیلی تاثیر داره که ما محتوای خودمون رو همه جا پخش کنیم. کلا مثل سلام گفتن باید عادت کنیم همه جا در مورد بیزینس خودمون حرف بزنیم.
اینکه محتوای پیوسته تولید کنیم هم در واقع اثبات خودمون هست.
جذب و تولید مشتری در وبسایت و اینستاگرام:
تو فضای مجازی باید نشون بدی که وافعی هستی و میشه بهت اعتماد کرد.
منظورم این نیست که توی یک سایت و یا صفحه ی بیزینسی خودت در شبکه های اجتماعی بیای جلو دوربین و با مخاطب حرف بزنی. این روش رو الان مد نظرم نیست بلکه با چیزهای به ظاهر ساده و کوچیک میتونی اون تاثیری که میخوای رو بذاری.
چیزهای ساده مثل چی؟
مثلا اگر داری محصولاتی که میخوای پست کنی رو بسته بندی میکنی میتونی یه تصویر از اون روند بذاری یا چیزهایی شبیه این.
البته میدونم ممکنه در حال حاضر مشتری زیادی نداشته باشی و تصویر تکی از یه بسته هم جذاب نیست.
ولی این فقط یکی از انواع محتوای اعتماد سازی بود. تصویری از محصولات و موجودی مدل ها میتونه خیلی تاثیر بالایی داشته باشه.
معرفی تمام روش های کسب درامد از اینترنت در ۱۲۰ ثانیه