ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

بررسی استراتژی بازاریابی اپلیکیشن دلیسا + عکس

در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن دلیسا را از نظر استراتژی بازاریابی به صورت کامل بررسی کنیم.

استراتژی بازاریابی در واقع همان بیزینس پلن است و به این معنی است که یک کسب و کار از چه روش هایی میتواند کسب درآمد کند.

خیلی وقت بود قصد داشتم در مورد بیزینس پلن اپلیکیشن ها صحبت کنم. که خب امروز تصمیم گرفتم یک اپلیکیشن قدرتمند و جامع با بیزینس پلن بسیار خوب را به شما معرفی کنم.

 

بررسی اپلیکیشن دلیسا به عنوان یک موزیک پلیر آنلاین و اپلیکیشن ریلیشن شیپ :

خب قطعا اولین چیزی که در مورد یک اپلیکیشن به ذهنمان میرسد اینست که موضوع آن چیست؟ یعنی این اپلیکیشن چه کاری انجام میدهد.

یکی از دلایلی که یک اپلیکیشن ممکن است درآمد کمی را رقم بزند جامع نبودن آن است.

فرض کنید یک اپلیکیشن در زمینه ی اشتراک عکس منتشر شود. آیا این اپ تمام نیاز کاربران را در زمینه سوشال مدیا برطرف میکند؟

یا مثلا فرض کنید اپلیکیشن اینستاگرام ، قابلیت ارسال پیام و استوری نداشت. آیا میتوان به این اپلیکیشن ، یک اپ جامع گفت؟ قطعا نه.

پس اگر یک اپلیکیشن در یک دسته بندی منتشر میشود ، بایستی بتواند نیاز های کاربر را در ان زمینه طوری برطرف کند که کاربر نیازی به یک اپلیکیشن دیگر را احساس نکند.

 

اپلیکیشن دلیسا در دسته بندی اپ های ریلیشن شیپ وارد بازار شده است ، اما نکته ی قابل توجه اینست که به صورت اپلیکیشن موزیک پلیر انلاین و اپلیکیشن آلبوم خاطرات مشترک و کلی امکانات دیگر منتشر شده است.

در واقع جامع بودن خودش را در زمینه ی اپلیکیشن های ریلیشن شیپ تثبیت کرده است.

پس ما داریم در مورد جامع ترین برنامه موبایل در زمینه ریلیشن شیپ صحبت میکنیم که در واقع اپی کاربردی برای کاپل ها ، زن و شوهر ها و هر کسی که شریک عاطفی دارد.

 

بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا چگونه است؟

به طور کلی یک اپلیکیشن ۳ مدل بیزینس پلن دارد: ۱- کسب درآمد از طریق تبلیغات ۲- کسب درآمد از طریق خرید اپلیکیشن ۳- کسب درآمد از طریق فروش اشتراک زمانی

بهترین مدل و جذاب ترین استراتژی بازاریابی یک اپلیکیشن حالت سوم است ، یعنی مدلی که کاربران مداوم به شما هزینه پرداخت کنند تا از اپ شما استفاده کنند.

اپلیکیشن دلیسا  با طراحی یک اپلیکیشن سرویس محور ، یعنی اپلیکیشنی که نیاز کاربر از طریق سپری کردن زمان در خود اپ برطرف میشود اقدام به طراحی یک بیزینس پلن اشتراکی کرده است.

بیزینس پلن اپلیکیشن دلیسا

 

استراتژی وایرال مارکتینگ در اپلیکیشن دلیسا:

یکی دیگر از استراتژی های بسیار جذاب بازاریابی در زمینه ی سرویس های آنلاین وایرال مارکتینگ است که اپلیکیشن دلیسا به خوبی به این نکته توجه کرده است.

در این روش شما در ازای ارئه هدیه به کاربر او را تشویق میکنید که دوستانش را به برنامه ی شما دعوت کند.

به این صورت کاربر برای اینکه به جای پرداخت پول ، از روش دیگر هدیه و اشتراک شما را داشته باشد ، تلاش میکند کاربران دیگر را به برنامه ی شما دعوت کند تا با کد دعوت مخصوص او وارد برنامه ی شما بشوند.

 

برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن توصیه میشود که آن را نصب کنید و از زاویه بیزینس پلن ان را بررسی کنید.

صفحه ی دانلود اپلیکیشن دلیسا

 

خروج از نسخه موبایل