ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

آموزش کامل بلاگری بدون چهره✔️+ ۹ ایده تولید محتوا

بلاگری بدون چهره یکی از مهارت هایی است که به شما کمک میکند تا بدون اینکه خودتان در جلوی دوربین قرار بگیرید ، بتوانید در شبکه های اجماعی مانند اینستاگرام کاراکتر سازی کنید و برای محصولات و خدماتتان مشتری یابی کنید.

همان طور که میدانید امروزه یکی از روش های بسیار موفق برای کسب درآدمد از اینستاگرام اینست که شما به صورت یک بلاگر تولید محتوا کنید.

در واقع بلاگری کردن در اینستاگرام خودش یک مهارت بسیار مهم است شما با استفاده از ان روی مردم و فالوور ها تاثیر گذاری میکنید و آن باعث فروش بیشتر شما می شود.

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد جلوی دوربین قرار نمیگیرند و از خودشان ویدیو وعکس نمی گذارند اینست که ترس از جلوی دوربین آمدند دارند.

خیلی از افراد ازینکه دیده بشوند ترس دارند  حالا این ترس ممکن است دلایل روانشناسی داشته باشد مثلا خیلی ترس از قضاوت شدن دارند یا اعتماد به نفس پایین باعث میشود که تمایلی برای اینکه در جلوی دوربین ویدیو ضبط کنند و محصولات خودشان را معرفی کنند ندارند.

در بلاگری بدون چهره ما بدون اینکه چهره ی مان در شبکه ی اجتماعی مان مشخص باشد به تولید محتوا اقدام میکنیم.

بلاگری بدون چهره بهتر است یا بلاگری با چهره؟

اصل قضیه این است که ما با مخاطب یک ارتباط درست برقرار کنیم و تبدیل به یک هویت یا کاراکتر در ذهن مشتری بشویم. برای اینکار با استفاده از چهره ی خودمان کار راحت تری داریم زیرا که ما در آن صورت راحت تر یک کاراکتر بصری که همان چهره مان است را ساخته ایم.

اما بدون چهره هم میتواتیم یک کاراکتر خوب وقوی بسازیم به ضرطی که خلاق باشیم.

نکات مثبت بلاگری بدون چهره:

در بلاگری بدون چهره ما با استفاده از شرایط موجود میتوانیم کاراکتر سازی را بهتر انجام بدهیم: مثلا وقتی چهره مان مشخص نیست و مخاطب میداند یک نفر دارد این پیج را میگرداند ، خب قاعدتا یک کنجکاوی ایجاد می شود.

نکته ی بعدی اینکه ما برای تولید محتوا کار راح تتری داریم. منظور اینست که گاهی اوقات برای جلوی دوربین امدن نیاز به مرتب کردن صورت یا موها داریم یا کلا احساس میکنیم انرژی جلوی دوربین آمدن را نداریم یا در محیط مناسبی نیستیم.

اما در بلاگری بدون چهره شما میتوانید خیلی راحت تر برای تولید محتوا اماده بشوید.

انواع روش های بلاگری بدون چهره:

۱- بلاگری بدون چهره:

در این روش چهره ی شما به طور کامل مخفی است و شما از محصولات یا فضاهای دیگر مانند فروشگاهتان یا پنجره یا باغ و … محتوا میگذارید. (بستگی به انی دارد که دارید استوری میگذارید یا ویدیو محصول)

ضمن اینکه مثلا وقتی دارید روی محصول توضیح میدهید میتوانید با آوردن دستتان به داخل کادر دوربین ، روی ان توضیح بدید.

در بلاگری بدون چهره شما باید بتوانید توجه مخاطب را به خوبی جلب کنید زیرا از لحاظ دانش بازاریابی عصبی ، آدم ها وقتی یک انسان مانند خودشان را میبینند توجهشان جلب میشود زیرا به طور غریزی موجودی مشابه خودشان را دارند میبینند که کاری انجام میدهد یا حرفی میزند.

این مسئله باعث میشود که در بلاگری بدون چهره شما باید بتوانید حواس مخاطب را نگه دارید . اینکه دوربین روی یک محصول ثابت باشد و ان محصول کاری نکند باعث میشود که چشمان مخاطب خسته بشود.

۲- ماسک یا فیلتر بر روی چهره:

در این روش شما میتوانید با استفاده از فیلتر های اینستاگرام روی چهره خودتان طرحی ایجاد کنید که چهره اصلی تان مشخص نباشد و شما با استفاده از آن میتوانید جلوی دوربین ظاهر بشوید و مخاطبان و فالوور هاه میشه یک چهره ی ثابت را مشاهده میکنند.

ضما اینکه شما میتوانید یک ماسک را تهیه کنید و روی چهره خودتان بگذارید و به عنوان بلاگر ، بلاگری بدون چهره انجام بدهید.

گروه موسیقی اکس بند - بلاگری بدون چهره - ماسک - فیلتر

البته از قبل به این کار فکر کنید زیرا ممکن است یک ماسک یا فیلتر را انتخاب کنید به این فک کنید که ممکن است در آینده از طرح انتخابی تان پشیمان بشوید پس در صورتی که بخواهید طرح را عوض کنید باید بتوانید ارتبط خوبی با مخاطبان ایجاد کنید برای این که به طرح جدید شما عادت کنند.

ایده هایی برای تولید محتوا و بلاگری بدون چهره:

  1. آنباکسینگ و نمایش کار با آنها
  2. آموزش دادن روی اسکرین موبایل یا ویدیوهای آماده ی اینترنتی
  3. اگر مربی هستید ، نمایش فعالیت دیگران
  4. بررسی انواع مدل های محصول از طریق تصاویر آن + صدای شما
خروج از نسخه موبایل