نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

تقویم تولید محتوا برای اینستاگرام + ویدیو + چک لیست

چک لیست 7 مرحله ای برای تولید محتوا مداوم برای اینستاگرام + چک لیست

 تقویم تولید محتوا برای اینستاگرام یکی از روش های منظم کار کردن هست تا بتوانیم بیشترین بهره وری را در اینستاگرام داشته باشیم.

توی این مطلب میخوام به شما ۷ گام تولید محتوا را ارائه بدم تا با رعایت کردن و انجام دادن این ۷ مرحله بتوانید به صورت مستمر در پیج اینستاگرام خودتان محتوا و پست منتشر کنید.

اگر شما هم به دنبال یک تقویم تولید محتوا برای اینستاگرام هستید پس حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

هدف از این کار اینست که شما بتوانید به صورت سیستمی و حرفه ای تعداد محتوای زیادی را تولید کنید تا هم روند پست گذاری مستمر رعایت شود و هم اینکه بتوانید در زمان کمترین پست های زیادی تولید کنید.

به این کار استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام میگویند یعنی شما با داشتن یک روش بسیار کارامد و هدفمند محتوای زیادی با استراتژی مناسب تولید کنید.

ما در استراتژی تولید محتوا اینستاگرامی در واقع داریم هم روز تولید محتوای زیاد کار میکنیم. هم روی جذب فالوور هم روی فروش و هم روی تعامل بالا با مخاطب کار میکنیم.

این نکته را بگویم که تولید محتوای متسمر برای کسب درآمد و جذب فالوور در ایمستاگرام بسیار موثر است.

بنابراین ویدیویی که در این صفحه برای شما قرار داده ام را مشاهده کنید.

 


تقویم تولید محتوا برنامه ای است که به شما کمک می کند پست های اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی و سازماندهی کنید. در اینجا نحوه ایجاد یک مورد برای کسب و کار خود آورده شده است:

اهداف خود را مشخص کنید: با حضور در اینستاگرام می خواهید به چه چیزی برسید؟ چه نوع محتوایی را می خواهید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا تمرکز تقویم محتوای خود را تعیین کنید.

مخاطبان خود را تعریف کنید: با پست های اینستاگرام خود می خواهید به چه کسانی دسترسی پیدا کنید؟ علایق و نیازهای آنها چیست؟ درک مخاطبان به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که با آنها طنین انداز شود.

محتوای خود را برنامه ریزی کنید: تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی را می خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، مانند عکس های محصول، عکس های پشت صحنه، توصیفات مشتری یا محتوای آموزشی. محتوا را برای هر روز یا هفته برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که با اهداف و مخاطبان شما هماهنگ است.

از ابزار زمان‌بندی استفاده کنید: از یک ابزار زمان‌بندی مانند Hootsuite یا Later استفاده کنید تا به شما در برنامه‌ریزی و انتشار محتوای خود از قبل کمک کند. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و اطمینان حاصل می کند که پست های شما به طور مداوم منتشر می شوند.

ارزیابی و تنظیم: به طور منظم عملکرد پست های اینستاگرام خود را بررسی کنید و در صورت نیاز تغییراتی را در تقویم محتوای خود انجام دهید. انواع مختلف محتوا را تست کنید و ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود.

با استفاده از تقویم تولید محتوا، می توانید اطمینان حاصل کنید که حضور اینستاگرام شما سازگار، سازماندهی شده و با اهداف و مخاطبان شما هماهنگ است.


مطلب مرتبط  زیر را هم دنبال کنید زیرا که مطمئن هستم بهش نیاز دارید:

فرمول ۴ مرحله ای تولید محتوا اینستاگرام + ویدیو

خروج از نسخه موبایل