نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

۷ روش جذب مشتری برای باشگاه ورزشی

جذب مشتری برا باشگاه ورزشی

یک حقیقت بسیار ساده در زمینه کسب و کارهای کوچک و بزرگ وجود دارد: میزان درآمد کسب و کار شما با تعداد مشتریانی که دارید، نسبت مستقیمی دارد. به بیان ساده تر، زمانی که مشتریان زیادی در کسب و کار شما وجود داشته باشد، درآمد و سود شما بالاتر خواهد بود.

در حالی که برخی از کسب‌وکارها سودهای کلانی به دست می‌آورند، برخی دیگر به سمت شکست قدم بر میدارند. در وهله اول ممکن است به نظر برسد که این موضوع به دلیل نداشتن محصولات و خدمات مناسب است، اما حقیقت دیگر این است که بسیاری از خریداران بالقوه از وجود این کسب و کارها آگاه نیستند.

لذا، جذب و حفظ مشتریان در هر کسب و کاری ضروری است. در اینجا روش هایی برای جذب مشتریان برای یک باشگاه ورزشی را بیان  می کنیم:

  1. افراد را تشویق کنید تا در کل سال عضو شوند.

با وجود اینکه باشگاه ها در شش ماهه اول سال بیشترین فعالیت را برای جذب اعضای جدید دارند، اما در چند ماه آخر سال نیز نباید از جذب اعضای جدید دلسرد شوند. همه افراد دوست دارند تا در باشگاه مورد علاقه خود عضو باشند، حتی اگر مدت عضویت آنها بیشتر از یک یا دو ماه در سال نباشد.

  1. به اعضای خود هدیه بدهید.

یک راه عالی برای جذب اعضای جدید و تشویق افراد قدیمی به تمدید عضویت در باشگاه ورزشی این است که به آنها هدیه ای منحصربفرد و به یاد ماندنی اهدا کنید. با اعطای هدیه، هر ساله طرفداران باشگاه ورزشی انگیزه بیشتری برای تمدید عضویت خواهند داشت و به مرور زمان به اعضای وفادار باشگاه تبدیل خواهند شد.

علاوه بر این، اعضای باشگاه در ازای عضو شدن، چیزی مادی دریافت خواهند کرد که می تواند برای آنها فراتر از یک هدیه مادی، اثری معنوی و خاطره انگیز داشته باشد.

توجه داشته باشید که هدیه دادن باعث میشود که مشتری در ذهن خودش احساس کند در یک معامله برد کرده است. زیرا وقتی برای عضویت یک مبلغ را پرداخت میکند ، حالا بیشتر از آن هر هدیه ای که دریافت کند احساس سود کردن دارد.

  1. غرفه عضویت باشگاه خود را راه اندازی کنید.

در طول هر رویداد یا مناسبت خاص، یک جایگاه ویژه عضویت داشته باشید که هواداران شما بتوانند فرم عضویت باشگاه را در آن پر کنند. این جایگاه باید قابل مشاهده بوده و در جای مناسب مستقر باشد. ضمن اینکه باید برای جذابیت حضورتان در آن غرفه ها و نمایشگاه ، رویکرد مناسبی داشته باشید به طور مثال در مورد یک تحقق عملی صحبت کنید که شما در باشگاهتان یا در برنامه ورزشی ای که ارائه میدید آن را رعایت میکنید.

این باعث میشود افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا بشوند و حتی اگر در آن زمان مشتری هم نباشند اما نام باشگاه شما در ذهنشان ثبت خواهد شد.

  1. عضو شدن را برای طرفداران خود آسان کنید.

اعضای فعلی، قبلی و بالقوه شما باید تمام اطلاعات مربوط به عضویت در باشگاه را از طریق کانال های رسمی و شبکه های اجتماعی بدانند. بسیاری از افرادی که می خواهند در یک باشگاه عضو شوند، نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. بنابراین، مطمئن شوید که بخش‌هایی را در ارتباط با آشنایی با نحوه عضویت در وب‌سایت خود، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و خبرنامه‌ها مشخص کرده‌اید.

  1. از اعضای خود تشکر کنید.

هر بار که تعداد اعضای باشگاه شما از یک مقدار مشخص بیشتر می شود، باید تعداد اعضای خود را به حامیان خود اطلاع دهید و از آنها برای عضویت تشکر کنید. به این ترتیب همه هواداران و دنبال کنندگان باشگاه شما می دانند که “ارتش” طرفداران شما چقدر بزرگ است.

  1. تخفیف های ویژه عضویت ایجاد کنید.

شما می توانید در رویدادهای خاص، بر روی کالاهای باشگاه خود و خدمات متنوعی که دارید، تخفیف های هدفمند ارائه کنید. این موضوع حتی می تواند از طریق اعضای فعلی باشگاه شما، به گوش سایر افراد که به اینگونه تخفیف ها علاقه مند هستند، برسد و آنها را جذب کند.

  1. افراد معروفی را که در باشگاه شما عضو هستند، معرفی کنید.

مردم دوست دارند کارهایی را که افراد مشهور انجام می دهند، تکرار کنند. اگر اسطوره ای در باشگاه خود دارید از وی برای معرفی محصول یا خدمت خاصی دعوت کنید. این شیوه تبلیغاتی به راحتی می تواند اعضای جدید بسیاری را به سمت باشگاه شما سرازیر کند.

روش های بسیاری وجود دارد که بنا به ساز و کار باشگاه شما، می تواند برای جذب اعضای جدید مورد استفاده قرار گیرد.

در اینجا از ۷ روش ساده برای افزایش فروش و  تعداد اعضای جدید باشگاه ورزشی تان نام بردیم. از هر روشی که استفاده می کنید، باید بدانید بدون جذب افراد جدید، کسب و کار شما با چالش بزرگی روبرو خواهد شد. پس همین حالا دست به کار شوید.

خروج از نسخه موبایل