یک تکنیک اساسی ذهنی برای متقاعد سازی مشتری بهت میگم.
این تکنیک هم برای فروش اینترنتی قابل استفاده هست و هم برای کسانی که میخواهند در فضای حضوری قد فروش و معامله و مذاکره برای فروش دارند.
تکنیک ها و ترفند های زیادی برای متقاعد سازی است ولی وقتی اصول اصلی اون رو بلد باشید میتونید به خوبی روی قضیه سوار بشید.
کل قضیه ی متقاعد سازی مشتری برای خرید محصولتون توی این ۲ تا چیز است:
۱- نشون بدی خرید محصولت باعث لذت مشتری میشه
۲- نشون بدی که خریدن محصولت باعث میشه مشتری از یک دردی در آینده در امان باشه.
حالا این لذت چی میتونه باشه؟ مثلا میتونه بالا رفتن جایگاه اجتماعی باشه. شما اگر مثلا لباس مجلسی میفروشید میتونید به مشتری بگید که با خرید این لباس های شیک مجلسی در مهمانی ها و یا در محل کارتان خیلی جایگاه با پرسنیژ تری خواهید داشت.
یا برای در امان بودن از درد هم میتونید این رو به خوبی به مشتری نشون بدید. مثلا اگر عینک میفروشید به مشتری میگید که اگر عینک های غیر استاندارد تهیه کنید چشم های شما در آینده آسیب خواهد دید.
پس مشتری را روی دو اصل کلی میتوانیم متقاعدسازی کنیم. ۱- لذت ها ۲- دردها
فقط یک دوره ی آموزشی ۶ ساعته تا یادگیری کامل مهارت های فروش فاصله دارید.
من محمد امین ابوعلی در این مسیر همراه شما هستم.
برای ثبت نام سریع و آسان کلیک کنید