قطعا هر شغلی قلق های خاص خودش را دارد و این مسئله باعث میشود کسانی که در یک زمینه مانند فروش لوازم آرایشی کار بلد هستند افزایش فروش چشمگیری را تجربه کنند.
بنابراین در این مطلب میخوام اختصاصا ویژه ی جذب مشتری برای آرایشگری به شما توصیه هایی داشته باشم.
برخی از مواردی که بهتون میگم رو میتوانید در فروش حضوری انجام بدید یعنی وقتی در فروشگاه خودتون هستید و برخی دیگر از موارد رو میتوانید در فضای اینترنت انجام بدید.
اما این نکته را بدانید که برای بازاریابی لوازم آرایشی میبایست اصول و قواعد استانداردی را یاد بگیرید. این اصول همان مسیر موفقیت فروشگاه های موفق هستند که به شما کمک میکنند چطور افزایش فروش باور نکردی را رقم بزنید.
بسیاری از فروشگاه های لوازم آرایشی در ایران امروزه حدود ۶۰ شعبه دارند که اکثر آنها استفاده از بازاریابی اینترنتی را یکی از تاثیر گذارترین عوامل در رشد خودشان میدانند.
بازاریابی لوازم آرایشی بسته به این است که شما این صنعت را درست بشناسید و به خوبی بدانید که چطور میتوانید از مهارت ها و شایستگی ها و اطلاعاتی که در این حوزه دارید چطور پول سازی کنید.
در این مطلب شما روش های افزایش مشتری برای بیزینس لوازم آرایشی را یاد خواهید گرفت.
متن جذب مشتری لوازم آرایشی:
ممکنه سوال پیش بیاد که متن جذب مشتری برای لوازم آرایشی یعنی چی؟
ببنید همین مطلبی که دارید مشاهده میکنید یک عنوانید ارد که این عنوان “راز های جذب مشتری لوازم آرایشی” می باشد.
من سعی کردم عنوان مطلب را طوری طراحی کنم که مشتری من احساس کنجکاوی در او ایجاد شود.
حالا ما نباید فقط از عنوان ها م تیتر های کنجکاو برانگیز استفاده کنیم. بلکه مجموعه ای از فرمول ها هست که به ما کمک میکند برای نوشتن عنوان های خوب/
عنوان جذاب برای تولید محتوا لوازم آرایشی:
از این فرمول هایی که در زیر برای شما قرار دادم برای متن تبلیغات لوازم آرایشی میتوانید استفاده کنید:
فرمول اول: n راز که آرایشگر ها نمیخواهند شما آن را بدانید. مثال: ۳ رازی که آرایشگر ها نمیخواهند شما بدایند
فرمول دوم: آیا شما هم میخواهید…… ؟ مثال: آیا شما هم میخواهید صورت زیبایی داشته باشید؟
فرمول سوم: آیا علاقه مند هستید که مشکلات ….. از بین ببرید؟ مثال: آیا علاقه مند هستید که مشکلات پوستی تان را از بین ببرید؟
از این متن ها و فرمول های عنوان نویسی برای جذب مشتری لوازم آرایشی کجاها میشه استفاده کرد؟
- پست های اینستاگرامی
- مطالب وبلاگ یا وبسایت
- متن تبلیغات لوازم آرایشی
- پوستر و بروشورهای تبلیغاتی ( تبلیغات فیزیکی)
- در هر جایی که محتوا به دست مخاطبتان میرسد.
فوت و فن فروش لوازم آرایشی:
۱- باید بدونی مشتری دنبال چی هست:
تو صنف لوازم آرایشی کمتر میتونیم کسایی رو پیدا کنیم که تمایل نداشته باشن از محصولات جدید بازار استفاده کنند.
ما در بازاریابی مفهومی داریم به اسم بازاریابی دها به دهان. وقتی یک محصول اسم و رسم پیدا میکنه دهان به دهان میچرخه و خیلیا از افراد هدفشون از حضور در فروشگاه شما خریدن اون برند است.
مثلا فردی با شما تماس میگیرید و یا پیام میدهد و می پرسد محصول فلان برند را دارید یا نه.
بنابراین ما به عنوان یک فروشنده لوازم آرایشی باید از بازار خودمان خبر داشته باشیم.
با دنبال کردن نظرات مردم در شبکه های اجتماعی باید بدانیم الان کدام مثلا کرم پوست توی بورس هست. و سعی داشته باشیم آن را موجود کنیم تا بتوانیم بفروشیم
و یا اینکه سعی کنیم جایگذین خوبی برای اون مدل داشته باشیم.
وقتی مشتری از من فلان برند معروف را میخواهد من بهش بگم که محصولی داریم که از اون برند بهتر هست زیرا که….. ( حتما یک دلیل متقاعد کننده بیاریم)
فقط یک دوره ی آموزشی ۶ ساعته تا یادگیری کامل مهارت های فروش فاصله دارید.
من محمد امین ابوعلی در این مسیر همراه شما هستم.
برای ثبت نام سریع و آسان کلیک کنید
۲- اگر تازه وارد کار فروش لوازم آرایشی شدی:
اگر تازه کار هستی میتونی روی برند های جدید متمرکز بشی. یعنی برنهایی بیاری که خیلیا ندارن و اینطور میتونی اون خریدار های حرفه ای که همیشه دنبال جدیدترین ها هستند رو مال خودت کنی.
این کار نیچ مارکتینگ نام دارد یعنی اینکه روی قضر خاصی از مشتریان حساب باز میکنی نه همه ی بازار.
همینطرو به تازه کار ها حتما توصیه میکنم که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تمرکز کنند تا بتوانند از آنجا کلی مشتری را تصاحب کنند.
البته برای اینکار باید تولید محتوا را بلد باشید.
۳- فروش پکیج های زیبایی:
شما میتوانید مجموعه لوازم آرایشی مورد نیاز افراد خاص را در قالب یک پکیج تهیه کنید و به مشتریان خودتان بفروشید.
به طور مثال در انگلستان برای هندی های ساکن آنجا یک پکیج ویژه ی پوست های تیره ارائه شد که استقبال خوبی از آن شد. به این صورت که یک فروشگاه معروف فروش لوازم آرایشی اقدام به ارائه یک پکیج حاوی ۱۳ قلم لوازم آرایشی برای کسانی که پوست تیره دارند کرد.
با توجه به تعداد بالای مهاجران هندی در انگلستان که پوستشنا تیره است استقبال بسیار خوبی از این پکیج شد.
۴- تولید محتوا برای فروش لوازم آرایشی در منزل:
شما میتوانید با تولید محتوا در اینستاگرام و وبسایت ها اقدام به جذب مشتری برای فروسگاه لوازم آرایشی خودتان بکنید.
همینطور میتوانید کاملا به صورت اینترنتی و فقط در خانه لوازم آرایشی زیبایی را به فروش برسانید.
فقط کافی هست آموزش های تولید محتوا و تکنیک های حرفه ای فروش را به صورت جدی ببینید تا بتوانید یک محتوای تبلیغاتی و جذاب را به هزاران نفر نمایش بدید.
من میتوانم یک راهکار بسیار خوب را به شما معرفی کنم:
من در یک کلاس جامع و کامل به صورت کامل از صفر تا حرفه ای به شما آموزش میدم که چطور محصولتان را در فضای اینترنت به صورت حرفه ای و در تعداد زیاد بفروشید.
همونطور که اسم این دوره ” فروشندگان ممتاز” است شما میتوانید با انجام تمرینات و تکنیک های این دوره به یک فروشنده ی ممتاز تبدیل بشید.
این دوره شامل گارانتی بازگشت وجه هست و همینطور به شما برنامه ی تمرینی داده خواهد شد که هیچوقت سردرگم نباشید.
هزینه ی شرکت در دوره ی فروشندگان ممتاز: احتمالا به اندازه ی دو یا سه قلم لوازم آرایشی کافی هست که روی خودتان سرمایه گذاری کنید تا مهارت هایی یاد بگیرید که تعداد بسیار زیادی از همین لوازم آرایشی را بتوانید بفروشید.
ولی من یک هدیه برای شما عزیزانی دارم که تا اینجای این مطلب را مطالعه کردید. یک کد تخفیف ۶۰ هزار تومانی که فقط برای شما خوانندکان عزیز این مطلب در نظر گرفتم:
کد تخفیف ۶۰ هزار تومانی برای خرید دوره فروشندگان ممتاز: bepp
- هنگام خرید در کادر تخفیف ، کد تخفیف بالا را وارد کنید
- فیلم های دوره به صورت آنلاین بر روی سایت قابل پخش هستند
- از طریق حساب کاربری تان تا همیشه میتوانید فیلم های دوره را دانلود کنید
شرکت در دوره ی جامع فروشندگان ممتاز