نماد سایت ممتاز کلاب: مرجع آموزش و دوره های آنلاین کسب درآمد

۸ ایده ی تبلیغ برای لوازم آرایشی بهداشتی

ایده ی تبلیغات لوازم آرایشی

سناریوهای تبلیغ برای فروش محصولات آرایشی بهداشتی:

سناریو شماره ۱ «قبل و بعد»:

مجموعه‌ای از عکس‌های «قبل» و «بعد» از استفاده از محصولتان را نشان دهید که افراد از لوازم آرایشی برند شما استفاده کرده‌اند. این یک راه قدرتمند برای نشان دادن قدرت دگرگونی محصولات شما است.

سناریو شماره ۲ “نمایش استفاده از محصول”:

یک ویدیو بسازید که نشان می دهد چگونه از لوازم آرایشی خود استفاده کنید، چه استفاده از کرم پودر، خط چشم یا رژ لب. این می تواند یک ایده ی خیلی خوب باشد برای کسانی که میخواهد با ترفندهای بیشتر زنانه آشنا بشوند پیج شما را دنبال کنند.

سناریو شماره ۳ “ویدیو از بلاگرهای معروف”:

با یک بلاگر و اینفلوئنسر معروف همکاری کنید تا محصول شما ارد رقالب یک ویدیو معرفی و تبلیغ کن. سپس شما میتوانید همان ویدیو را برای تبلیغ در دیگر پیج ها مورد استفاده قرار بدهید.

سناریو شماره ۴ “مشکل/راه حل”:

فیلمی فیلم بگیرید که یک مشکل رایج (مانند پوست چرب یا حلقه های تیره) را مطرح می کند و سپس نشان می دهید که چگونه می توان از لوازم آرایشی شما برای حل آن مشکل استفاده کرد.

سناریو شماره ۵ “نظر رضایت مشتری”:

یک ویدیو تهیه کنید از نظر رضایت مشتریان قبلی. البته در صورتی که قبلا از مشتریانتان نظر رضایت تهیه کرده اید.

دقت کنید که ویدیو ابتدا با نظر رضایت مشتریان تهیه شود و حتما در انتهای تبلیغ کال تو اکشن یا همان دعوت به اقدام داشته باشید. از فالوورها بخواهید که پیج شما را فالو کنند.

این سناریو یکی از سناریو هایی هست که در اکثر زمان ها بسیار بازدهی بالایی دارد زیرا در واقع داریم از یک سری ترفنده های فروش استفاده میکنیم. به طور کلی روش های فروش را وقتی در تولید محتوا ترکیب میکنیم نتایجی عالی خلق میشود.

سناریو شماره ۶ “منحصر به فرد بودن در تبلیغ”:

 برای متمایز شدن از ویدیوهای بی شمار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، ویدیوی شما باید توجه مخاطب را به خود جلب کند. میتونید شروع ویدیو را با یک سوال عجیب مطرح یا ادعای بزرگی شروع کنید.

سناریو شماره ۷ “محصول را به شکل جذاب به نمایش بگذارید:”:

ویدیوی شما باید لوازم آرایشی را به شیوه ای  جذاب نشان دهد که مردم را در مورد محصول هیجان زده کند و دوست داشته باشند از ان استفاده کنند.

در نظر بگیرید که مزایای محصول را از طریق مجموعه ای از تصاویر منحصر به فرد به نمایش بگذارید، یا با ایجاد داستانی که تاثیر محصول را به نمایش بگذارد.

سناریو شماره ۸ “چیزی بسازید که مردم برای دیگران شیر کنند”:

معمولا نشان دادن اتفاقات هیجان انگیز یا عجیب غریب در صنعت لوازم آرایشی میتواند مرمد را تحت تاثیر قرار بدهد و بخواهند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. سعی کنید از سایت های خبری برای پیدا کردن این اتفاقات جالب کمک بگیرید.

به طور کلی اگر ویدیوهای تبلیغاتی شما بتواند در بین مردم شیر بشود باعث میشود که آمار بازدید شما به صورت تصاعدی بالا برود و در نتیجه تبلیغ شما بسیار بیشتر دیده میشود.

اطلاعات بیشتر در مورد دوره ی جامع بلاگری در اینستاگرام


نوشتن متن و تبلیغات در مورد لوازم آرایشی:

یکی از کارهایی که یک تولید کننده محتوای حرفه ای در صنف لوازم آرایشی باید انجام بدهد اینست که متن های تبلیغاتی و تاثیر گذار خوبی طراحی کند.

این متن ها در تبلیغات ، معرفی محصول ، کپشن پست های شبکه های اجتماعی، کمپین های فروش و غیره کاربرد دارند.

در ادامه چند نکته در مورد نوشتن متن لوازم آرایشی به شما خواهم گفت:

در پایان باید به این نکته توجه کنید که در تولید محتوا و ایده یابی برای متن های لوازم آرایشی حتما خلاقیت به خرج بدید و خودتان را جای مشتری بگذارید تا دقیق تر متوجه بشید که آنها چه میخواهند.

دوره ی جامع بازاریابی انلاین سالن های زیبایی

خروج از نسخه موبایل